Презентація до уроку дизайн і технології «Як зрозуміти іншого? Моделювання веселки із кольорового паперу» 1клас

Про матеріал
Матеріал містить покрокову інструкція, щодо виготовлення аплікації з кольорового паперу для учнів 1 класу. Розвиваємо відпрацювання вміння розрізати папір для виготовлення веселки. Необхідіні матеріали: шаблон, ножиці, клей з пензликом.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Як зрозуміти іншого? Моделювання веселки із колоьрового паперу

Номер слайду 2

Ми засвітим сонечко. (Показують на себе.)Таке велике сонечко. (Розводять руки в сторону.)Таке велике сонечко. (Посміхаються одне одному.)Я - сонечко! (Показують на себе.)Ти – сонечко. (Показують одне на одного.)Ми – сонечка. (Беруться за руки.)Ми – світимося всі!Вітання

Номер слайду 3

Обмін інформацією. Як зрозуміти іншого? Дружні поради Ти любиш, коли тебе слухають і поважають твою думку? А ти вмієш слухати інших? Зрозумій: світ дуже різний. Але є ще одне правило співжиття: ми маємо вчитися прислухатися до іншої думки й поважати її. А в цьому нам допоможе (відгадавши загадку) різнокольорова веселка. У ній 7 кольорів (пригадай яких?). Разом вони створюють справжнє диво. ЗАГАДКАТільки дощик прошумів. Над лужком, над лісом – Хтось у небі рушничок вишитий повісив.

Номер слайду 4

Обмін інформацією. Звідки береться веселка?Казка Улітку поїхали фарби на дачу. Кожна фарба влаштувалася під своєю кольоровою парасолькою: Червона — під червоною, Жовта — під жовтою... Сидять, відпочивають. Літня погода мінлива: тільки світило сонечко, аж раптом набігли хмарки. Впали перші краплі на парасольки, а потім задощило так, що в лічені хвилини вода затопила галявину, на якій розташувалися фарби. Побігли з-під парасольок кольорові струмочки. Вони зустрічалися один з одним, змішувалися, бігли далі. Але ось хмари пішли, виглянуло сонечко, засяяло небо веселкою. Чудова картина утворилася: на небі веселка сяє, а по землі райдужний струмок дзюрчить.

Номер слайду 5

Обмін інформацією. Звідки береться веселка?— Чи сподобалася вам казка?— Який настрій вона викликає?— Як утворилася веселка?— А чи замислювалися ви, звідки насправді береться веселка?

Номер слайду 6

Обмін інформацією- Звідки береться веселка? Після дощу, поки маленькі краплі води ще втримуються потоками повітря, промені сонця проходять крізь них переломлюються і відбиваються різними кольорами. Що більші краплі води, то яскравіший і насиченіший колір веселки. Двоє людей, що стоять поруч не можуть побачити абсолютно однакову веселку, тому що розмір і щільність крапель у різних місцях не однакові. Поступово кількість і розмір крапельок зменшується; вони або випаровуються або падають на землю, − і веселка втрачає свою яскравість , а потому і зовсім зникає.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Гра «Асоціація»(Вчитель пояснює дітям, що кольори у веселці завжди розміщені у певному порядку, один біля  одного.  Якщо змінити порядок кольорів , то це буде вже не веселка.) Щоб запам ‘ятати кольори веселки по порядку, треба вивчити таке речення - Чапля Осінь Жде Завзято, Буде Сани Фарбувати. Частіше Посміхайтеся, Жартуйте – Зробіть Безхмарною Свою Фортуну!«

Номер слайду 9

Запам’ятовуємо кольори веселки

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Порівнюємо кольори веселки. Дзвенить краплинками листок, Веселка в небі − мов місток, З хмаринки сонце виглядає, Усміхається й питає: − Хто це добре працював? Веселку тут намалював, Такі ж яскраві кольори – Усі для літньої пори. О. Ерато Хмарина тінню вкрила дерева у ліску, Веселка опустила відерця у ріку. Коромислом барвистим зігнулася від них, Сяйнула в хвилях чистих, на берегах крутих. Взяла вона водиці, і в полі край села І жито, і пшеницю з відерець полила. Д. Метелик

Номер слайду 12

Порівнюємо кольори веселки. Анаграми. КАВЕСЕЛ − СТОКМІ − НОЧОКВІ − НИЧОКРУШ − РОМИСЛОКО − ГУДА −ВЕСЕЛКА МІСТОКВІНОЧОКРУШНИЧОККОРОМИСЛОДУГА

Номер слайду 13

СКІЛЬКИ ВЕСЕЛОК ВИ БАЧИТЕ НА МАЛЮНКАХ?

Номер слайду 14

- Висока веселка сигналізує про те, що погода буде ясною, а низька - що дощовою.- Якщо більше зеленого кольору - будуть дощі, жовтого - хороша погода, червоного - вітер і посуха.- Веселка взимку - рідкість, вона сигналізує про насування морозів або снігу.13.02.202214

Номер слайду 15

Практична робота:виготовлення символу толерантності «Веселка»

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Правила техніки безпеки при роботі з ножицями і клеєм Правила користування ножицями1. Ножиці – це небезпечний інструмент. Поводитись з ним треба обережно.2. На робочому місці поклади ножиці так, щоб вони не виходили за край стола.3. Не тримай ножиці вістрями догори.4. Не ріж на ходу. Під час різання не вставай з місця.5. Під час роботи з ножицями притримуй матеріал лівою рукою так, щоб він не потрапляв на лінію різання. Правила користування клеєм1. Клей треба наносити пензликом від середини до країв.2. При потраплянні клею на одяг його слід негайно змити водою.3. Для притискання елементів аплікації і витирання рук треба користуватися серветкою.4. Закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити, пензлик помити. 

Номер слайду 18

Послідовність виконання роботи

Номер слайду 19

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
15 лютого 2022
Переглядів
1570
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку