Тема: Величини логічного типу, операції над ними. Величини символьного типу, операції над ними.

Про матеріал
Цілі:  навчальна: сформувати уявлення про логічний тип даних і операції, які можна виконувати над даними логічного типу; сформувати вміння визначати істинність простих і складених умов;  розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність;  виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки. Тип уроку: Комбінований. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація. Програмне забезпечення: Середовище програмування Lazarus,браузер.
Перегляд файлу

Урок 45.

Тема: Величини логічного типу, операції над ними. Величини символьного типу, операції над ними.

Цілі:

  • навчальна: сформувати уявлення про логічний тип даних і операції, які можна виконувати над даними логічного типу; сформувати вміння визначати істинність простих і складених умов;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: Середовище програмування Lazarus,браузер.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне обговорення понять: величини дійсного типу, операції, які можна виконувати над даними дійсного типу.

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

Слово вчителя. Ви вже знаєте, що наука інформатика тримається на трьох основних китах: логіка/алгоритми й програми.

Згадаємо етапи розвитку логіки як науки. Основи формальної логіки, науки про закони і форми людського мислення, були закладені давньогрецьким філософом Арістотелем (384-322 pp. до д. е.). Ґ. В. Лейбніц (1646-1716) вказав шляхи для перекладу логіки «зі словесного царства, повного невизначеностей, до царства математики, де відносини між об'єктами або висловлюваннями визначають-1 ся абсолютно точно». Засновником математичної логіки (булевої алгебри) є Дж. Буль (1815-1864). У XX ст. вчені об'єднали створений Дж. Булем математичний апарат з двійковою системою числення, заклавши тим самим основи для розробки цифрового електронного комп'ютера.

На цьому уроці ми розглянемо логічний тип даних, який має велике значення в програмуванні.

IV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.

Підручник ст. 159-160

  1. Практична робота за комп’ютерами.

Виконання завдання за зразком.

  1. Вправи для очей.

1.Швидко кліпати очима протягом 15 с.

2.Заплющити очі. Не відкриваючи очей, начебто подивитися ліворуч на рахунок _раз-чотири», повернутися у вихідне положення. Так само подивитися праворуч на рахунок «п’ять-вісім» і повернутися у вихідне положення. Повторити 5 разів.

3.Спокійно посидіти із закритими очима, розслабившись протягом 5 с.

VI. Підсумки уроку

Рефлексія

1. Що нового ви сьогодні дізналися?

2. Чого навчилися?

3. Чи виникали труднощі?

VІI. Оцінювання роботи учнів

 

doc
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
27 травня 2020
Переглядів
669
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку