Тема: Every day
Практичні:
Розвиваючі:
сприяти розвитку уваги, уяви, пам’яті, логічного мислення, фонематичного слуху, розвивати мовленнєві здібності, навички аудіювання
Освітні:
формувати усвідомлення важливості оволодіння іноземною мовою і потребу користуватися нею як засобом спілкування;
Виховні:
виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань, виховувати доброзичливість, активність, самостійність.
Тип уроку: урок, спрямований на формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом.
Обладнання:
Хід уроку
Початок уроку
Етап 1. Організація класу
Мета: сконцентрувати увагу учнів на сприймання нового матеріалу. Налаштувати дітей для подальшої роботи за допомогою пісні «Hello! Hello! Hello!»
Прийом 1: вступне слово вчителя.
- Good morning, children. I'm happy to see you today. I hope we will have a nice lesson today& we will have a lot of fun. Are you ready to start? So, let's start. Today we will speak about our day.
Прийом 2: пісня «Hello! Hello! Hello!»
- Let`s sing a song.
Етап 2. Фонетична зарядка
Мета: налаштувати артикуляційний апарат учнів
Прийом: Phonetic drill
T: Children, repeat after me all together
[i:], [i]
One, and two, and three, and four,
We are sitting on the floor.
We are playing with a ball,
And a pretty little girl.
Основна частина
Етап 3. Ознайомлення з новою лексикою.
Мета: семантизувати нові ЛО та продемонструвати їх вживання у мовленні.
Прийом: Бесіда з учнями
T: Look at the screen.
- Please, listen, repeat the new words after me. Read them together and then one by one.
- All together!
Етап 5:. Розвиток навичок аудіювання і читання.
Мета: навчити учнів розпізнавати на слух нові слова.
Прийом 1: зняття лексичних труднощів. Хорове повторення.
- Listen to this song.
- And now we sing this song.
Етап 6. Автоматизація дій учнів з новими ЛО на рівні словоформи.
Мета: навчити учнів вимовляти та писати нові ЛО.
Прийом: з’єднання нових ЛО з відповідними картинками
- Match the words with the pictures(карточки із слова і картинками на дошці)
Етап 7: Розвиток граматичних та мовленнєвих навичок. Present Simple 3rd person singular
Мета: Ознайомити учнів з Present Simple 3rd person singular; дати змогу учням відповісти від розумової діяльності; тренувати у вживанні Present Simple 3rd person singular за допомогою вправ; виконання письмової вправи (розвиток навичок письма).
Прийом 1: Хорове повторення. Пояснення. Бесіда.
- Сьогодні ми говоримо про Простий Теперішній час. Англійською мовою воно звучить як Present Simple. Що воно означає? Кожна людина робить якісь дії: прокидається, одягається, снідає, йде в школу, на роботу, читає, пише і так далі. Ці дії повторюються час від часу: щодня (every day), щоранку (every morning), кожен вечір (every evening),
- Якщо в реченні на першому місці стоять слова he (він), she (вона), it (воно), то далі стоїть слово, яке позначає дію, в кінці якого з’являється –s або –es.
Прийом 2: Повторення рухів та слів за вчителем (фізкультхвилинка)
Прийом 3: Виконання вправ у зошиті.
- So, and now open your notebook in page 14
- Find exercise number 1
- Listen to the task
- What do we need to do in this exercise?
-Let's check if you did the exercise correctly
(Миттєва перевірка )
Прийом 4: Виконання вправ у зошиті.
- Find exercise number 2
- Listen to the task
- What do we need to do in this exercise?
- Let's check if you did the exercise correctly (Миттєва перевірка)
Етап: Розвиток навичок діалогічного мовлення.
Мета: Навчати учнів складати діалоги на рівні понад фразової єдності
Прийом 1: хорове повторення; робота в парах; складання міні-діалогів.
- Before we start composing dialogues, we will consider examples.
- There are questions on the screen that you can use
- Who wants to try?
- What do you do in the morning?
- What do you do in the afternoon?
- What do you do in the evening?
Заключна частина уроку
Етап 9. Підсумки та оцінювання роботи учнів на уроці.
Мета: узагальнити знання учнів з вивченої теми.
Прийом 1: відповіді учнів на запитання. Закріплення нових ЛО за допомогою карточок.
- Thank you for your work. What have we learned today?
Прийом 2: Хорове повторення пісні “Bye Bye Goodbye | Goodbye Song for Kids | Super Simple Songs”
Прийом 3: Завершення уроку.
-. You have worked hard today. You are so diligent. I am proud of you and your language skills. Good-bye. See you later. Have a nice day!