ТЕМА: Шкільне життя. ПІДТЕМА: Дні тижня. Навчальні предмети.

Про матеріал
МЕТА: Практична мета: удосконалювати навичку вживання вивченої лексики в мовленні на рівні фрази; навчати ставити питання типу Which lesson do you like? Which day …? навчати називати улюблені предмети; продовжувати формувати навички читання; навчати писемного мовлення на основі тексту-зразка. Освітня мета: формувати усвідомлення важливості оволодіння іноземною мовою і потребу користуватися нею як засобом спілкування; Розвиваюча мета: розвивати комунікативні здібності учнів; розвивати готовність до іншомовного спілкування; розвивати уяву учнів. Виховна мета: виховувати культуру спілкування; виховувати доброзичливість, активність, самостійність.
Перегляд файлу

Дата проведення:                                                                                       Клас:  3

ТЕМА: Шкільне життя.

ПІДТЕМА: Дні тижня. Навчальні предмети.

МЕТА:

Практична мета:

удосконалювати навичку вживання вивченої лексики в мовленні на рівні фрази;

навчати ставити питання типу Which lesson do you like? Which day …?

навчати називати улюблені предмети;

продовжувати формувати навички читання;

навчати писемного мовлення на основі тексту-зразка.

Освітня мета:

формувати усвідомлення важливості оволодіння іноземною мовою

 і потребу користуватися нею як засобом спілкування;

Розвиваюча мета:

розвивати комунікативні здібності учнів;

розвивати готовність до іншомовного спілкування;

розвивати уяву учнів.

Виховна мета:

виховувати культуру спілкування;

    виховувати доброзичливість, активність, самостійність.

ТИП УРОКУ: комбінований.

МЕТОДИ і ПРИЙОМИ: бесіда, читання, аудіювання, тренувальні вправи.

ОБЛАДНАННЯ:  підручник О. Карп’юк для 3-го класу, персональний комп’ютер, відео, презентації (Microsoft Power Point) з ілюстраціями за темою уроку, картки для самостійної роботи.

 

ХІД УРОКУ

 

Етап

Зміст

Час

 І Етап. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення:

Greeting

Т: Good morning, dear children!Sit down, please! I’m glad to see you. How are you today?

Р1

P2…..

1хв

Phonetic Warming –up

Т: look at the slide and repeat after me

[a:] – farm, party, car, Art

[æ] – fat, rabbit, Maths 

[ju:] – new, Music, computer, Tuesday

[3:] – bird, thirteen, birthday, Thursday

3хв

Aim

Today we continue to learn the days of the week. We’ll also speak about the lessons. And we are going to speak about your favourite day and  lesson.

1хв

II Етап. Основна частина

Vocabulary Practice.

T: Listen and sing the song.

(Учні співають пісню https://www.youtube.com/watch?v=G65AU1Q4qI0 )

 

T: Look at the blackboard.

How many days are there in a week?

What day is it today?

What is your favourite day?

 

 

 

4хв

  Vocabulary Practice.  

Т: Look at the screen and try to repeat. (аркуші з назвами предметів  додаток 1 )

 

 

1хв

 

Т: Look at the screen. Answer my questions:

1. Which lesson do you like?           I like _______.

2. When is Sport?       It is on ______.

3. When is Art?       It is on ______.

 

3 хв

 Physical activity

https://www.youtube.com/watch?v=McMzoUhhym4

2 хв

Reading.

Подання тексту для читання, впр.2, с.49

 

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

T: Please open your books at page 49. You are pupils and Bill is a pupil too. Look at his timetable. When is English? (It is on ….)

 

2) Reading. Етап читання.

T: Let’s read about Bill’s timetable in your books. Ex.2 p.49

 

3) Post-Reading Activity.Етап перевірки розуміння змісту тексту.

T: So, how many days do the children go to school? (They go to school five days a week.)

 When don’t they go to school? (They don’t go to school on Saturday and Sunday.)

8 хв

Listening

Т: Зараз я вам буду розповідати про один із днів тижня, а ви повинні позначити цифрою  на картках цей день. (додаток 2)

  1. On this day Bill has Maths, English, and Art (Monday)
  2.  On this day Bill has English, Maths and Music (Wednesday)
  3. On this day Bill has Maths, Reading and Music(Friday)
  4. On this day Bill has Maths, Music and Sport (Tuesday)
  5.  On this day Bill has Maths, English and Sport (Thursday)

Check.

3 хв

 

    Ex.3 p.49

Look at the timetable and say.(Усно)

5 хв

Writing.

6. Письмо.

Робота з індивідуальною карткою:

T: Look at the card and write down the lessons  you  have every day.

 - Заповніть пропуски у реченнях.(додаток 3)

 

5 хв

 

Ex.4 p.49 Speak about your timetable

(декілька учнів будують вословлювання)

7 хв

ІІІ Етап Заключна частина

Home task

Ex.3 p.49 write.

1 хв

Summarizing

T: What new have we learnt today? What did you liked best of all?

     Thanks a lot for the lesson. You’ve worked hard today. Your marks…

     Goodbye, children!

1 хв

 

(додаток 1 )

timetable

[taımteıbl]

розклад

lesson

[lesәn]

урок

English

[ıŋglıʃ]

англійська мова

Maths

[mæs]

математика

Art

[:t]

мистецтво

Sport

[spɒt]

фізкультура

Music

[mju:zık]

музика

Reading

[ri:dıŋ]

читання

Ukrainian

[ju: kreınıәn]

українська мова

 

 

(додаток 2)

Name __________________________                                                             Form 3

 

  1. Познач день тижня, про який розповідає вчитель.

 

 

 

       _________          ________           _______               ________             ________

( Додаток 3) Заповни пропуски в реченнях.

On Monday we have got  Maths  and ____________________________.

On Tuesday we have got _____________________________________.

On Friday we have got ______________________________________.

docx
Додано
18 травня 2020
Переглядів
1096
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку