Тема: Розкрій виробу- органайзер для прикрас.

Про матеріал
Мета: - формування предметних компетентностей: • здійснити розкроювання деталей виробу; • робити висновок по технічній пропозиції; • вміння та навички у виготовленні виробу; - формування ключових компетентностей: • спілкування державною мовою: уміння ставити запитання і розпізнавати проблему, обговорювати проблемні питання; • підприємливість: уміння самостійно приймати рішення і нести за них відповідальність; • екологічна грамотність і здорове життя: знання правил ТБ, вміння організовувати свій час, виховувати і підтримувати інтерес до процесу отримання знань, бережливо ставитися до матеріалів та інструментів; виховувати почуття краси, охайність, культуру праці.
Перегляд файлу

Тема: Розкрій  виробу- органайзер для прикрас.

 

Мета:

- формування предметних компетентностей:

  • здійснити розкроювання деталей виробу;
  • робити висновок по технічній пропозиції;                                                                                                                                                                         
  • вміння та навички у виготовленні виробу;

- формування ключових компетентностей:

  • спілкування державною мовою: уміння ставити запитання і розпізнавати проблему, обговорювати проблемні питання;
  • підприємливість: уміння самостійно приймати рішення і нести за них відповідальність;
  • екологічна грамотність і здорове життя: знання правил ТБ, вміння організовувати свій час, виховувати і підтримувати інтерес до процесу отримання знань, бережливо ставитися до матеріалів та інструментів; виховувати  почуття краси, охайність, культуру праці.

Наочність та обладнання: зразки  виробів тканини.

Тип уроку: застосування нових знань на практиці.

Методи навчання: бесіда, мозковий штурм, наочні, індивідуальна робота.

Міжпредметні зв’язки: екологія, матеріалознавство.

Завдання уроку: розкроїти виріб - практичне завдання. 

 

 

 

 

 

 


                                                         Хід заняття:

І. Організаційна  частина:

1. Визначення  готовності  учнів до  уроку.

2. Створення психологічної атмосфери уроку:

Є хороший в нас урок –

Трудове навчання.

Лінуватись не дадуть,

Там одні старання.

Все уміють наші руки –

Шити сукні, шити брюки!

 

ІІ. Актуалізація   навчальної  діяльності  учнів:

-  Яке призначення  органайзера?    

-Яку тканину використовують для пошиття органайзера?

- Чим можна оздобити органайзер?

ІІІ.   Мотивація  навчальної діяльності учнів:

Вчитель (перегляд  зразку органайзера):

Подобається вам цей органайзер?

Як ви гадаєте знадобляться вам ці знання з цієї теми?

А  ви  б хотіли  навчитися  його  виготовляти?

Тоді  давайте  почнемо.

А давайте відгадаєм з вами ребус.

 

 

 

Да, це фабрика і до нас поступив заказ - зробити розкрій органайзера.

Ми  звами сьогодні будем кравцями.

 

ІV.   Повідомлення  теми,  мети i завдання уроку:

 Розкрій виробу- органайзер для прикрас (Учні записують у робочий зошит тему уроку).

У нас  з вами є дві бригади,  які будуть виконувати це завдання.

V.   Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.

Добір матеріалів та інструментів;

Матеріали: можно використовувати старі джинси, плотні ткані (габілен).

Інструменти: ножиці, лекало, крейда.

 

 

Для органайзера нам буде потрібно:

1. Основна тканина .

2. Підкладочна.

 

VІ. Осмислення, узагальнення і систематизація нових знань (практичне завдання):

 Інструктаж з ТБ:

      Своє робоче місце при розкрою виробу  слід організувати в такій послідовності:

1.Всі інструменти повинні лежати в одному місці;

2.Працювати слід в робочому одязі;

3.Роботу слід виконувати лише на поверхні столу;

4.За робочим столом слід сидіти прямо;

5.Світло повинно падати з лівого боку;

6. Ножиці слід передавати лезом до себе;

7.По закінченню роботи слід прибрати своє робоче місце.

 

У нас  з вами є дві бригади,  які будуть виконувати це завдання.

Нам потрібно розкроїти всі деталі виробу.

Практичне завдання:

1.Розмічання деталей виробу.

2.Розкроїти деталі виробу- органайзер.

VІІ.   Підсумок заняття (рефлексія).

1.  Які завдання були визначені сьогодні на уроці?

2.  Чи справились ви з цим завданням?

3.Які труднощі виникли у вас під час виконання практичної роботи?

4.Які орієнтовні матеріальні затрати?

(Учениці  висловлюють свою думку, після чого учитель робить висновок - узагальнення. Учитель відзначає найкращі роботи, вказує на помилки, які учні допустили під час роботи, та шляхи їх виправлення)

 Виставлення оцінок :   всі працювали добре, виконали завдання оцінки я кожному оголошу на наступному уроці. 

 

VІІІ. Оголошення  домашнього завдання:

Придумати декоративну обробку виробу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 лютого 2022
Переглядів
282
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку