Розробка уроку інформатики на тему "Комп'ютерна графіка".

Про матеріал

Розробка уроку інформатики на тему "Комп'ютерна графіка".

Урок створений у форматі спілкування героїв мультфільму "Фіксики" з учнями.

Перегляд файлу

Тема уроку: Поняття комп’ютерної графіки..

Мета уроку:

Навчальна: ввести поняття комп’ютерної графіки, растрових та векторних зображень, формувати вмiння використовувати спецiалiзованi програмнi засоби для перегляду зображень; перетворювати формати графiчних файлiв за допомогою спецiалiзованих програмних засобiв;

Розвивальна: розвивати в учнів пам’ять, уважність та розвиток зорової та моторної координації;

Виховна: виховувати комп’ютерну і художню грамотність, увагу,
зосередженість, відповідальність, вміння працювати самостійно, інформаційну
компетентність. Виховати естетичний смак, розвинути гармонійне сприйняття
світу, інтерес до комп’ютерної графіки та до професій, пов’язаних з графікою (дизайнера, редактора, конструктора).

Обладнання: комп’ютерний клас, дошка, інструкції з ТБ, презентація .

Тип уроку : урок засвоєння нових знань,  умінь, навичок.

ХІД УРОКУ

  1. Організаційна частина

―Діти, а ви любите сонечко? А яке воно? (тепле, усміхнене, ласкаве). Я гадаю, що ви вже дуже чекаєте сонячних днів. А чи знаєте ви, що сонечко любить усміхнених дітей? Давайте ми з вами посміхнемося одне одному і побажаємо успіхів на уроці.

  1. Актуалізація знань. Мотивація навчальної діяльності.

– Отже, тема нашого уроку… Ой, а що це сталося з нашими словами? Я все зрозуміла. Слова вирішили з нами пограти, вони заховалися в ребусах. Щоб відкрити цифри потрібно відгадати ці ребуси. Тож почнемо…

 

 

Графічний

 

 

 

 

редактор

 

 

– Молодці! Ви впоралися із цим завданням. Отже, тема нашого уроку: «Поняття комп’ютерної графіки»  .

  1. Вивчення нового матеріалу.

― Можливо хтось з присутніх знає ,що таке графіка? (ні)

Графіка – це мистецтво малюнка. Саме слово «графіка» в перекладі з грецької означає «пишу», «малюю».

Комп'ютерна графіка - це спеціальна ділянка інформатики, що вивчає методи і засоби створення та обробки зображень за допомогою програмно-апаратних обчислювальних комплексів.

Комп'ютерна графіка застосовується у різних сферах людської діяльності , наприклад:

  • медицина - комп'ютерна томографія;
  • наука - склад речовин, векторні поля, графіки процесів;
  • дизайн - реклама, поліграфія, моделювання.

А чи знаєте ви які існують пристрої для використовування графіки? Я вам допоможу:

  1. Принтер
  2. Сканер
  3. Ноутбук (нетбук)

В залежності від способу формування зображень, комп'ютерну графіку можна поділити на:

  • растрову (фотографії та поліграфічні зображення);                                                     Растрова графіка — це цифрові зображення, які вибудовуються з пікселів — поодиноких точок, забарвлених в певний колір.
  • векторну(точки, лінії , криві);                                                                                 Векторна графіка — це цифрові зображення, які вибудовуються не з пікселів, а з готових геометричних форм, здатних досягати, як правило, будь-якої величини і забарвлюватися в будь-який колір.
  • тривимірну(ігри, мульфільми)                                                                                   Тривимірна графіка (3D - від англ. 3 Dimensions - три виміри) - три виміри зображення) - розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів (як програмних, так і апаратних), призначених для зображення об'ємних об'єктів .

За способами представлення кольорів комп'ютерна графіка поділяється на:

  • чорно-білу;
  • кольорову.

За спеціалізацією в різних галузях комп'ютерна графіка є:

  • інженерною;
  • науковою;
  • web-графікою;
  • комп'ютерною поліграфією.
  1. Фізкультхвилинка

― А зараз давайте трішки відпочинемо.Тихенько піднімаємось з своїх місць і ми розпочинаємо.

Ми метелики чудові, (Нахилити голову вліво, вправо).

Маємо крильця кольорові, (Розвести руки в сторони).

Над квітками літаємо, (Біг на місці, рухи руками вгору- вниз).

Втоми ми не знаємо,

Пташки ми злякалися, (Руки покласти на голову).

Під квітку заховалися. (Присісти).

  1. Закріплення знань, формування вмінь

―Давайте разом пригадаємо правила безпечної поведінки за комп'ютером.увага на дошку.

-Що ви можете сказати про першу картинку?

Очікувана відповідь: Не можна схилятись близько до монітора.

-Що ви можете сказати про наступну картинку?

Очікувана відповідь:не можна мацати монітор.

-Дивимось наступну каринку!

-Очікувана відповідь:Не чіпати дроти.

-І остання:

Очікувана відповідь:Сидіти потрібно зручно та правильно.

―Що ж ви молодці, пригадали правила техніки безпеки з комп'ютером. А які графічні редактори ви знаєте?

Для роботи з комп'ютерною графікою призначені графічні редактори. Це комп'ютерні програми , які надають можливість створювати й редагувати зображення та зберігати їх для подальшого використання. Наприклад :

  • Tux Paint
  • Paint
  • Photoshop
  • Coral Draw

А зараз тихенько сідаємо за комп'ютери  та малюємо в  Tux Paint.

  1. Вправи для очей.

Міцно заплющити очі. Порахувати до 3, відкрити очі та подивитися вдалечінь. Порахувати до 5. Повторити 4-5 разів.

  1. Підсумок  уроку

Рефлексія
Учитель пропонує учням дописати речення:
Мені вдалося...;
Мені сподобалося...;
Не вдалося...;
Не сподобалося...;
Я сумніваюся...;
Я змінив би...;

 

 

docx
Додано
9 січня 2022
Переглядів
608
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку