Тема. Територія. «Кучерява вівця»

Про матеріал
Розвиток особистості дитини засобами предметно-перетворювальної діяльності, формування ключових та предметної проектно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, культурного й національного самовираження.
Перегляд файлу

 

Тема.  Територія. «Кучерява вівця»

               Мета : розвиток  особистості  дитини  засобами предметно-перетворювальної діяльності, формування ключових та предметної проектно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, культурного й національного самовираження.

          Очікувані  результати   навчання  здобувачів освіти:

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії;

виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих;

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів та вирізує їх;

розміщує деталі виробу на площині;

застосовує нерозємні зєднання (склеювання, причіплювання /пластилін, глина/ та ін.);

оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій;

раціонально використовує матеріали (папір, картон).

                Обладнання для учнів:  альбом-посібник «Маленький  трудівничок».  Трудове навчання . 1 клас/Роговська Л.І. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2018.- 96 с.; пластилін,стеки, серветки, дощечка, картон.

Обладнання для вчителя: плазмовий телевізор, зразок готової композиції.

Відео Музична пальчикова гра «Дощик»

https://www.youtube.com/watch?v=F6yLsYcyuNI

 

Види діяльності на уроці

     1. Емоційне налаштування

 Пропоную дітям заплющити очі, можна покласти голівку на парту, та уявити весняну галявину. Через якийсь час , діти мають розповісти, що вони там побачили та почули.

 

         2.Мотивація навчальної діяльності

- Сьогодні ми продовжимо працювати з пластиліном,удосконалимо вміння і навички з виготовлення виробів  з  пластиліну , будемо виготовляти пластилінову картину.             

- А кого саме ми будемо виготовляти з пластиліну, ви дізнаєтесь, коли розгадаєте загадку.

  Розгадування загадок

  •            І мала, і кучерява,

         І тихенька , і ласкава

         Має брата баранця,

         Називається…(вівця)

  •            Хто в гарячий день

На лузі Випасається

 В кожусі? (Вівця)

  •                  А що ви знаєте про овець?
  •                  Що вони нам дають?

Показ овець на картинках.

  •                  А в яких казках зустрічаються ці домашні тваринки. (Вовк та ягня, )
  •                  А які  мультфільми ви знаєте, де зустрічається вівці?

Баранчик Шон, Смешаріки

 Перегляд мультфільма Баранчик Шок (1 хв.)

         3.Повідомлення теми уроку

  Ми будемо виготовляти    овечку   з пластиліну  за зразком  зі ст.27   альбома-посібника.  На фото є послідовність вашої практичної роботи.

Як ви вважаєте,що є найголовнішим інструментом у нашій роботі? 

( Найголовнішим інструментом у роботі є  руки і бажання працювати .)                                                                                                                 

Ваші ручки вправні й вмілі

Зараз візьмуться  до діла.

Можуть труднощі здолати,

Бо є бажання працювати.

        4.Засвоєння нових знань

  Аналіз готового зразка.

-Уважно роздивіться композицію.(Демонстрація зразка виробу)

-Що на ній зображено?

-Який матеріал використано для її виготовлення?

-Яких кольорів пластилін узяли для зображення баранчика?

 Поетапне виконання роботи вчителем.

V. Технологія виготовлення виробу

   - Пригадаймо основні прийоми роботи з пластиліном, які знадобляться під час виготовлення картини.                                                                                                                

-Виготовляти картину будемо в такій послідовності:

1)відібрати відповідний колір пластиліну зелений,білий,коричневий,чорний);

 2)обвести  контури баранчика з допомогою трафарету;

 3) розм’якшити зелений пластилін примазуємо пальчиком  на картоні під баранчиком пластилін зеленого кольору . Це – травичка;

  4)для тільця  взяти білий пластилін і примазати його по  тулубу баранчика;

5)із білого пластиліну розкатати тоненькі валики,  згорнути їх спіралькою  та притиснути до тулуба.Це кучері баранчика;                                                       

6)  додати очі, ротик, ріжки,язичок.   

        6. Інструктаж з ТБ при  роботі з пластиліном

C:\Users\ЛИЛЯ\Desktop\Безымянный.png

        

7. Практична робота учнів

  Правила роботи  в парах ,маленьких групах:

       поважай працю товариша;

       у спільній  роботі над композицією будь згідливіший і поступливіший ;

      виконуй вироби старанно;

     поступися товаришеві виготовленням більш простих виробів;

      при невдачі не звинувачуй товариша, а допоможи виправити помилки.

Самостійна робота в парах ,маленьких групах.

 Спостерігаю за роботою учнів,слідкую за правильністю виконання прийомів ліплення,нагадую правила організації робочих місць та культури праці.

Відеофізкультхвилинка ,,Два маленькі баранці’’ сл..Ганни Чубач

Два маленькі баранці

Напекли собі млинців:

Біля столу сіли

І все зразу з'їли:

Гам! Гам! Гам!

 

Два маленькі баранці

Захотіли ще млинців.

Та муки не стало

І вже масла мало,

Ой! Ой! Ой! Ой! Ой! Ой!

 

Два маленькі баранці

За неспечених млинців

Билися рогами:

Гуп! Гуп!

Тупали ногами:

Туп! Туп!

 

А коли втомилися,

Зразу помирилися:

І листком капусти

Щиро поділилися:

Хрум! Хрум! Хрум!

 

Отакі-от молодці

Два маленькі баранці:

Цьом! Цьом! Цьом! Цьом!

Цьом! Цьом! Цьом! Цьом!

  VІІІ. Продовження самостійної роботи.

Пальчикова гімнастика.

Міцно стискаємо обидві ручки в кулачки,а потім з силою розчепірюємо пальці в сторони.Повторити 10 разів.

ІХ. Виставка  дитячих  виробів

 Х.Підсумок уроку

 Рефлексія метод ,, Мікрофон’’

  1.              Сьогодні я дізнався …
  2.              На уроці я навчився …
  3.              Мені було важко …
  4.              Мені було незрозуміло …
  5.              Тепер я знаю, що …
  6.              Мене здивувало …
  7.              Я б хотів дізнатися, чому …

  XI. Прибирання робочих місць.

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 грудня 2021
Переглядів
510
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку