Тема уроку: Додавання і віднімання десяткових дробів

Про матеріал
Мета уроку Навчальна: встановити загальні правила додавання і віднімання десяткових дробів, формувати вміння застосовувати ці знання на практиці. Продовжити роботу по формуванню стійкого інтересу до математики; розвивати навики самостійного отримання інформації, формувати уміння відбирати матеріал; активізувати пізнавальну діяльність учнів; сприяти розвитку інтелектуальних і творчих здібностей. Виховна: створити умови для відносин співпраці між учнями; формувати відчуття відповідальності за доручену роботу, уміння слухати і чути; прищеплювати навички роботи з додатковими джерелами інформації, вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі. Розвивальна: розвивати творчі здібності учнів (уяву, спостережливість, пам’ять, мислення); уміння оцінювати та самооцінювати набуті знання; самоаналіз.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Додавання і віднімання десяткових дробів. Виконала: вчитель математики вищої категоріїПетрівського Першого НВКДимчогло Катерина Степанівна

Номер слайду 2

Мета уроку. Навчальна: встановити загальні правила додавання і віднімання десяткових дробів, формувати вміння застосовувати ці знання на практиці. Продовжити роботу по формуванню стійкого інтересу до математики; розвивати навики самостійного отримання інформації, формувати уміння відбирати матеріал; активізувати пізнавальну діяльність учнів; сприяти розвитку інтелектуальних і творчих здібностей.

Номер слайду 3

Виховна: створити умови для відносин співпраці між учнями; формувати відчуття відповідальності за доручену роботу, уміння слухати і чути; прищеплювати навички роботи з додатковими джерелами інформації, вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі. Розвивальна: розвивати творчі здібності учнів (уяву, спостережливість, пам’ять, мислення); уміння оцінювати та самооцінювати набуті знання; самоаналіз.

Номер слайду 4

Усні вправи:5 + 0,7 =1,2 + 0,4 =2,7 + 0,3 =3,25 + 2,75 =4,6 – 2 =5,3 – 2,3 =2, - 0,6 =7 – 5,25 = 5,71,6363,831,41,75

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Завдання для вовка:15,62 + х = 20 Х – 36,76 = 19,24

Номер слайду 7

Відповідь:1) 4,382) 56 ПРАВИЛЬНО!

Номер слайду 8

№ 872 (для мишки)  14,4 – 8,9 = 52,302 -25,59 =

Номер слайду 9

Відповідь:1) 5,52) 26,712 ПРАВИЛЬНО!

Номер слайду 10

Х + 5,257 =19,743 2х – 3,25 = 4,75 ( х – 29,3 ) – 2,73 = 69,351

Номер слайду 11

Відповідь:1) 14,4862) 43) 101,381 ПРАВИЛЬНО!

Номер слайду 12

(х – 50,6) + 2,15 = 42,9 31,28 – ( х+ 4,2) = 15,093

Номер слайду 13

Відповідь:1) 91,352) 11,987 ПРАВИЛЬНО!

Номер слайду 14

№831 порівняти дроби: (для лисички) 1)16,8 і 17,3 2)96,35 і 96,086

Номер слайду 15

Відповідь:1) 16,8 < 17?32) 96,35 > 96,086 ПРАВИЛЬНО!

Номер слайду 16

Кожний учень отримує карточку із завданням та сюрпизом

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Розставити коми у числах так, щоб утворилися правильні рівності :31 + 2576 = 5676;345 + 256 = 2905

Номер слайду 19

Відповіді :31 + 25,76 = 56,76;3,45 + 25,6 = 29,05;

Номер слайду 20

Поставте замість зірочок потрібні цифри :2 *,7*63,64*+*5,*61 ПОДУМАЙ!

Номер слайду 21

Відповіді :2 1,7163,645+25,361

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Домашнє завдання: Задання №5 « Перевірте себе» в тестові формі, стр. 212. 

pptx
Додано
7 лютого 2022
Переглядів
384
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку