тема уроку: "Модуль-футбол 8 клас"

Про матеріал
тема уроку:Футбол 8 клас. Мета уроку: повторити ведення м’яча середньою та внутрішньою частинами стопи, навчити основних елементів техніки гри в футбол, розвиток креативності учнів через вдосконалення умінь ведення м’яча; виховання інтересу та звички до занять фізичної культури за допомогою логічних ігор; створення умов та організація діяльності учнів для формування соціальної, полікультурної, комунікативної, діяльнісної, здоров׳язберігаючої, інформаційної компетенції, компетенції саморозвитку та самоосвіти, а також формувати свідоме ставлення до власного здоров’я та здорового способу життя. Завдання: 1. Сприяти формуванню вмінь та навичок з модуля «Футбол». 2. Ознайомити з технікою ведення м’яча зовнішньою частиною підйому. 3. Сприяти розвитку координації рухів, а також кондиційних та творчих здібностей учнів. 4. Виховувати в учнів культуру рухів, впевненість у власних силах та в своїх можливостях, толерантність, почуття дружби та товариськості, повагу до оточуючих.
Перегляд файлу

Тема уроку: Футбол 8 клас.

Шестопалов Ігор Володимирович.

Мелітопольська гімназія № 1ММР ЗО.

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів (5-9 класи). Т. Ю. Круцевич, Л. А. Галенко, В. В. Деревянко, С. М. Дятленко, А. І. Ільченко, Н. С. Кравченко, І. Х. Турчик, С. М. Чешейко – 2013.

Тип уроку: змішаний.

Мета уроку: повторити ведення м’яча середньою та внутрішньою частинами стопи, навчити основних елементів техніки гри в футбол, розвиток креативності учнів через вдосконалення умінь ведення м’яча; виховання інтересу та звички до занять фізичної культури за допомогою логічних ігор; створення умов та організація діяльності учнів для формування соціальної, полікультурної, комунікативної, діяльнісної, здоров׳язберігаючої, інформаційної компетенції, компетенції саморозвитку та самоосвіти, а також формувати свідоме ставлення до власного здоров’я та здорового способу життя.

Завдання:

1. Сприяти формуванню вмінь та навичок з модуля «Футбол».

2. Ознайомити з технікою ведення м’яча зовнішньою частиною підйому.

3. Сприяти розвитку координації рухів, а також кондиційних та творчих здібностей учнів.

4. Виховувати в учнів культуру рухів, впевненість у власних силах та в своїх можливостях, толерантність, почуття дружби та товариськості, повагу до оточуючих.

Інвентар: футбольні м’ячі, свисток, секундомір, фішки, ключки, обручі, роздатковий матеріал.

Дидактичні та методичні матеріали.

1. Фізичне виховання в школах України. Науково-методичний журнал: №1 -12.-2011р.

2. Фізичне виховання в школах України. Науково-методичний журнал: №1 -12.-2012р.

3. Фізичне виховання в школах України. Науково-методичний журнал: №1 -12.-2013р.

4. Фізичне виховання в школах України. Науково-методичний журнал: №1 - 2014р.

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.

Підготовча частина

14-15 хв.

 

1.1

Довільний вхід до спортивної зали, шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдання уроку.

http://www.docme.ru/doc/250238/maslachenko-lobanovskij-blohіn2

1 хв.

Звернути увагу на наявність спортивної форми та готовність до уроку.

 

 

 

1.2

Інструктаж з техніки безпеки під час занять фізичною культурою.

До 30 сек.

Методи інтерактивного опитування.

1.3

Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС)

До 30 сек.

Опитування про стан здоров’я.

 

C:\Users\Бахтияр\Documents\index.jpeg

Норма – 80 – 90 ударів за хв..

1.4

– Сьогодні ми з вами вирушаємо у невелику подорож в епоху середньовіччя, коли жили лицарі та відбувались лицарські турніри. На нас чекають труднощі та випробування.

http://www.docme.ru/doc/250239/futbol

До 2 хв.

 

1.5

Спортивна ходьба з переходом на біг.

До 2 хв.

Темп та швидкість пересувань поступово збільшується.

1.6

– Розпорядниками та суддями на турнірах були герольди. Вони повинні були вміти складати та читати герби.

До 30 сек.

Із учнів спеціальної медичної групи обирають «герольдів» які допомагають учителеві у суддівстві змагань.

1.7

Загально-розвивальні вправи у парах:

 

а) Вихідне положення (В.П.) широка стійка ноги нарізно, руки в сторони.

1-3 – опускання рук вниз;

4 – В.П.

 

 

 

 

 

 

 

б) В.П. – основна стійка (О.С) права нога вперед, руки вперед зігнуті в ліктях.

1-3 – розгинання рук;

4 – В.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в) В.П. – випад правою ногою вперед, руки вперед.

1-3 – почергове згинання та розгинання рук;

4 – В.П.                                                                                                                                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

г) В.П. – стійка на правому коліні, лівим ліктем на лівому коліні, права рука на поясі

1-3 – нахил передпліччя другого до горизонтального положення;

4 – В.П.

 

 

 

 

д) В.П. – широка стійка ноги нарізно, захват під лікті

1-3 – нахил вперед;

4 – В.П.

 

 

 

 

 

 

 

е) В.П. – сід, руки вгору

1-3 – нахил вперед;

4 – В.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

ж) В.П. – стійка на лівій нозі, руки на плечах

1-3 – відведення ноги вбік;

4 – В.П.

 

 

 

 

 

 

 

5-6 хв.

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6 разів

 

 

Об’єднати учнів у пари.

 

 

Учні обличчям один до одного, один кладе кисті на руки партнера та силоміць опускає їх вниз, другий чинить опір, та навпаки.

IMG.jpg

 

 

 

 

 

 

Стоячи обличчям один до одного на відстані одного кроку. Один учень згинає руки до грудей долонями вперед, а другий спирається йому в долоні прямими руками (чинить опір). Потім навпаки.

IMG_0001.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Обличчям один до одного, права рука пряма, ліва зігнута біля плеча долонею вперед. Згинання та розгинання рук виконується із взаємним опором.

IMG_0002.jpg

 

 

 

 

 

 

Стоячи на правому коліні обличчям один до одного, кисті зчеплені. Другий учень чинить опір, а потім навпаки.

IMG_0003.jpg

 

 

 

 

 

Учні стоять спиною один до одного. При нахилі перший утримує другого у себе на спині, потім змінюються.

IMG_0004.jpg

 

 

 

 

 

 

Сидячи спиною один до одного ноги нарізно, руки вгору (кисті зчеплені). Один учень нахиляється вперед, а другий чинить опір. Потім учні змінюються.

IMG_0005.jpg

 

 

 

 

Праву ногу вперед, стопи з’єднані, руки на плечах у партнерів, спираючись на плечі партнерові. Один учень відводить ногу вбік, інший чинить опір, та навпаки.

IMG_0006.jpg

 

 

 

 

 

1.8

Вправи для відновлення дихання.

 

Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС)

До 30 сек.

Під час ходьби у повільному темпі.

Опитування про стан здоров’я.

C:\Users\Бахтияр\Documents\index.jpeg

Норма – 120-140 уд. хв.

2.

Основна частина

Практичний блок

20-23 хв.

 

2.1

Ведення м’яча.

Ведучи м’яч, гравець може наносити удари по ньому будь-якими місцями ступні (тільки однієї ноги), або по черзі. При веденні м’яча у безпосередній близькості від суперника, гравець не відпускає його далеко від себе. З цією метою він акуратно штовхає його вперед або злегка вдаряє носком під м’яч, надаючи йому обережного обертання, що не дає змоги м’ячу далеко відскакувати.

 

IMG_0007.jpg

2.2

Ведення м’яч внутрішньою частиною підйому.

Гравець ударяє  м’яч перед собою внутрішньою частиною підйому. Під час бігу носок ведучої ноги перед зіткненням з м’ячем трохи вивертається назовні. Коліно дещо відведено від поздовжньої осі. Стопа не напружена, тулуб прямий або дещо нахилений уперед і трохи повернутий у напрямку вертикальної осі опорної ноги.

 

IMG_0008.jpg

 

 

2.3

Ведення м’яча серединою підйому.

Це один із складних способів. Гравець проштовхує м’яч перед собою середньою частиною підйому. Удар по м’ячу відбувається при відтягнутій униз стопі. Положення голови, рук, тулуба таке саме, як під час ведення внутрішньою частиною підйому. Але поздовжня вісь стопи у момент зіткнення м’ячем постійно спрямована вперед. Коліно під руху перебуває у площині поздовжньої осі тіла.

 

IMG_0008.jpg

2.4

Ведення м’яча зовнішньою частиною підйому.

Поздовжня вісь стопи ноги, яка веде м’яч, у момент удару перевернута всередину.  Коліно наближено до поздовжньої осі тулуба. Стопи розслаблені й повернуті в середину. У результаті стопа немовби нависає над м’ячем, поверхня зіткнення з м’ячем збільшується.

 

IMG_0008.jpg

2.5

Характерні помилки.

 

 

  • Гравець веде мяч перед собою, жорстоко вдаряючи по мячу. При такому веденні складніше відчувати рух.
  • Гравець торкається м’яча напруженою стопою.
  • Гравець відпускає м’яч далеко від себе.
  • Під час ведення м’яча порушується ритм бігу.

У ході ведення гравець використовує лише одну ногу.

 

Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС)

 

Опитування про стан здоров’я.

C:\Users\Бахтияр\Documents\index.jpeg

Норма – 140 – 160 уд. хв.

2.6

Розвага, ігрове змагання (рухливі ігри), приведення організму в спокійний стан.

 

 

 

 

 

 

онр.jpg

 

Чотири групи учнів стають за чотирма обручами, які розташовані на відстань 9-11 м один від одного. У центрі поміщуються дванадцять м’ячів. Кожен учень своєї групи виконує ведення м’яча певним способом (зовнішньою стороною стопи ноги, внутрішньою частиною, середньою частиною підйому). Гра закінчується тоді, коли всі 3 м’яча будуть в обручі. Перемагає та команда, яка швидше виконає завдання.

Інвентар: 4 обручі, 12 м’ячів

 

Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС)

 

Опитування про стан здоров’я.

C:\Users\Бахтияр\Documents\index.jpeg

Норма – 130 – 140 уд. хв.

3.

Заключна частина.

3-5 хв.

 

3.1

Дихальні вправи.

З комплексу дихальних вправ йога.

 

 

 

 

 

«Герольди» роздають роздатковий матеріал.

2-3 рази

Зробити повний вдих та зразу ж затримати дихання на декілька секунд. Губи потрібно скласти трубочкою (як для свистка) сильно видихнувши пропорцію повітря, зупинившись на видохі. Знову продовжити його видохнувши ще порцію повітря. Робити це до тих пір доки повітря не вийде з легень.

3.2

Гра «Фан-клуб».

 

2 хв.

Кожен з учнів отримує право створити свій «Фан-клуб», які люблять та починають грати у футбол. Для цього йому необхідно знайти в картці та відмітити всі необхідні предмети за допомогою вірних відповідей. Предмети намальовані або написані на картках. Доки грає музика кожен намагається відмітити як можна більше карток (предметів) для свого «Фан-клубу». Виграє той, у кого за час , який лунає музика буде більше вірних відповідей.

Індивідуальні «бонуси» за вірний та максимальний набір правильних відповідей. Підрахунок балів за командні дії виконують «герольди».

Визначення лідерів.

Самостійне оцінювання своїх особистих досягнень.

3.3

Шикування в одну шеренгу, вимірювання ЧСС

 

 

 

Організований вихід з спортивної зали.

 

Опитування про стан здоров’я.

C:\Users\Бахтияр\Documents\index.jpeg

Норма – 100 – 120 уд. хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Який з цих м’ячів найважчий?

C:\Users\Бахтияр\Documents\images2.jpeg

C:\Users\Бахтияр\Documents\images.jpeg

C:\Users\Бахтияр\Documents\index4.jpeg

C:\Users\Бахтияр\Documents\12870617.jpg

C:\Users\Бахтияр\Documents\images1.jpeg

Батьківщина футболу?

Африка

Індія

Англія

Австралія

Китай

Скільки хвилин триває один тайм?

40

45

90

95

30

Яка кількість гравців?

12

11

13

14

7

Яка кількість суддів?

1

3

5

4

2

 

 

Знайдіть форму судді?

 

 

С ХОКЕЙ

 

С БОКС

С ФУТБОЛ

UFYL

С Б Б

У футболі частини матчу називаються...

тайм

раунд

частини

партії

періоди

 

 

Знайдіть футбольний клуб України.

Увеличить

Увеличить

Увеличить

Увеличить

Увеличить

 

 

Знайдіть футбольний клуб Мелітополя.

 

 

http://logo-football.ru/UKRAINA/LFK-2/melitopolskaja_chereshnja-pr.jpg

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRb4__-uRVuiBPaYoYVPrGTtRpKgbyoYHsI27_nlupD-gOcJVX1Cw

C:\Users\Бахтияр\Documents\index1.jpeg

C:\Users\Бахтияр\Documents\index2.jpeg

C:\Users\Бахтияр\Documents\index3.jpeg

 

 

 

 

 

C:\Users\Бахтияр\Documents\58.jpgC:\Users\Бахтияр\Documents\63.jpgC:\Users\Бахтияр\Documents\66.jpgC:\Users\Бахтияр\Documents\68.jpgC:\Users\Бахтияр\Documents\60.jpg

 

 

1. Заміна гравця.

2. Вільний удар.

3. Порушення (червона картка).

4. Удар від воріт.

5. Викидання на користь нападника.

6. Поза грою.

7. Штрафний удар.

8. Викидання на користь захисника.

9. Порушення (жовта картка)

10. Кутовий.

 

 

C:\Users\Бахтияр\Documents\61.jpgC:\Users\Бахтияр\Documents\62.jpgC:\Users\Бахтияр\Documents\64.jpgC:\Users\Бахтияр\Documents\65.jpgC:\Users\Бахтияр\Documents\67.jpg

 

 

1. Вільний удар.

2. Порушення (червона картка).

3. Викидання на користь нападника.

4. Штрафний удар.

5. Порушення (жовта картка)

6. Заміна гравця.

7. Удар від воріт.

8. Поза грою.

9. Викидання на користь захисника.

10. Кутовий.


Список використаних джерел.

 

1. http://nskhuman.ru/fbdocs/pravilafb.php?numprav=21

 

2.https://www.google.com.ua/search?q=%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82

 

3. www.greatfootball.com.ua/link/logos.php

 

4. http://www.menslife.com/health/samodiagnostika-pri-pomoshchi-izmereniya-pulsa.html

 

5. Фізичне виховання в школах України. Науково-методичний журнал: №1 -12.-2011р.

 

6. Фізичне виховання в школах України. Науково-методичний журнал: №1 -12.-2012р.

 

7. Фізичне виховання в школах України. Науково-методичний журнал: №1 -12.-2013р.

 

4. Фізичне виховання в школах України. Науково-методичний журнал: №1 - 2014р.

 

 

docx
Додано
6 листопада 2021
Переглядів
259
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку