6 клас
Тема уроку. Порівняння раціональних чисел за координатною прямою
Мета уроку:
навчальна – формувати в учнів знання, вміння й навички порівнювати раціональні числа за координатною прямою, застосовувати ці знання до розв'язування вправ;
розвиваюча – розвивати в учнів пізнавальний інтерес, логічне мислення, пам'ять, уяву, увагу, здібності самостійної діяльності
виховна – виховувати в учнів культуру математичної мови, культуру математичних записів, позитивне ставлення до навчання, інтерес до математичних знань і упевненість у своїх силах
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Очікувані результати:
Хід уроку
Готовність учнів до уроку
Доброго дня! Діти, сподіваюсь, що настрій у всіх теж добрий, починаємо працювати. Відкриваємо зошити і напишемо число, класна робота.
Мотивація навчальної діяльності.
Я хочу, щоб з цього уроку ви дещо собі взяли, а що саме, ви дізнаєтесь відгадавши загадку.
На базарі їх не купиш,
На дорозі не знайдеш,
Їх не зважиш на терезах,
І ціни не підбереш.
(ЗНАННЯ)
А щоб досягти цього, вам на уроці потрібно бути спритними. допитливими, кмітливими і мати гарний настрій.
Сподіваюсь, що у нас з вами це дуже гарно вийде.
№1061
натуральні |
цілі |
Цілі від'ємні |
Недодатні раціональні |
9, 1143 |
9, 0, -475, 1143, -96 |
-475, -96 |
-8, 0, -4,6 ,-475, -2,3/4 ,-5,45, -96 |
№1072
Цілі, Не натуральні |
Дробові Не додатні |
натуральні |
Раціональні Не цілі |
-3, -35/7, |
-35/7, -7/35, -2,8 |
1230, 35/7 |
7/35, -7/35, -2,8 |
Пригадуємо тему попереднього уроку.
Що таке «координатна пряма»?
Усні вправи
«Порівняння раціональних чисел за координатною прямою»
Сьогодні на уроці ми з вами ознайомимось з правила порівняння раціональних чисел та навчимось порівнювати раціональні числа за координатною прямою; розташовувати раціональні числа на координатній прямій у порядку зростання, спадання.
Відкриваємо підручник на ст.44
Виконання усних вправ: №1082, №1083, №1085
Фізкультхвилинка
Щоб ми могли і надалі творчо працювати і логічно мислити, проведемо фізкультхвилинка:
Якщо ви вважаєте, що вам у житті потрібно вивчати математику,
Піднесіть руки вгору
Якщо ви вважаєте, що вам у житті потрібно гарно навчатись,
То підстрибніть
Якщо ви вважаєте, що вам у житті необхідно вміти розв’язувати задачі,
То кліпніть очима
Якщо ви вважаєте, що урок математики розвиває логіку вашого мислення,
Покрутіть головою вліво, вправо
Якщо, на вашу думку, ви уважні і дисципліновані на уроці
Сплесніть руками
Якщо ви вважаєте, що хороша дисципліна на уроці це запорука ваших знань
Зробіть вдих і видих
Письмово №1086, №1088, №1091, №1102
Працюємо усно.
Яке з чисел, позначених буквами, найбільше? найменше? Чому?
Порівняти точки, зображені на прямій
Підсумок уроку.
Експрес-контроль №57
Учні обмінюються роботами для перевірки. Кожне завдання оцінюється в 3 бали.
Загальна кількість балів 9 .
Відповіді до ЕК-57
Варіант 1.
Варіант 2.
Оцінити себе від 1 до 3 балів за роботу на уроці.
Я сподіваюсь, що після цього уроку ви дійсно отримали “ЗНАННЯ”, і сподіваюсь, що домашнє завдання ви виконаєте успішно.
Домашнє завдання.
Опрацювати §23 пункт 1, вивчити правило. Виконати вправи №1087, №1089, за бажанням №1103