ПЛАН УРОКУ
Тема уроку: Наше життя – наш вибір.
Мета уроку:
Навчальна:
Навчити:
Розвивальна:
Розвивати:
Виховна:
Виховувати:
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань та вмінь
Вид уроку: рольовий проект (аналог телепередачі «Акули бізнесу – інвестиційне шоу», створення власного віртуального кафе)
Форми роботи: презентація проектів віртуальних підприємств
Методи та прийоми: бесіда, презентація, віртуалізація навчання, робота учнів із аудиторією, самооцінювання та взаємооцінювання діяльності, проектування діяльності під час колективної праці, входження в роль.
Дидактичне забезпечення: презентація викладача, презентації учнів, папки з планами.
Матеріально – технічне забезпечення: ПК, проектор.
ХІД УРОКУ
Ніщо так не згуртовує
колектив, як спільна праця.
Ніщо так не допоможе
майбутньому фахівцю відчути
смак майбутньої професії, як
створення середовища, в якому
він буде працювати надалі.
Суть нашого уроку: ТВОЯ ІДЕЯ - НАШІ ГРОШІ!
Предмет «Технології» вирішує такі питання: «Як правильно зорієнтуватися у величезному світі професій та обрати ту, яка принесе в життя не тільки успіх, а й задоволення».
Кожен, хто має оригінальні бізнес - ідеї і марить про великий прибуток сьогодні може втілити віртуальні свої мрії завдяки рольовому проекту «Створення віртуального кафе».
Наші гості мають бажання віддати свої гроші в хазяйновиті руки. А точніше, інвестувати в цікаве, перспективне і обов'язково прибуткову справу. Також вони впевнені, хороші ідеї можуть і повинні заробляти гроші. Вони готові ризикнути своїми капіталами і вкласти їх у будь - який задум, який принесе прибуток .
Учасники проекту, вони ж шукачі інвестицій, мають переконати наших гостей, що саме їхня ідея стане успішною і прибутковою.
На уроці наші гості розглядають ідеї трьох груп. Щонайменше один з них отримує гроші для старту або розвитку власної справи (віртуального кафе).
Наші учасники об’єднані в групі, які мріють відкрити власну справу і сьогодні вони узагальнять та систематизують знання з предмету: «Технології», активізують пізнавальний інтерес до процесу вибору професії.
Отже, сьогодні ми підводимо підсумки знанням, які були отримані протягом року, представивши себе шукачами інвестицій для створення власної справи.
ІІІ. Презентація проектів (35 хв)
Отже, давайте розпочнемо презентації підприємств. Завдання учням – зацікавити інвесторів у вигідності вкладання коштів саме в їхній проект.
Шукачів інвестицій інвестори будуть оцінювати за критеріями у додатку 1.
Етапи гри
Матеріали виступів груп у додатку.
І група учнів презентує віртуальне підприємство «Кафе – кондитерська «Цукерня»»
ІІ група учнів презентує віртуальне підприємство «Дитяче кафе»
ІІІ група учнів презентує віртуальне підприємство «Internеt - кафе»
Протягом демонстрації презентацій підприємств задаю учням такі запитання:
Зараз мені хочеться надати слово нашим гостям «експертам-інвесторам» (виступають члени групи «експертів-інвесторів», які визначають своїми оцінками презентацію віртуальних підприємств)
Підводимо підсумок по критеріям:
Оцінювання по критеріям
Основні частини |
Критерії |
Бали |
Оцінка акул бізнесу |
Економічне обгрунтування |
Реалістичність |
2 |
|
Доцільність |
2 |
|
|
Ефективність |
2 |
|
|
Оригінальність |
2 |
|
|
Оцінювання презентації |
|||
Зміст презентації |
Висловлювання власної думки автора |
4 |
|
Експеримент проведений, достовірність отриманих результатів обгрунтована |
|||
Зроблено висновки |
|||
Результати та висновки відповідають поставленій меті |
|||
Оформле-ння |
Єдиний стиль оформлення |
3 |
|
Використання об’єктів створенних в інших програмах |
|||
Текст легко читається |
|||
Правильність викладу тексту |
|||
Ефект презентації |
Правильність побудови речень |
3 |
|
Зрозумілість висловлювань |
|||
Робота команди |
Розподіл ролей в команді |
2 |
|
Підтримка одне одного |
|||
Загальне враження від перегляду презентації |
10 |
|
|
Загальна сума |
|
Побажанням учням
1