Тема уроку: Зовнішній вигляд людини як основа візуального іміджу. Складові культури зовнішнього вигляду. Історія розвитку косметології. Косметологія - наука про мистецтво робити зд

Про матеріал
Мета: ознайомити із поняттям зовнішнього вигляду людини, як основа візуального іміджу, складовими зовнішнього вигляду, історією розвитку косметології, правилам, що формують основні вимоги стилю; можливість побачити себе очима інших людей, визначитися зі своїми сильними і слабкими сторонами в зовнішньому образі, поведінці, характері.
Перегляд файлу

Клас: ___________                                                                                                         дата:________________

НАВЧАЛЬНИЙ МОДУЛЬ «КРАСА І ЗДОРОВ’Я»

УРОК №1

Тема уроку: Зовнішній вигляд людини як основа візуального іміджу.

Складові культури зовнішнього вигляду. Історія розвитку косметології.

Косметологія - наука про мистецтво робити здоровим і красивим

людське обличчя і тіло.

Мета: ознайомити із поняттям зовнішнього вигляду людини, як основа візуального іміджу, складовими зовнішнього вигляду, історією розвитку косметології, правилам, що формують основні вимоги стилю; можливість побачити себе очима інших людей, визначитися зі своїми сильними і слабкими сторонами в зовнішньому образі, поведінці, характері.

 Обладнання та матеріали: презентація, зошит, гаджет.

https://naurok.com.ua/test/zovnishniy-viglyad-lyudini-yak-osnova-vizualnogo-imidzhu-2483748.html

 

Хід уроку:

  1.         Зовнішній вигляд людини як основа візуального іміджу

Від чого залежить перше враження про людину?

Психологи проводили дослідження, які показали:

  • зовнішність, зріст, вага, одяг, зачіска – на 55 % визначає перше враження від людини.
  •  38 % – справляють враження манери поведінки людини – мова тіла, візуальний контакт, впевненість в собі.
  •  Від того, що ви знаєте або про що говорите, перше враження залежить всього лише на 7 %.

 

Один мудрець, вмираючи, скликав своїх дочок і сказав їм: «Я бідний і нічого не можу залишити вам у спадок, окрім доброї поради: будьте розумними, якщо можете, будьте добрими, якщо хочете, але красивими будьте завжди».

Габріель Шанель, вона ж Коко, була дивовижною і майже міфічної жінкою. Вибившись з французької глибинки, вона стала провідним паризьким модельєром, відомим на весь світ. Саме вона ввела в моду коротку стрижку, жіночі брюки, духи Шанель № 5, «маленьке чорне плаття, сумочку через плече та багато іншого. Вона була не тільки наймоднішою і елегантною жінкою свого часу, але і дуже жіночною. Я хочу зачитати її слова, що стали майже афоризмами.

 

Постарайтеся їх запам'ятати.

 Піклуючись про красу, треба починати з серця і душі, інакше ніякийодяг і косметика не допоможе

 

  1.         Історія розвитку косметології

Колискою косметики вважається Давній Єгипет, де косметичні засоби були відомі більше 4000 років тому. У гробницях стародавніх поховань виявлені судини з мазями і різними пахощами, що містять ладан, мірру, трояндову і лавандову олію.

Перший письмовий документ, що містить перелік свого роду косметичних правил, знайдений в одній з єгипетських гробниць. Це був рецепт-гігант, написаний 1500 років до н. е. жерцями на папірусі завдовжки приблизно в 21 м. Німецький єгиптолог Георг Еберс придбав його в 1875 р. і потім опублікував. Згодом цей перелік отримав назву «Папірус Еберса». Він містив ряд косметичних рецептів: як розгладити зморшки, пофарбувати волосся, підсилити їх зростання, видалити бородавки і ін. Деякі з рецептів, приведених в цьому папірусі, не втратили свого значення і в даний час. У Єгипті був знайдений також перший довідник по косметиці, складений царицею Клеопатрою (I в. до н. е. ).

Широке застосування косметика також отримала в країнах Стародавнього Сходу. Збереглися відомості, що майже за 500 років до н. е. жінки Ассірії натирали тіло пахощами, а чоловіки окроплювали своє волосся запашними настоями трав. У стародавній Персії, використовуючи рослини, виготовляли запашні масла, мазі, фарби. Такі загальновідомі рослинні косметичні засоби, як хна і басма, вихідці з стародавньої Персії.

Досвід єгиптян перейняли також стародавні греки. Саме вони ввели в ужиток слово «косметика», що означає «мистецтво прикрашати». У Стародавній Греції і Римі рабині, які займалися прикрасою тіла і обличчя жінок, називалися косметами. Отець медицини Гіппократ (V-IV ст. до н. е. ) повідомляє заслуговуючи уваги відомості про відновлення жіночої краси рослинами-цілителями. Його учень і послідовник Діокл рекомендував всілякі маски і мазі для пом'якшення шкіри. Ними була написана праця по косметиці в чотирьох томах, де давалися поради по догляду за шкірою особи, очима, зубами, нігтями, волоссям за допомогою косметичних засобів, отриманих головним чином на основі рослинної сировини.

  1.         Складові культури зовнішнього вигляду

Зовнішність = імідж + індивідуальний стиль + мода

 «імідж» - (англ. Image від лат. imago - образ, вигляд), цілеспрямовано сформований образ (якої-небудь особи, явища, предмета), покликаний зробити емоційний вплив на кого-небудь з метою популяризації, реклами, досягнення успіху і т.п.

«Стиль» (лат. stilus, stylus, від греч. stylos - паличка) - у стародавності,

середні століття загострений стрижень із кістки, металу або дерева, яким

писали на воскових дощечках або на бересті.

Мода - це сукупність смаків, що діє в той або інший період часу.

  1.         Вимоги до зовнішнього вигляду

Правила, що формують основні вимоги:

1. Діловий стиль в одязі означає строгий підтягнутий вид для підтримки іміджу організації, як солідної установи.

2. Акуратність, тобто охайний, доглянутий вигляд.

3. Стриманість (помірність) у колірних рішеннях взуття, аксесуарів.

4. Стильність (гармонічне сполучення всіх складових одягу, взуття і аксесуарів).

5. Корпоративність, додержання вимог певної організації.

6. Одяг співробітника повинен відповідати сезону, характеру діяльності і робочої ситуації.

 Пам’ятайте, виглядати стильно - частина вашого професіоналізму!

  1.         Практична робота: Вправа «Метафора»

Мета: Допомогти кожному побачити себе "з боку".

Кожному цікаво знати, яке він справляє враження на оточуючих, які викликає асоціації, що сприймається як істотне, а що зовсім не помічається?

Пропонуємо усім прийняти участь в творчому процесі, в спільному створенні художнього образу свого колеги.

 Усі учасники пишуть на листочку своє прізвище і передають по класу.

Ведучий визначає завдання для інших учасників:

 як можете охарактеризувати людину з позитивного боку.( що подобається)

 як можете охарактеризувати людину з негативного боку ( не більше 2 прикладів)

Отже, будь ласка, діліться своїми думками із цього приводу.

 Вправа дає можливість побачити себе очима інших людей. Визначитися

зі своїми сильними і слабкими сторонами в зовнішньому образі, поведінці, характері.

  1. Повторення вивченого.

https://naurok.com.ua/test/zovnishniy-viglyad-lyudini-yak-osnova-vizualnogo-imidzhu-2483748.html

 

 

1

 

docx
Додано
28 лютого
Переглядів
742
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку