Мета: узагальнити, систематизувати, проконтролювати та відкоригувати набуті учнями знання з теми «Гриби»; розвивати навички узагальнення та систематизації знань, уміння аналізувати, творчо розв'язувати поставлені завдання; створювати атмосферу співпраці та співдружності, виховувати етично-ціннісне ставлення до природи.
Обладнання та матеріали: зошит, ноутбук, проектор. грибочки, корзинки
Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань. Урок – презентація.
Урок №8 Тема уроку : Узагальнення знань з Теми :»Гриби «
Мета: узагальнити, систематизувати, проконтролювати та відкоригувати набуті учнями знання з теми «Гриби»; розвивати навички узагальнення та систематизації знань, уміння аналізувати, творчо розв’язувати поставлені завдання; створювати атмосферу співпраці та співдружності, виховувати етично-ціннісне ставлення до природи.
Обладнання та матеріали: зошит, ноутбук, проектор. грибочки, корзинки
Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань. Урок – презентація.
Хід уроку
І . Етап орієнтації.
Я вітаю вас ще з одним чудовим днем. Подивіться на мене , один на одного , посміхніться .І з добрим настроєм починаємо урок.
А тепер витягніть будь –ласка перед собою руки ! Подивіться , у багатьох долоньки догори , а це значить ,що ви відкриті для того щоб поділитися своїми знаннями, готові до діалогу і співробітництва зі мною Сподіваюся це бажання у вас збережеться до кінця уроку.
Сьогодні у нас останній урок з теми «ГРИБИ», урок узагальнення знань Я думаю , що наш урок буде уроком інтересу знань і на ньому буде діяти 2 закони пам’яті: закон попередніх знань і закон готовності.(1 слайд)
Мотивація уроку
ІІ, Етап цілепокладання
Девіз уроку
Чому важливі знання про гриби ? Де використаєте ЇХ ?
ІІІ. Етап моделювання
Різні товари з кодами і ціною у вигляді чеків – грибочків (Слайд №9)
На парті у дітей лежать товари з кодами і ціною .
За кожною партою сидить брокерська команда, група, яка має право вибору товару. В кінці уроку ми визначимо найкращу брокерську команду – знавців теми Гриби., порахувавши грибочки – чеки.
ІV.Етап організації виконання запланованої діяльності.
Вибір учнями завдань. Самооцінювання .
1.Біолото (слайд 10)
Робота з вивченими термінами – кожен учень відповідає за бажанням.
2.Німий малюнок (Слайд 11 диференціація завдання : 1 і 2 грибочки ( на вибір учнів )
3.Вірю – не вірю(кожен учень відповідає на одне твердження .
.
Чому ви вибрали цей товар ? кожен учень вибирає твердження . відповідь : так чи ні !.
Самоконтроль за допомогою слайду 15.
Вибір брокерською групою
Наступний товар (слайд18 ) Хлопці виконують варіант 1 , а дівчата -2
:
Самоконтроль виконаного завдання – слайд 19.
В роботі біржи оголошується перерва.
Завдання веселих лисичок Що ми знаємо про ці гриби? ( Виперджувальні творчі завдання учнів )
Інформація учителя про найбільший гриб у світі .
Буцинки – Інформація цікавинок на вибір учнів.» Хвилинка – цікавинка «
Контрольно- оцінювальний етап
Час роботи «природничої біржі» вичерпано. Визначимо, яка брокерська команда мала більше валюти, придбала більше товару, отримала більшу кількість чеків, а тому виявилися найуспішнішою в справах. Підрахування чеків, виставлення балів визначення рейтингу кожного учня і команди за таблицею – самооцінювання