Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Тема розділу: Нумерація чисел від 21 до 100. Додавання і віднімання чисел на основі нумерації в межах 100 Тема уроку: Письмова нумерація чисел сумою розрядних доданків Порозрядне

Про матеріал
Цілі уроку: формувати навички розкладання двоцифрових чисел на розрядні доданки, застосування переставної властивості для додавання кількох доданків, що включають круглі числа та одноцифрові числа; вправляти у складанні й розв’язуванні задач; розвивати графічні навички першокласників; виховувати допитливість та охайність при письмі. Основні терміни та поняття: цифра, число, попереднє число, розрядні доданки. Етап використання ЕОР: - актуалізація та корекція опорних знань, умінь і навичок - закріплення, узагальнення та систематизація вивченого Мета використання ЕОР: активізувати пізнавальну активність учнів; вдосконалювати обчислювальні навички першокласників; закріпити вивчений матеріал; формувати ІК-компетентність учнів.
Перегляд файлу

Технологічна карта

уроку математики з використанням ЕОІР у 1-му класі

(автор: Бакунець О. А., вчитель Луцької гімназії №4

імені Модеста Левицького).

 

Тема розділу:

Нумерація чисел від 21 до 100. Додавання і віднімання чисел на основі нумерації в межах 100

Тема уроку:

Письмова нумерація чисел сумою розрядних доданків Порозрядне додавання і віднімання двоцифрових чисел (45 + 22;  45 – 22).

 

№ уроку в розділі

Урок №114

Тип уроку:

Комбінований.

Цілі уроку:

 формувати навички розкладання двоцифрових чисел на розрядні доданки, застосування переставної властивості для додавання кількох доданків, що включають круглі числа та одноцифрові числа; вправляти у складанні й розв’язуванні задач; розвивати графічні навички першокласників; виховувати допитливість та охайність при письмі.

Основні терміни та поняття:

цифра, число, попереднє число, розрядні доданки.

Форми роботи:

- індивідуальна

- фронтальна

- робота в парі

Етап використання ЕОР:

  •                   актуалізація та корекція опорних знань, умінь і навичок
  •                   закріплення, узагальнення та систематизація вивченого

Мета використання ЕОР:

активізувати пізнавальну активність учнів; вдосконалювати обчислювальні навички першокласників; закріпити вивчений матеріал; формувати ІК-компетентність учнів.

 

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

Привітання-руханка.

              Треба всім нам привітатись: «Добрий день!»

              Дружно, голосно сказати: «Добрий день!»

              Вліво вправо повернутись,

              Тут і там всім усміхнутись:

              «Добрий день!».

Щоб урок пройшов немарно, повторимо девіз:

« Ми навчаємось старанно

І працюєм залюбки.

Друзі кажуть: « Бездоганно»

Ми ж усі « Розумники!»

ІІ. Актуалізація та корекція опорних знань.

  1.               Мотивація навчальної діяльності учнів.

 

Зараз у нас урок математики. А яким би ви хотіли його бачити?

 

                  навчальним веселим

 

 

 цікавим              дружнім

 

                                         казковим

 

2. Повідомлення теми уроку.

- Тема нашого уроку «Письмова нумерація чисел сумою розрядних доданків Порозрядне додавання і віднімання двоцифрових чисел (45 + 22;  45 – 22)»

 

- На наш урок завітало сонечко.         

                                                

Від його промінчиків у класі посвітлішало. Воно прийшло подивитися, чи знають математику учні 1 – В класу. Але що це?

Хмарки закрили сонечко, вони не хочуть, щоб воно нам світило. На цих хмарках записані завдання. Якщо ми їх виконаємо, то сонечко знову засіяє у класі.

                       

 

          - Всі сідаймо тихо, діти.

            Домовляємось не шуміти.

            На уроці не дрімати,

            а знання мерщій хапати.

            Щоб не було в нас мороки.

            Всі готові до уроку?

3.Метод «Мікрофон» «Закінчи речення»

- Починається урок…(математики)

- На уроці сидітиму…(тихо)

- Буду слухати…(вчителя, своїх товаришів)

- Уважно …(рахуватиму)

- Старанно…(розв’яжу задачу)

4. Робота в парі.

Завдання: працюючи в парі, знайти зайве число. Презентація завдання.

На дошці викладають  силуети весняних квітів, на яких написані числа:28,4,1,37,3,33,17,16.

  • Що означають ці числа? (вчитель підсумовує відповіді дітей)
  • Ми раді вітати гостей 28 квітня в стінах Луцької гімназії № 4 імені Модеста Левицького. Вас вітає дружний 1 – В клас, в кабінеті№ 37, що знаходиться на 3 – му поверсі. В нашому класі 33 учнів, з них – 17 дівчаток та 16 хлопчиків.

5. Завдання: Встелимо доріжку Весні, викладаючи  числа у порядку зростання.

1,3,4,16,17,28,33,37.

  • Назвати одноцифрові, двоцифрові, парні, непарні.
  • В якому числі кількість десятків і одиниць однакова?

Гра « Опиши число».

ІІІ. Виконання завдання на інтерактивній дошці.

Робота з електронним ресурсом «Математика, 1клас» (автор змістової частини – Шевчук Л. М., програмна частина 8, розділ 8– ТМ «Розумники») – далі ЕОІР

. МАТЕМАТИКА, 1 клас.

ЧАСТИНА 8. НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ ВІД  21 ДО 100. ДОДАВАННЯ Й ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ НА ОСНОВІ НУМЕРАЦІЇ У МЕЖАХ 100.

Тема 8.

 Порозрядне додавання і віднімання двоцифрових чисел (45 + 22;  45 – 22).

 

Усна лічба.

Завдання з ЕОІР.

Ваше завдання: хмаринки розігнати і математичні знання показати.

Математична розминка.

  • Як називаються числа при додаванні?
  • Як знайти невідомий доданок?
  • Як називаються числа при відніманні?

Хмарки розігнали, виглянули сонячні промінчики, але не звичні, а математичні.

Завдання 8.1.

Обчисли. Добери відповідні числа.

 

Вигляд вікна ЕОІР.

 

Коментування учнями ходу виконання завдань.

 

 Сонечко – Семикрапочка весноньку вітає, допоможемо виконати завдання, добираючи пропущені числа.

Завдання 8.2.

Добери пропущені числа.

Пропущені числа прошу назвати

І сумою розрядних доданків замінити.

Вигляд вікна ЕОІР.

 

Коментування учнями ходу виконання завдань

          Ось метелик вилітає

Весну – красную вітає.

Завдання з ЕОІР.

Завдання 8.3.

Розв’яжи ланцюжкові приклади. Допоможи метелику долетіти до галявини з квітами.

Вигляд вікна ЕОІР.

Коментування учнями ходу виконання завдань.

На галявині розцвіли кульбабки незвичні, а математичні.

Завдання 8.8.

Визнач кількість десятків і одиниць. Добери відповідні числа.

Прошу числа називати

і кількість десятків та одиниць визначати.

 

 

Вигляд вікна ЕОІР.

 

 

 

Коментування учнями ходу виконання завдань.

 

Фізкультхвилинка

- Cкільки сторін у фігурі – стільки відповідних дій треба зробити.

 

«Сплесніть діти стільки раз

 

А от стільки тупнемо ногою

 

Стільки раз присядем й встанем 

 

 

А іще от стільки раз підстрибнем і політаєм,

з неба зірки позбираєм»

 

Робота в парах

- Задати і розв’язати по два приклади своєму товаришу по парті. Приклади мають бути на додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Та пара,  яка виконала завдання піднімає сплетені руки вгору.

 

Коментування учнями ходу виконання завдань.

Завдання 8.12.

Добери числа, які містять вказану кількість десятків та одиниць:

 

Хвилинка каліграфії

Числа дібрати, каліграфічно в зошити записати.

Продовжити  ряд чисел:

29, 31, 33, …

- Що між ними спільного? Охарактеризуйте число 29.

 

. Математичний диктант

  •   Яке число при лічбі йде за числом: 39; 70?
  •   Яке число при лічбі передує числу: 20; 61?
  •   Яке число знаходиться між числами: 34 і 36?
  •   Запишіть «сусідів» чисел: 40; 75.

Взаємоперевірка в парах. (40, 71, 19, 60, 35, 39, 41, 74, 76)

Оцінювання роботи(графічно один одному ставлять відмітку на полі у зошиті простим олівцем)

Пальчикова гімнастика

                                Вправа «КВІТОЧКА»

Покажи, як після дощику

розкривається квіточка.

Дощик землю поливає,

Квітка наша розцвітає.

   

 

 

 

IV. Закріплення, узагальнення й систематизація вивченого матеріалу

 

Завдання 8.6.,8.9, ( діти працюють самостійно в навушниках)

Самостійна робота з використанням ЕОІР.

 

Обчисли. Добери відповідні числа.

Завдання 8.9.

 

  • Підніміть руку ті, у кого зявилося два совенятка. Ви правильно виконали  завдання. Молодці! Решту учнів запросити до коментування.

 

Гімнастика для очей

Пальмінг

                                  Оченята потомились,

                                  У віконце подивились,

                                  Заморгали блим-блим-блим,

                                  Відпочити треба  їм.

                                  Вниз і вгору подивились,

                                  Вправо-вліво, покрутились.

                                  Знову швидко блим-блим-блим,

                                  Відпочити ж треба їм.

                                  Ми потремо рученята

                                  І сховаєм оченята.

                                  Уявімо чорне поле,

                                  Чорний ліс і чорне коло.

                                   Все навколо почорніло…

                                   Оченята ми відкрили.

                                   Ось вони і відпочили.

 

10. Кодування.

На партах у дітей лежать червоні або зелені кружечки. Розв’язати ті приклади, які записані під відповідним кружечком.

     

 

 

16 + (6 – 5) = 17           10 + 9 = 19

8 + (7 + 4) = 19           14 – 8 = 6

14 + (9 – 7) = 16           14 + 13 = 27

             16 – 9 = 7

 

М О Л О Д Ц І

17     19       16      19       6       27       7

 

12. Гра «Мікрофон».

              Я знаю …

             Я вмію …

             Я ціную …

 

V. Підсумок уроку

 

Рефлексія.

 

Сонечко за хмаркою – цікаво, але важко

Хмарка з дощиком – важко і нецікаво

 

Я бажаю, щоб на ваших обличчях завжди сяяла посмішка,

щоб ви, як сонечко, зігрівали нас своєю дитячою чарівністю.

 

І вам, шановні гості, ми бажаємо щиро

Щастя, здоров’я і миру в родинах.

Про нас не забувайте

           І в гості завітайте.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Фоміна Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 лютого
Переглядів
336
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку