Тема: види застібок одягу та взуття (вдосконалення практичних навичок). П.Р. Зашнурування взуття (шнурівка, липучка, ґудзики).

Про матеріал
Урок з СПО. Ознайомити учнів з основними матеріалами, які використовуються для виготовлення одягу; надати основні відомості про правила догляду за одягом; вчити зав'язувати шнурки та застібати ґудзики на одязі; розвивати увагу, охайність, самостійність; виховувати працьовитість.
Перегляд файлу

Урок з соціально побутового орієнтування у 1-а класі.

Тема: види застібок одягу та взуття (вдосконалення практичних навичок). П.Р. Зашнурування взуття (шнурівка, липучка, ґудзики).

Мета: ознайомити учнів з основними матеріалами, які використовуються для виготовлення одягу; надати основні відомості про правила догляду за одягом; вчити зав'язувати шнурки та застібати ґудзики на одязі; розвивати увагу, охайність, самостійність; виховувати працьовитість.

Обладнання: мультфільм «Мийдодір», ляльки,  ґудзики, шнурки.

Тип уроку: комбінований.

Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

Заходить учитель — треба встати.

Коли дозволить, треба сісти.

Встати хочеш — не гукай,

А тільки руку піднімай.

У школі парти бережи І на парті не лежи.

Щоб урок минув немарно,

Треба сісти рівно, гарно.

Не скрекочи на уроках,

Як папуга чи сорока.

Нікому не заважай,

Краще — друзям допомагай.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності:

       Ви вже дорослі. Навчаєтеся у першому класі. А хто збирає вас до школи? Хто одягає вас? Зав’язує шнурки та застібає ґудзики?

       Сьогодні на уроці мова піде про одяг, про правила догляду за ним. Будемо навчатися самостійно одягатися!

ІІІ. Засвоєння нових знань:

1.     Вступна бесіда

       Відгадайте загадки — і ви дізнаєтеся, чому саме буде присвя-чений наш урок.

        їх на ручки одягнемо,

В сніжки гратися підемо. (Рукавички)

        Ступні ніг нам обіймають,

Під штанці їх одягають. (Шкарпетки)

        Голову нам покриває,

Вушка у теплі тримає. (Шапка)

        Нас від холоду ховає,

Часто капюшона має. (Куртка)

        Лютих не боїться зим,

Хутром вкриє нас густим.. (Шуба)

       Як можна назвати одним словом слова-відгадки?

       Так, це одяг. Як слід доглядати за одягом? (Відповіді дітей.)

       Чому це важливо?

       Як люди ставляться до неохайних малят?

       Зараз ми подивимося мультфільм «Мийдодир» і дізнаємося, що іноді трапляється з печупарами.

2. Перегляд мультфільму:

       Про що треба пам’ятати, щоб одяг не втік від вас?

       Що допоможе вам у цьому?

        Чистить курточку, штанці,'

Чобітки і сап’янці...

Дуже працьовита тітка.

Здогадались, хто це?... (Щітка).

3. Фізкультхвилинка

Трава низенька-низенька.

Дерева високі-високі.

Вітер дерева колише-гойдає.

То направо, то наліво нахиляє.

То вгору, то назад.

То вниз нагинає.

Птахи летять-відлітають,

А учні тихенько за парти сідають.

IV.     Практична робота учнів

1.    Робота над загадкою:

       Відгадайте, що це?

       Ледь помітний він, маленький...

То квадратний, то кругленький...

Як його ти відірвеш,

То штани не застібнеш... (Ґудзик)

       А зараз ми будемо навчатися застібати ґудзики на сорочках. (У кожного учня на парті — маленька сорочка. Діти застібають ґудзики, допомагають одне одному.)

2.    Гра «Одягни ляльку»

Клас об’єднується у двы групи. Кожен з гравців у групі по черзі починає одягати ляльку: шкарпетки, штанці, сорочку, спідничку, зав’язує капелюшка, застібує ґудзики на курточці. Перемагає група дітей, яка швидше та охайніше одягне ляльку.

3.     Гра «Що та коли одягати»

       З’єднайте стрілочками, який одяг у яку пору року треба одягати.

V.      Підсумок уроку

       Про що ви дізналися На уроці?

       Чого навчилися?

Як слід доглядати за одягом?

docx
Додав(-ла)
Шелудяк Інна
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Інкл
Додано
25 травня 2020
Переглядів
1834
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку