Фізична й розумова праця. Промисловий переворот. Індустріалізація.
Номер слайду 2
ПРИГАДАЄМО: ПОЯСНІТЬ ПОНЯТТЯ: суспільні поділи праці, ремесло, торгівля, натуральне виробництво, товарне виробництво, ринкова економіка?Що лежить в основі ринкової економіки?
Номер слайду 3
Завдання: Уважно розгляньте ілюстрації та дайте відповідь на питання: Що ви бачите на ілюстраціях?Що спільного і чим відрізняються зображення?
Номер слайду 4
РОБОТА З ПОНЯТТЯМИ: Праця- діяльність людини, яка має на меті виробництво певних товарів або послуг. Фізична праця-діяльність, яка вимагає значних фізичних навантажень на організм. Розумова праця-діяльність, яка вимагає знчного напруження мозку, концентрації уваги, пам’яті, мислення-Наведіть приклади професій, представники яких виконують фізичну працю, розумову?(колективне заповнення таблиці)ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО “Сім професій майбутнього”
Номер слайду 5
ПИТАННЯ: Чому саме в Англії відбувся прмисловий переворот?Що було потрібно, щоб відбувся промисловий переворот?
Номер слайду 6
Промисловість - галузь господарства, яка орієнтується на товарне виробництво за допомогою машин та обладнання. Промисловий переворот- перехід до машинного виробництва. Водяна механічна прядильна машина Річарда Аркрайда (1769р.). Парова машина Джеймса Ватта (1769
Номер слайду 7
Яка ілюстрація підійде до розповіді про індустріалізацію? Чому?
Номер слайду 8
Робота з підручником: Прочитати текст, стор.124 Коли промислова революція відбулася в Україні?
Номер слайду 9
Підводимо підсумки: Якою працею займалися на уроці?Що нового дізналися на уроці?Що було цікаво?