Презентація: "Спорт заради розвитку"

Про матеріал
Презентація на тему: "Спорт заради розвитку". Для учнів 5-9 класів.Розвиваючі завдання: розвинути вміння працювати в команді. Виховні завдання: розширити кругозір учнів в галузі спорту,формувати почуття колективізму,надання допомоги другові.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Спорт заради розвитку Активні діти - успішні!.

Номер слайду 2

Існує вікно можливостей Вони прагнуть бути успішними у навчанні та у житті. Немає причин , аби ці мрії зникали. Створення можливостей для активного руху до, під час та після навчання дасть дітям шанс , досягнути їх мрій. Якщо б кожна дитина мала ранній позитивний досвід фізичної активності, діти були би щасливими і здоровішими . Вони мали б вищі оцінки, кращу відвідуванність та поведінку. Також вони б мали краще розвинені навички спілкування та самооцінку. У віці 6-10 років в дітях можа закласти пожиттєву звизку фізичної активності, яка завжди буде приносити їм користь. Мозок розвивається і це вікно можливостей дозволяє дітям полюбити рух.

Номер слайду 3

Найважливіша роль З дітьми у класі Мотивуйте та залучайте дітей до фізичної активності Продумайте та сплануйте , як можна поєднувати навчання та фізичну активність Показуйте приклад – будьте фізично активними Інші вчителі та керівництво школи Діліться успіхами Кооперуйтеся з вчителями фізкультури Приділяйте увагу візуальним проявам фізичної активності з батьками Діліться фактами Як інноватор у Бразилії * Простий механізм залучення дітей до активності Будьте креативнми – хто, як не ви, краще розуміє , що надихає учнів Діліться досвідом та відгуками з іншими

Номер слайду 4

7 принципів активного навчання

Номер слайду 5

Кожен рухається Діти люблять рухатися, кому це до вподоби, комусь менше. Визначте учнів , які є сором'язливими , сумними або менш успішними і допоможіть їм радіти у русі. Найкращі практики: Створюйте простір для дітей з різними ритмами Пропануйте альтернативи з різними можливостями Заохочуйте до командної гри Короткі поради : Щодня обирайте нового лідера під час руханок Хваліть публічно , а негативні комментарі озвучуйте сам на сам з дитиною Знайдіть, як відзначити участь кожної дитини Сигнали успіху: Всі беруть участь Кожна дитина прагне бути лідером Дівчата і хлопці беруть участь на рівних

Номер слайду 6

Робіть це весело В активному середовищі, веселі активності підтримуватимуть в дітях бажання навччатися та надихати їх до більшої участі. Дайте дітям можливість грати та робити вибір. Надихайте їх. Дітям весело коли вони знають що все йде добре. Найкращі практики: Переконайтесь що в дітей є вибір активності. Щодня обирайте нового лідера Завжди майте план Б Короткі поради: Якщо діти знуджуються, змініть активність або дайте їм альтернативу Якщо у руханці є багато рухів, дозволяєте дітям обирати , яким буде наступний рух. Сигнали успіху : Діти посміхаються Беруть активну участь Чекають часу активності і радіють, коли він приходить Позитивна відповідь на руханку

Номер слайду 7

Дуже важливо комбінувати осяжну і неосяжну винагоду за зусилля та прогресс дітей. Віддаючи належне особистим та колективним зуссилям дітей, ви навчаєти їх цінувати фізичну активність та свій пргрес. Найкращі практики: Завжди мати прості винагороди Встановити важливі етапи та цілі прогресу дитини Працювати з дітьми для певної мети Короткі поради: Переконайтесь, що ви відзначаєте активність кожної дитини на кожному заняті Коли хвалите називайте імена дітей Винайдіть спільні рухи або танці Сигнали успіху: Діти з нетерпінням чекають винагороди Фізичні вправи ніколи не застосовуються як покарання Активність кожної дитини відзначається та вітається

Номер слайду 8

Поєднуйте рух та навчання Фізичні активності мають найкращий результат у поєднанні з темами уроків. Також ці активності мають відбуватися у відповідний час та бути відповідними віку та класу дітей. Найкращі практики : Обирайте для активностей рухи, що розвивають важливі навички моторики Для меньших дітей робіть акцент на простих різноманітних, для старших вигадуйте складніші поєднання. Короткі поради : Слідкуйте за часом Важливо щоб руханки були відповідними класу та віку дітей Сигнали успіху: Діти демонструють краще розуміння теми предмету - діти радіють навчанню - діти можуть продовжувати рухатися під час навчання

Номер слайду 9

Знайдіть час для гри Неструктуровані ігри покращують поведінку дітей. Сприяють командній роботі, поліпшують креативність та соціалізацію. Природно , якщо дитина має можливість грати, швидше за все, працюватимуть краще в класі. Найкращі практики Виділяйте час на гру на початку або на кінці уроку Використовуйте руханки у вигляді 10-хвилинних занять, запланованих до та після перерви Короткі поради Заохочуйте дітей обирати активні форми гри Грайте разом з дітьми, аби моделювати корисні та цікаві активності Сигнали успіху Діти вільно рухаються у просторі Діти чекають часу руханок та ігор Всі діти залучені до процесу.

Номер слайду 10

Вибудовуйте плани уроків таким чином, або вагома частина часу була відведена на фізкультуру. Співпрацюйте з вчителем фізичної культури , діліться досвідом. Долучайте їх, аби вони допомогли вам вбудувати корисні і безпечні рухинки у заняття. Сигнали успіху : Беруть участь у наповнені уроків Діти демонструють успіхи у предметах , які частково вивчаються під час уроків фізкультури Найкращі практики: Вбудувати теми з інших предметів в уроки фізкультури Залучайте їх досвід, аби правильно побудувати фізичні активності учнів Короткі поради : Запропонуйте вчителям прості поради, куди і як вбудовувати теми інших предметів

Номер слайду 11

Коли діти оточені спортивними активностями, рух стає частиною їхньго життя. Це робить їх більш щасливими, здоровими та успішними. Найкращі практики: Знайдіть час аби поділитися з іншими про активних дітей Відслідковуйте прогрес вашого класу та розповідайте про результати Сигнали успіху : Фізичні активності також присутні у розкладі інших занять Батьки заохочують дітей до фіз.активності вдома Адміністрація школи заохочує активне навчання та просуває фізичну активність Короткі поради: Розгляньте варіант вбудовування фізичних активностей як частини домашнього завдання Запросіть інших вчителів та класи доєднатися до вашої групи

Номер слайду 12

Сьогодні Перший крок Мета Незначна – відсутня фізична активність Впровадження руханки та активних уроків 10 -20 хв на день 2 руханки 1 активний урок на день 30-40 хв на день. Діти сидять під час всіх уроків Діти рухаються, деякі менш активно Всі діти рухаються під час уроку Діти часто відволікаються Діти більш сконцентровані Діти краще вчаться Мало – майже немає руху у класі Хоча б один активний урок на день Фізична активність є невід’ємною частиною навчання Вся інформація іде від вчителя Діти беруть активну участь Діти самі ведуть деякі активності Вчителі та батьки не бачать зв’язку між фізичною активність та навчанням Вчителі і батьки бачать покращення Батьки та вчителі відчувають реальну потребу в активностях Дитина каже «Мені нудно » Дитина питає « а що далі ?» Дитина каже «У мене є ідея !»

Номер слайду 13

ppt
Додано
6 листопада 2021
Переглядів
998
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку