ТЕМА: Створення візуальних медіаповідомлень. Як з’явилася фотографія? Значення фотографії.

Про матеріал
ТЕМА: Створення візуальних медіаповідомлень. Як з’явилася фотографія? Значення фотографії. Мета: сформувати в учнів поняття про фотографії як особливий вид мистецтва; ознайомити з основними етапами розвитку створення фотографій; дати поняття «фотографія; виховувати певний естетичний смак. Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Перегляд файлу

ТЕМА: Створення візуальних медіаповідомлень. Як з’явилася фотографія? Значення фотографії.

Мета: сформувати в учнів поняття про фотографії як особливий вид мистецтва; ознайомити з основними етапами розвитку створення фотографій; дати поняття «фотографія; виховувати певний естетичний смак.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

 

Хід уроку

 

І. Організація класу

1.Привітання.

2.Перевірка готовності учнів до уроку.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.Що таке мас-медіа?

2.Що таке комунікація?

3.Що таке Інтернет?

4.Види мас-медіа.

5.Що таке реклама?

6.Для чого вона призначення?

 

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

Сьогодні на уроці ми продовжуємо вивчати види мас-медія.

А щоб дізнатися яка сьогодні тема уроку, вам потрібно розгадати загадку.

Полистаю я странички:
Здесь - коричневые птички,
Здесь - мы с бабушкой в лесу,
Здесь - котёнка я несу.
С мамой фото соберём -
Вставим в мой...(фотоальбом)

  • Сукупність різноманітних науково-технічних засобів і технологій, за допомогою яких можна отримати й зберегти статичне зображення на світлочуттєвому матеріалі називається… (фотографія).

 

Тема сьогоднішнього уроку - «Фотографія.Фотоальбом». Ви вже володієте певними знаннями з даної теми, але дечого нового ви дізнаєтесь сьогодні на уроці.

  •   Діти, що таке фотографія?
  •   Для чого вони призначені?
  •   За допомогою чого можна зберігати фотографії?

 

 

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1.Слово вчителя.

Сучасне життя таке стрімке, що людина не встигає осягнути новий матеріал, а він вже стає застарілим. Інформація бурними потоками ллється з усіх боків.

Яким є типовий день сучасної людини?

Прокинувся, увімкнув теле або радіоприймач. Ідеш до школи, мобілка чи mp3 увімкнені на музиці. У маршрутці обов'язково грає радіо. На уроках вчителі використовують мультимедійні наробки. Відповідь на питання учень шукає у інтернеті через мобілку або ж вдома за комп’ютером. Знову телебачення, ігри на комп’ютері або перегляд фото, відео. Спілкування з друзями, рідними постійно через мобілку. Вільні хвилини – і руки не відриваються від кнопок на мобілці (чи то смс-ки, чи гра). І так увесь день, дехто, навіть лягаючи відпочивати, не вимикає музику.

2.Перегляд відеоролика «Фоторгафії та фотоапарат».

3.Словникова робота.

  • Фотогра́фія (гр. фотос — світло та графо — пишу; світлопис) — сукупність різноманітних науково-технічних засобів і технологій, за допомогою яких можна отримати й зберегти статичне зображення на світлочуттєвому матеріалі (фотоплівці або фотографічній матриці). (Слайд 2)
  • Кінематограф (гр. kinema — рух, зміна; grafo — писати; «записаний рух») галузь людської діяльності, яка полягає у створенні зображення в русі.
  • Кіномистецтво — вид сучасного зображувального мистецтва, твори якого створюються за допомогою рухливих зображень.

Додаткова інформація:

  • Чорно-біла фотографія є історично першим видом фотографії. Після появи кольорової, а пізніше — цифрової фотографії, чорно-білі знімки зберегли свою популярність. Навіть іноді, з метою отримання художнього ефекту, кольорові фотографії перетворюють на чорно-білі.
  • Кольорова фотографія з’явилася у середині ХІХ-го століття. Перший стійкий кольоровий фотознімок було зроблено у 1861 р. Дж. Максвеллом за методом ділення кольорів або методом трикольорової фотографії.
  • Для отримання кольорового знімку використовувалися три фотокамери, у кожної з яких був окремий кольоровий фільтр: червоний, зелений та синій. Отримані знімки дозволяли відтворити три проекції, які у процесі фотодрукування дозволяли здійснити кольорове зображення.
  • Другим важливим кроком у розвитку трикольорової фотографії стало відкриття у 1873 р. німецьким фотохіміком Германом Вільгельмом Фогелєм сенсибілізаторів, тобто, речовин, які здатні підвищувати чутливість срібних сполучень до променів різної довжини хвиль. Фогелю вдалося отримати склад, чутливий до зеленої частини спектра.
  • Практичне застосування триколірної фотографії стало можливим після того, як учень Фогеля німецький вчений Адольф Міте розробив сенсибілізатори, які робили фотопластину чутливою й до інших секторів спектру. Він також сконструював фотокамеру для триколірної зйомки та трипроменевий проектор для перегляду отриманих кольорових знімків. Вперше цей прилад у дії було продемонстровано автором у Берліні у 1902 році.
  • Цифрова фотографія є відносно новою, однак дуже популярною фототехнологією. Вона з’явилася у 1981 році, коли компанія Sony випустила на ринок камеру Sony Mavica з ПЗС-Матрицею, що дозволяло записувати знімки на диск. Цей апарат ще не був цифровим у сучасному розумінні (на диск записувався аналоговий сигнал), однак він вже дозволяв відмовитися від фотоплівки. Перша повноцінна цифрова фотокамера DCS 100 була випущена у 1990 р. компанією Kodak.
  • Принцип роботи цифрової камери полягає у фіксації світлового потоку матрицею й у перетворенні цієї інформації у цифровий код.
  • Нині цифрова фотографія повсюдно витісняє плівкову аналогову фотографію у різних галузях.

 

V.Фізкультхвилинка

 

VІ.Закріплення вивченого матеріалу

Бесіда

  1.         Що нового дізналися на уроці?
  2.         Що таке фотографія?
  3.         Що таке фотоапарат?
  4.         Яка його функція та як працює?

 

VІІ. Підсумок уроку

  1.         Оцінювання учнів.
  2.         Домашнє завдання (вивчити конспект).

 

 

docx
Додано
26 березня 2019
Переглядів
786
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку