Узагальнення знань з теми «Соціальне благополуччя»

Про матеріал

Тема: Узагальнення знань з теми «Соціальне благополуччя»

Мета : виявити рівень знань учнів; оцінити знання учнів;

Хід уроку

І.Організаційна частина

1.Ознайомлення з вимогами вчителя до виконання тестових завдань.

ІІ. Основна частина

1.Тестові завдання.

Перший варіант

1-й рівень – початковий

1. За твоє здоров'я відповідає:

а) родина; б) школа; в) ти сам; г) держава.

2. Шляхи зараження ВІЛ:

а) через рідини організму; б) комах; в) спілкування.

3. Яка поведінка допоможе тобі спілкуватися з однолітками:

а) пасивне; б) агресивне; в) упевнене.

4. Що потрібно робити, щоб не захворіти на туберкульоз?

а) вести здоровий спосіб життя; б) добре навчатися в школі;

в) не засмучувати своїх батьків.

5. Коли тобі впевнено треба казати „Ні":

а) коли тобі пропонують побігати на перерві; б) коли тобі пропонують більше пограти з друзями у комп'ютерні ігри; в) коли тобі пропонують сигарети, алкоголь, зіпсувати комусь речі.

6. За що можна поважати людину:

а) зовнішній вигляд; б) чарівну посмішку; в) наполегливість.

2-й рівень – середній

1. Установи відповідність. До кожного рядка, позначеного буквою, добери одну правильну відповідь, позначеною цифрою.

А. Глазувати з однокласника1. гарний вчинок

Б. Крадіжка грошей2. немічна поведінка

В. Пригостити однокласника3. штраф батькам

Г. Ненадійний друг4. байдужий до твоїх проблем

2. Продовж думку:

  • Ефективне спілкування полягає в тому …
  • На уроках мають бути вимкнені мобільні телефони, тому що …
  • Сита людина на туберкульоз не хворіє, тому що …
  • 3-й рівень – достатній

    1. Що означають ці слова:

    а) вербальне спілкування;

    б) спільники агресора;

    в) конституція;

    г) ВІЛ.

    2. Побудуйте схему:

    Види насильства.

    3. Назви організації та заклади, які допомагають:

    дітям _____________________________________________________________

    людям похилого віку ________________________________________________

    слабким та немічним людям __________________________________________

    4-й рівень – високий

    Дайте відповідь на запитання:

    1. Як можна захиститись від порушення прав дитини в сім'ї?

    2. Як ти поводитимешся, якщо дізнаєшся, що у вашому класі є ВІЛ-інфікований учень?

    3. Що можуть зробити учні, щоб полегшити працю вчителя?

    Другий варіант

    1-й рівень – початковий

    1. Дитиною називається людина:

    а) до 21 року; б) до 16 років; в) до 10 років; г) до 18 років.

    2. Основний документ про права дітей – це:

    а) Конституція України; б) Конвенція про права дитини; в) національна програма „Діти України".

    3. Яка риси характеру допоможуть тобі при спілкуванні з дорослими:

    а) впевненість; б) толерантність; в) впертість.

    4. Інфікування ВІЛ не відбувається через?

    а) кров; б) комах; в) від матері до дитини.

    5. Чим друг відрізняється від приятеля, знайомого?

    а) завжди на твоїй стороні; б) поважає тебе за те, що ти можеш його пригостити ласощами, казати приємні слова; в) не завжди підтримує тебе, але свою точку зору аргументує.

    6. Ввічлива людина:

    а) займається танцями; б) тактовно поводиться; в) дуже ерудована.

    2-й рівень – середній

    1. Установіть відповідність. До кожного рядка, позначеного буквою, добери одну правильну відповідь, позначеною цифрою.

    А.Якщо ображають меншого1. не промовчу, захищу

    Б. Якщо образив друг 2. не пройду повз постраждалого

    В. Чуйна людина3. з'ясую причину і помирюся

    Г. Чемна дитина4. гордість батьків

    2. Продовж думку:

  • Щоб спілкування давало користь, слід поводитися …
  • Справжня свобода сина й доньки – це …
  • Носієм ВІЛ-інфекції людина стає найчастіше внаслідок …
  • 3-й рівень – достатній

    1. Що означають ці слова:

    а) захисник;

    б) невербальне спілкування;

    в) конвенція;

    г) СНІД.

    2. Побудуйте схему:

    Шляхи інфікування ВІЛ.

    3. Дайте відповіді на питання:

  • До кого ти звернешся в школі, якщо в тебе виникли проблеми зі здоров'ям? ___________________________________________________
  • Хто допоможе, якщо в тебе проблеми в спілкуванні з однокласниками? _____________________________________________________________
  • Хто повинен прийти на допомогу, якщо в тебе виник конфлікт із вчителем? ____________________________________________________
  • 4-й рівень – високий

    Дайте відповідь на запитання:

    1. Яких треба дотримуватися порад, щоб вони допомогли вам у спілкуванні, дружбі?

    2. Назвіть причини, через які ми повинні толерантно ставитися до людей?

    3. Що можуть зробити учні, щоб полегшити працю вчителя?

    ІІІ. Повідомлення домашнього завдання. Повторити матеріал , вивчений на попередніх уроках

    Перегляд файлу

     

    Тема: Узагальнення знань з теми  «Соціальне  благополуччя»

    Мета : виявити рівень знань учнів; оцінити знання учнів;

     

    Хід уроку

    І.Організаційна частина

    1.Ознайомлення з вимогами вчителя до виконання тестових завдань.

    ІІ. Основна частина

    1.Тестові завдання.

    Перший варіант

    1-й рівень – початковий

    1. За твоє здоров’я відповідає:

    а) родина; б) школа; в) ти сам; г) держава.

    2. Шляхи зараження ВІЛ:

    а) через рідини організму; б) комах; в) спілкування.

    3. Яка поведінка допоможе тобі спілкуватися з однолітками:

    а) пасивне; б) агресивне; в) упевнене.

    4. Що потрібно робити, щоб не захворіти на туберкульоз?

    а) вести здоровий спосіб життя; б) добре навчатися в школі;

    в) не засмучувати своїх батьків.

    5. Коли тобі впевнено треба казати „Ні”:

    а) коли тобі пропонують побігати на перерві; б) коли тобі пропонують більше пограти з друзями у комп’ютерні ігри; в) коли тобі пропонують сигарети, алкоголь, зіпсувати комусь речі.

    6.  За що можна поважати людину:

    а) зовнішній вигляд; б) чарівну посмішку; в) наполегливість.

    2-й рівень – середній

    1. Установи відповідність. До кожного рядка, позначеного буквою, добери одну правильну відповідь, позначеною цифрою.

    А. Глазувати з однокласника   1. гарний вчинок

    Б. Крадіжка грошей    2. немічна поведінка

    В. Пригостити однокласника   3. штраф батькам

    Г. Ненадійний друг    4. байдужий до твоїх проблем

    2. Продовж думку:

    • Ефективне спілкування полягає в тому …
    • На уроках мають бути вимкнені мобільні телефони, тому що …
    • Сита людина на туберкульоз не хворіє, тому що …

    3-й рівень – достатній

    1. Що означають ці слова:

    а) вербальне спілкування;

    б) спільники агресора;

    в) конституція;

    г) ВІЛ.

    2. Побудуйте схему:

    Види насильства.

    3. Назви організації та заклади, які допомагають:

    дітям _____________________________________________________________

    людям похилого віку ________________________________________________

    слабким та немічним людям __________________________________________

    4-й рівень – високий

    Дайте відповідь на запитання:

    1. Як можна захиститись від порушення прав дитини в сім’ї?
    2. Як ти поводитимешся, якщо дізнаєшся, що у вашому класі є ВІЛ-інфікований учень?
    3. Що можуть зробити учні, щоб полегшити працю вчителя?

     

     

    Другий варіант

    1-й рівень – початковий

    1. Дитиною називається людина:

    а) до 21 року; б) до 16 років; в) до 10 років; г) до 18 років.

    2. Основний документ про права дітей – це:

    а) Конституція України; б) Конвенція про права дитини; в) національна програма „Діти України”.

    3. Яка риси характеру допоможуть тобі при спілкуванні з дорослими:

    а) впевненість; б) толерантність; в) впертість.

    4. Інфікування ВІЛ не відбувається через?

    а) кров; б) комах; в) від матері до дитини.

    5. Чим друг відрізняється від приятеля, знайомого?

    а) завжди на твоїй стороні; б) поважає тебе за те, що ти можеш його пригостити ласощами, казати приємні слова; в) не завжди підтримує тебе, але свою точку зору аргументує.

    6.  Ввічлива людина:

    а) займається танцями; б) тактовно поводиться; в) дуже ерудована.

    2-й рівень – середній

    1. Установіть відповідність. До кожного рядка, позначеного буквою, добери одну правильну відповідь, позначеною цифрою.

    А.Якщо ображають меншого   1. не промовчу, захищу

    Б. Якщо образив друг            2. не пройду повз постраждалого

    В. Чуйна людина     3. з’ясую причину і помирюся

    Г. Чемна дитина     4. гордість батьків

    2. Продовж думку:

    • Щоб спілкування давало користь, слід поводитися …
    • Справжня свобода сина й доньки – це …
    • Носієм ВІЛ-інфекції людина стає найчастіше внаслідок …

    3-й рівень – достатній

    1. Що означають ці слова:

    а) захисник;

    б) невербальне спілкування;

    в) конвенція;

    г) СНІД.

    2. Побудуйте схему:

    Шляхи інфікування ВІЛ.

    3. Дайте відповіді на питання:

    • До кого ти звернешся в школі, якщо в тебе виникли проблеми зі здоров’ям? ___________________________________________________
    • Хто допоможе, якщо в тебе проблеми в спілкуванні з однокласниками? _____________________________________________________________
    • Хто повинен прийти на допомогу, якщо в тебе виник конфлікт із вчителем? ____________________________________________________

    4-й рівень – високий

    Дайте відповідь на запитання:

    1. Яких треба дотримуватися порад, щоб вони допомогли вам у спілкуванні, дружбі?
    2. Назвіть причини, через які ми повинні толерантно ставитися до людей?
    3. Що можуть зробити учні, щоб полегшити працю вчителя?

     ІІІ. Повідомлення домашнього завдання. Повторити матеріал , вивчений на попередніх уроках

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    docx
    Додано
    4 листопада 2018
    Переглядів
    2485
    Оцінка розробки
    Відгуки відсутні
    Безкоштовний сертифікат
    про публікацію авторської розробки
    Щоб отримати, додайте розробку

    Додати розробку