Тема уроку: Наше життя – наш вибір.

Про матеріал
Рольовий проект (аналог телепередачі «Акули бізнесу – інвестиційне шоу», створення власного віртуального кафе)
Перегляд файлу

ПЛАН УРОКУ

Тема уроку: Наше життя – наш вибір.

 

Мета уроку:

Навчальна:

Навчити:

  • узагальнити та систематизувати знання з тем: «Економічне обгрунтування проекту»,  «Маркетинг» та  активізувати пізнавальний інтерес до процесу вибору професії;
  •       творчо організовувати практичну діяльність і креативно мислити.

 

Розвивальна:

Розвивати:

  • творчі здібності, уміння працювати в команді;
  • внутрішню творчість, свободу; об'єктивність в оцінюванні себе, продукту своєї діяльності, діяльності колег та її результатів;
  • навики роботи виробництва в уявній фірмі;
  • культуру спілкування та ділові стосунки  в процесі колективної взаємодії;
  • аналізувати відповідність особистих якостей і здібностей обраній професії.

Виховна:

Виховувати:

  • формувати уявлення учнів про професію,  яку вони обирали;
  • підвищувати рівень професійної компетенції учнів.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань та вмінь

Вид уроку: рольовий проект (аналог телепередачі «Акули бізнесу – інвестиційне шоу», створення власного віртуального кафе)

Форми роботи: презентація проектів віртуальних підприємств

Методи та прийоми: бесіда, презентація, віртуалізація навчання, робота учнів із аудиторією, самооцінювання та взаємооцінювання діяльності,  проектування діяльності під час колективної праці, входження в роль.

Дидактичне забезпечення: презентація викладача, презентації учнів,  папки з планами.

Матеріально – технічне забезпечення: ПК, проектор.

ХІД УРОКУ

  1.  Організаційний  момент:
  •    Привітання викладача
  •    Перевірка відсутніх
  •    Організація малих групи до уроку
  1.  Мотивація навчальної діяльності.

Ніщо так не згуртовує

колектив, як спільна праця.

Ніщо так не допоможе

майбутньому фахівцю відчути

смак  майбутньої професії, як

створення  середовища, в якому

він буде працювати надалі.

 

Суть нашого уроку: ТВОЯ ІДЕЯ - НАШІ ГРОШІ!

Предмет «Технології» вирішує такі питання: «Як правильно зорієнтуватися у величезному світі професій та обрати ту, яка принесе в життя не тільки успіх, а й задоволення».

Кожен, хто має оригінальні бізнес - ідеї і марить про великий прибуток сьогодні може втілити віртуальні свої мрії завдяки рольовому проекту «Створення віртуального кафе».

Наші гості мають бажання віддати свої гроші в хазяйновиті руки. А точніше, інвестувати в цікаве, перспективне і обов'язково прибуткову  справу. Також вони  впевнені, хороші ідеї можуть і повинні заробляти гроші. Вони готові ризикнути своїми капіталами і вкласти їх у будь - який задум,  який принесе прибуток .

Учасники проекту, вони ж шукачі інвестицій, мають переконати наших гостей, що саме їхня ідея стане успішною і прибутковою.

На уроці наші гості  розглядають ідеї трьох груп. Щонайменше один з них отримує гроші для старту або розвитку власної справи (віртуального кафе).

Наші учасники об’єднані в групі, які мріють відкрити власну справу і сьогодні вони узагальнять та систематизують знання з предмету: «Технології», активізують  пізнавальний інтерес до процесу вибору професії.

Отже, сьогодні ми підводимо підсумки знанням, які були отримані протягом року, представивши себе шукачами інвестицій для створення власної справи.

ІІІ. Презентація проектів (35 хв)

Отже, давайте розпочнемо презентації підприємств. Завдання учням – зацікавити інвесторів у вигідності вкладання коштів саме в їхній проект.

Шукачів інвестицій інвестори будуть оцінювати за критеріями у додатку 1.

Етапи гри

Матеріали виступів груп у додатку.

І група учнів презентує віртуальне підприємство «Кафе – кондитерська «Цукерня»»

ІІ група учнів презентує віртуальне підприємство «Дитяче кафе»

ІІІ група учнів презентує віртуальне підприємство «Internеt - кафе»

Протягом демонстрації презентацій підприємств задаю учням такі запитання:

  1.     Які основні функції виконує прибуток?
  2.     Як розрахувати прибуток?
  3. Чи згодні ви з тим, що всі визначення відображають суть маркетингу? Якщо так, то яке з цих висловлювань, на вашу думку, найбільш точно відображає його суть?
  •      «Маркетинг – це розв’язання проблем ваших клієнтів з вигодою для себе».
  •      «Маркетинг – це вміння розуміти клієнта, побачити мету, досягти її, завжди пам’ятаючи про те, що в підсумку має потовщити гаманець».
  •      «Маркетинг -  це спроба уявити, чого хочуть люди, щоб дати їм це».
  1.     Як ви думаєте, чи є маркетингова діяльність обов’язковою для кожного підприємства на сучасному ринку товарів і послуг?
  2.     Що являється особливим видом маркетингу? Це:
  •         Рекламні буклети;
  •         Використання біг–бордів;
  •         Торгівельні знаки;
  •         Упакувальний матеріал з логотипом кафе
  1. Підсумок уроку

Зараз мені хочеться надати слово нашим гостям «експертам-інвесторам» (виступають члени групи «експертів-інвесторів», які визначають своїми оцінками презентацію віртуальних підприємств)

Підводимо підсумок по критеріям:

 

 

 

 

Оцінювання  по критеріям

 

Основні частини

Критерії

Бали

Оцінка акул

бізнесу

Економічне обгрунтування

Реалістичність

2

 

Доцільність

2

 

Ефективність

2

 

Оригінальність

2

 

Оцінювання презентації

Зміст презентації

Висловлювання власної думки автора

4

 

Експеримент проведений, достовірність отриманих результатів обгрунтована

Зроблено висновки

Результати та висновки відповідають поставленій  меті

Оформле-ння

Єдиний стиль оформлення

3

 

Використання об’єктів створенних в інших програмах

Текст легко читається

Правильність викладу тексту

Ефект презентації

Правильність побудови речень

3

 

Зрозумілість висловлювань

Робота команди

Розподіл ролей в команді

2

 

Підтримка одне одного

Загальне враження від перегляду презентації

10

 

Загальна сума

 

 

 

 

 

Побажанням учням

  1.     Життя несправедливе – звикніть до цього факту.
  2.     Дуже малоймовірно, що тобі почнуть платити 10 тисяч в місяць одразу після закінчення училища. Ти не станеш віце - президентом компанії з лімузином і особистим шофером, поки ти не заслужиш цього .
  3.     Якщо ти думаєш, що твій вчитель строгий і вимогливий, - почекай знайомства зі своїм босом. На відміну від вчителя, кар'єра боса залежить від того, як ти справляєшся зі своїми завданнями.
  4.     Не поспішай звинувачувати у кожній своїй невдачі своїх батьків. Не ний і не носись зі своїми невдачами , вчися на них .
  5.     До твого народження твої батьки не були такими нудними і нецікавими людьми, якими вони здаються тобі зараз. Вони стали такими, заробляючи на твоє безтурботне дитинство, стираючи твій одяг і слухаючи твою нескінченну балаканину про те, який ти класний. Том, перед тим як вирушати з друзями тусуватись, спробуй для початку привести в порядок свою кімнату.
  6.     Твоє училище відмінило поділ на переможців і лузерів, життя - ні.
  7.     Життя не розділене на семестри, літніх канікул в ньому не існує, і дуже мало роботодавців зацікавлені в том, щоб допомогти тобі знайти твоє власне «я». Тобі доведеться робити це в твій приватний час .
  8.     Чи не плутай реальне життя з тим , що показують по телевізору. У житті людям доводиться більшу частину часу проводити не в кав'ярні, а на робочому місці.
  9.     Підтримуй добрі стосунки з «очкариками - ботаніками» та двієчниками. Швидше за все, один з них коли-небудь стане твоїм начальником.
  1.   Домашнє завдання: Підготуватись до заліку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
7 лютого 2019
Переглядів
1153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку