Тема уроку : Узагальнення знань з Теми :»Гриби «

Про матеріал

Мета: узагальнити, систематизувати, проконтролювати та відкоригувати набуті учнями знання з теми «Гриби»; розвивати навички узагальнення та систематизації знань, уміння аналізувати, творчо розв'язувати поставлені завдання; створювати атмосферу співпраці та співдружності, виховувати етично-ціннісне ставлення до природи.

Обладнання та матеріали: зошит, ноутбук, проектор. грибочки, корзинки

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань. Урок – презентація.

Перегляд файлу

Урок №8  Тема уроку : Узагальнення знань з Теми :»Гриби «

Мета: узагальнити, систематизувати, проконтролювати та відкоригувати набуті учнями знання з теми «Гриби»; розвивати навички узагальнення та систематизації знань, уміння аналізувати, творчо розв’язувати поставлені завдання; створювати атмосферу співпраці та співдружності, виховувати етично-ціннісне ставлення до природи.

Обладнання та матеріали: зошит, ноутбук, проектор. грибочки, корзинки

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань. Урок – презентація.

Хід уроку

 

І . Етап орієнтації.

Я вітаю вас ще з одним чудовим днем. Подивіться на мене , один на одного , посміхніться .І з добрим настроєм починаємо урок.

А тепер витягніть будь –ласка перед собою руки ! Подивіться , у багатьох долоньки догори , а це значить ,що ви відкриті для того щоб поділитися своїми знаннями, готові до діалогу і співробітництва  зі мною Сподіваюся це бажання  у вас збережеться до кінця уроку.

Сьогодні  у нас останній урок з теми «ГРИБИ», урок узагальнення знань Я думаю , що наш урок буде уроком інтересу знань і на ньому буде діяти 2 закони пам’яті: закон попередніх знань і закон готовності.(1 слайд)

Мотивація уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ, Етап цілепокладання

Девіз уроку

 Чому важливі знання про гриби ? Де використаєте ЇХ ?

 ІІІ. Етап моделювання

 

Різні товари з кодами і ціною у вигляді чеків – грибочків (Слайд  №9)

На парті у дітей  лежать товари з кодами і ціною  .

За кожною партою сидить брокерська команда, група, яка має право вибору товару. В кінці уроку ми визначимо найкращу брокерську команду – знавців теми Гриби., порахувавши грибочки – чеки.

ІV.Етап організації виконання запланованої діяльності.

Вибір учнями завдань. Самооцінювання .

1.Біолото (слайд 10)

Робота з вивченими термінами – кожен учень відповідає за бажанням.

2.Німий малюнок (Слайд 11 диференціація завдання : 1 і 2 грибочки ( на вибір учнів )

 

3.Вірю – не вірю(кожен учень відповідає на одне твердження .

.

Чому ви вибрали цей товар ? кожен учень вибирає твердження . відповідь : так чи ні !.

Самоконтроль за допомогою слайду 15.

Вибір брокерською групою

 

 

 

 

 

 

 

 

Наступний товар (слайд18 ) Хлопці виконують варіант 1 , а дівчата -2

:

Самоконтроль виконаного завдання – слайд 19.

 В роботі біржи оголошується перерва.

Завдання веселих лисичок Що ми знаємо про ці гриби? ( Виперджувальні творчі завдання  учнів )

 

Інформація учителя про найбільший гриб у світі .

Буцинки – Інформація цікавинок на вибір учнів.» Хвилинка – цікавинка «

 

 

Контрольно- оцінювальний етап


Час роботи «природничої біржі» вичерпано. Визначимо, яка брокерська команда мала більше валюти, придбала більше товару, отримала більшу кількість чеків, а тому виявилися найуспішнішою в справах. Підрахування чеків, виставлення балів визначення рейтингу кожного учня і команди за таблицею – самооцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Розробки уроків
Додано
27 червня 2018
Переглядів
1120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку