Тема уроку: "Властивості арифметичного квадратного кореня"

Про матеріал
Тип уроку: засвоєння нових знань. Мета: освітня: формування математичної компетентності (сформувати в учнів знання про властивості арифметичного квадратного кореня, сформульовані у вигляді теорем; формувати вміння застосовувати вивчені властивості для обчислення значень виразів, спрощення та перетворення виразів; формувати культуру усних та письмових обчислень); розвиваюча: формування компетентності вміння вчитися впродовж життя (формування уміння визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; знаходити зв’язок з раніше вивченим: переносити набуті знання в нові ситуації); стимулювання учнів до висловлювань без побоювань помилитися; формування компетентності спілкування державною мовою (формування умінь ставити запитання і розпізнавати проблему; міркувати, робити висновки; грамотно висловлюватися рідною мовою); виховна: формування соціальної і громадянської компетентності (уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів); формування компетентності ініціативності та підприємливості (формувати уміння вирішувати життєві проблеми, аналізувати, прогнозувати).
Перегляд файлу

             Тема уроку: Властивості арифметичного квадратного кореня.

Мета:

освітня: формування математичної компетентності (сформувати в учнів знання про властивості арифметичного квадратного кореня, сформульовані у вигляді теорем; формувати вміння застосовувати вивчені властивості для обчислення значень виразів, спрощення та перетворення виразів; формувати культуру усних та письмових обчислень);

розвиваюча: формування компетентності вміння вчитися впродовж життя (формування уміння визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; знаходити зв’язок з раніше вивченим: переносити набуті знання в нові ситуації); стимулювання учнів до висловлювань без побоювань помилитися; формування компетентності спілкування державною мовою (формування умінь ставити запитання і розпізнавати проблему; міркувати, робити висновки; грамотно висловлюватися рідною мовою);

виховна: формування соціальної і громадянської компетентності (уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів); формування компетентності ініціативності та підприємливості (формувати уміння вирішувати життєві проблеми, аналізувати, прогнозувати).

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Очікувані результати: після цього уроку учні повинні

знати:

     поняття квадратного кореня;

     поняття арифметичного квадратного кореня;

     властивості арифметичного квадратного кореня;

-       вміти розв’язувати вправи, що передбачають:

     застосовувати поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів;

     перетворення виразів із застосуванням властивостей арифметичного квадратного кореня.

 

Хід уроку

1. Організаційний етап.

Привітання. Хвилина мовчання! Перевірка готовності учнів до уроку.

2. Перевірка домашнього завдання

№609(3.4.5)     3)44    4) 8,4-10,5 = -2,1    5)40                   6)51/65

№611

1)3,   (-5),     2)7,   (-3)     3)-2     4)2+корінь з 3, 2- корінь з 3

5)2/5    1/5      6)не має розв’язку

№614

  1.     8 та -8     2)1/3 та -1/3                                 Оцінювання.   Картки.

        3. Актуалізація знань.

Яку тему ми вивчали на минулому уроці?  Що називається арифметичним квадратним коренем. В чому різниця між квадратним коренем та арифметичним квадратним коренем? Тотожність. Скільки розв’язків має рівняння х2=а?

 

4. Повідомлення теми, мети та завдань уроку.

На попередніх  уроках ми вивчили поняття арифметичного квадратного кореня. Сьогодні познайомимося з властивостями арифметичного квадратного кореня, навчимося використовувати їх при обчисленні виразів, що містять квадратні корені. Отже, запишемо число, класна робота та тему уроку «Властивості арифметичного квадратного кореня».

5. Вивчення нової теми

  • Розглянути теореми про добування кореня з добутку, дробу, степеня;
  • Застосовувати отримані властивості для обчислень значень виразів;
  • Відтворювати зміст вивчених властивостей;
  • Дотримуватися  культури математичних міркувань, тактовного висловлювання своєї думки

Викладання нового матеріалу

 


 

 

▪ Робота учнів

Робота з підручником стор.145

№626 (Усно), №628, №630, №632, №638

 

6. Підбиття підсумків уроку.

Яку тему розглядали на уроці?

Які властивості арифметичного квадратного кореня  вивчали?

Яка властивість вам більш всього імпонує?

 


7. Домашнє завдання.

Опрацювати п.17, вивчити теореми. Виконати вправи №629, №631, №633

Оцінити роботу учнів після уроку.

Учні підраховують бали та здають картки

 

 

Д/з.

Всі завдання вірні- 4 б.

Є незначні помилки – 3 б.

Більшість виконано неправильно -2 б.

 

Робота біля дошки.

Оціни себе від 1 до 5 балів.

 

Правильна усна відповідь – 1 бал.

 

Підрахуй загальну кількість балів!

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
21 квітня
Переглядів
14
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку