Тема: Виконання елементів акробатики, а саме перекидів вперед, назад, стійки на лопатках. Проведення рухливих ігор «Пузир», «Світлофор» естафет «Кенгуру», «Передай м’яч».

Про матеріал
Завдання уроку: 1. Освітні (навчально-розвивальні): - удосконалювати техніку виконання перекидів вперед, назад, стійки на лопатках. - вчити шикуванням та перешикуванням з однієї шеренги в дві, правильно виконувати елементи акробатики ; - продовжувати навчати стройовим вправам ; 2. Оздоровчі: - сприяти розвитку координації рухів, правильній поставі, гнучкості, швидкості, спритності, розвиток фізичних якостей за допомогою рухливої гри "Передай м'яч" 3. Виховні: - сприяти вихованню активності, уважності, дисциплінованості, інтересу до занять фізичними вправами , старанність.
Перегляд файлу

Тема: Виконання елементів акробатики, а саме перекидів вперед, назад, стійки на лопатках. Проведення рухливих ігор  «Пузир», «Світлофор»  естафет «Кенгуру», «Передай м’яч».

Завдання уроку:

1. Освітні (навчально-розвивальні):

- удосконалювати техніку виконання перекидів вперед, назад, стійки на лопатках.

- вчити  шикуванням та перешикуванням з однієї шеренги в дві, правильно виконувати елементи акробатики  ;

- продовжувати навчати стройовим вправам ;

2. Оздоровчі:

- сприяти розвитку координації рухів, правильній поставі, гнучкості, швидкості, спритності, розвиток фізичних якостей за допомогою рухливої гри "Передай м'яч"

3. Виховні:

- сприяти вихованню активності, уважності, дисциплінованості, інтересу до занять фізичними вправами , старанність.

Тип уроку: удосконалення фізичних якостей

Методи навчання:

словесні: пояснення, команда, розпорядження

наочні: показ вправ, показ наочних посібників, предметні орієнтири

практичні: практичне виконання вправ учнями

Методи ведення уроку: фронтальний, груповий, поточний.

Місце проведення уроку: спортивна зала

Час: 45 хвилин

Обладнання: гімнастичні мати, волейбольні м’ячі, свисток, годинник

План уроку

Зміст навчального матеріалу

Дозування навантаження

Організаційно методичні вказівки

І. Підготовча частина

  1.     в.

1.Організація класу

Приводжу  клас до спортивної зали та вишиковую в одну шеренгу. Шикування класу в одну шеренгу

30 сек.

Для шикування в шеренгу подаю команду: «В одну шеренгу – ставай!»

2.Рапорт. Повідомлення завдань уроку

 

1 хв.

подаю команду: «Рівняйсь!», «Струнко!»,

«За порядком – розподілись!». Звертаю увагу на зовнішній вигляд учнів.

3.

Повідомляю завдання уроку: на сьогоднішньому уроці ми будемо навчатися техніці виконання перекиду вперед, стійки на лопатках з положення в упорі присівши, Навчимося шикуванням та перешикуванням з однієї шеренги в дві. Вивчимо рухливу гру «Пузир», «Світлофор»  естафети «Кенгуру», «Передай м’яч».

  1. ек.

 

4.Стройві вправи

По моїй команді учні виконують повороти праворуч, ліворуч кругом різними способами

1,5 хв.

Команди: «Право-руч!», «Ліво-руч!», «Кру-гом!». Під час поворотів слідкую щоб діти не розмахували руками, зберігали правильну поставу.

5.Ходьба та її різновиди

Після поворотів, по моїй команді учні ідуть в обхід.

 

«Наліво в обхід, кроком – руш!»

  •                     Ходьба на п’ятках, руки на пояс.

10-15 м.

«Руки на пояс став, на – п’ятках руш!» Слідкувати за поставою

  •                     Ходьба на ноках, руки за голову.

10-15 м.

«Руки за спину став, на носках – руш!» Слідкувати за поставою

  •                     Прискорена ходьба.

10-15 м.

«Прискореною ходьбою – руш!»

  •                     Ходьба на внутрішній стороні стопи, руки в сторони.

10-15 м.

«Руки в сторони став, на внутрішній стороні стопи – руш!» Слідкувати за поставою

Ходьба на зовнішній стороні стопи, руки на пояс.

10-15 м.

«Руки на пояс став, на зовнішній стороні стопи – руш!» Слідкувати за поставою

6.Біг та його різновиди

По моїй команді діти переходять з ходьби на біг

 

 

Біг з високим підніманням стегна, руки на пояс

20-30 м.

Подаю команду «Руки на пояс – став!», «З високим підніманням стегна – руш!» Під час бігу звертаю увагу на правильне дихання.

Звичайний біг

10-15 м.

«Бігом – руш!». Під час бігу звертаю увагу на правильне дихання.

Біг з закидом гомілки, руки за спину

10-15 м.

«Руки за спину – став!», «З закидом гомілки – руш!» Під час бігу звертаю увагу на правильне дихання.

біг з підскоком

20-30 м.

«Бігом з підскокам – руш!».

Темп бігу середній. Під час бігу звертаю увагу на правильне дихання.

7.Ходьба

Після бігу учні переходять на ходьбу та виконують вправи на заспокоєння дихання.

1-2 Рукив вгору, вдих

3-4 Руки вниз, видих

10-15 м.

«Кроком – руш!»

Темп виконання вправи повільний

8.Перешикування

Перешиковую клас з колони по одному, в колону по два

30 сек.

«Наліво в колону по два – руш!». « Направляючий півкроку!», «Клас, на місці!», «Стій!», «Право-руч!»

9.Розмикання

Розмикаю учнів на довжину рук в сторони

30 сек.

«Клас, від правофлангового (середини) на довжину рук в сторони, приставними кроками розім – кнись! ».

10.Виконання комплексу загально-розвиваючих вправ

 

 

 

 

  • Нахили голови

 

В.п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1. нахил вперед.

2. в.п.

3. нахил назад.

4. в.п.

5. нахил вліво.

6. в.п.

7. нахил вправо.

8. в.п.

 

 

7 – 8 раз

 

«В.п. – прийняти!», «Вправу  почи – най!»

Рахунок 1, 2, 3 – стій!

Слідкую за правильним положенням рук

  • Колові оберти руками

В.п. – стійка ноги нарізно, руки до плечей.

1-4. оберти вперед.

5-8. оберти назад

 

7 – 8 раз

«В.п. – прийняти!», «Вправу  почи – най!»

Рахунок 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – стій!

Слідкую за правильною поставою.

 

 

  • Відведення зігнутих та прямих  рук назад

 

  • Відведення прямої руки назад зі зміною положення рук

 

 

В.п. – стійка ноги нарізно, руки перед грудьми.

1-2.відведення зігнутих .

3-4. відведення прямих

 

В.п- стійка ноги нарізно, ліва в горі пальці в кулак, ривки руками.

1-2 ліва в горі

3-4 права в горі

5-6 раз.

«В.п. – прийняти!», «Вправу  почи – най!»

Рахунок 1, 2, 3 – стій!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ножиці

 

В.п.- ноги нарізно

Руки вперед, схрещування рук,

1-2 ліва з верху

3-4 ліва в низу

 

5-6 раз.

«В.п. – прийняти!», «Вправу  почи – най!»

Рахунок 1, 2, 3 – стій!

  • Нахил тулуба

В.п. – широка стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1-3. нахил вперед.

4. в.п.

5-7. нахил назад.

8. в.п.

9-11. нахил вліво.

12. в.п.

13- 15. нахил вправо.

16. в.п.

7 – 8 раз

«В.п. – прийняти!», «Вправу  почи – най!»

Рахунок 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 – стій!

 

  • Колові оберти  тулубом

В.п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1-4. оберт вліво.

5-8. оберт вправо.

7 – 8 раз

«В.п. – прийняти!», «Вправу  почи – най!»

Рахунок 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – стій!

  • Випади

В.п. – о.с., руки на пояс.

1. випад лівою, руки в сторони.

2. в.п.

3. випад правою, руки в сторони.

4. в.п.

5-6 раз.

«В.п. – прийняти!», «Вправу  почи – най!»

Рахунок 1, 2, 3 – стій!

 

  • Стрибки

В.п. – о.с.

1-4. стрибки на лівій.

5-8. стрибки на правій.

5-6 раз.

«В.п. – прийняти!», «Вправу  почи – най!»

Рахунок 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – стій!

Слідкую щоб діти виконували стрибки на носках.

  • Ходьба на місці

Після виконання стрибків учні переходять на ходьбу на місці . Веду рахунок

30 сек.

Слідкувати за правильним диханням

ІІ. Основна частина

25-30 хв.

 Перешикування

Перешиковую клас з двох шеренг в колону по одному

20 сек.

«Зліва, наліво в обхід кроком – руш!»

Акробатичні вправи

  • Перекид вперед назад.

Виконується з упору присівши, розгинаючи ноги, поставити руки вперед, нахилити голову, перевернутися, торкаючись лопатками, згрупуватися, перекатом уперед прийти в упор присівши.

Послідовність навчання

  •                     З упору присівши перекат назад і перекатом уперед сід в угрупуванні.
  •                     З упору присівши перекид уперед у сід в угрупуванні.
  •                     З упору присівши перекат назад і перекатом уперед упор присівши.
  •                     З упору присівши перекид уперед в упор присівши.

5-7 хв.

При навчанні перекиду часто трапляються такі помилки:

  •                 Недостатнє групування при перевертанні.
  •                 Неправильне положення рук в упорі присівши (руки при опорі розміщені близько до ніг).
  •                 Відсутність поштовху ногами.
  •                 Обпирання головою об опору.
  •                 Втрата напрямку, відхід вбік.

Страховка

У разі потреби підтримувати за плече

 

 Стійка на лопатках

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Естафета «Передай м’яч»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Естафета

«Кінгуру»

 

 

 

    

 

Гра «Світлофор »

 

 

Перекотившись назад  і торкнувшись лопатками підлоги, упертися руками в поперек і випрямити тіло так, щоб тулуб  і ноги були на одній прямій. Ця вправа виконується з групування лежачи, а також з сіду і з упору присівши перекатом назад.

 

 

Гравці шикуються на лінії старту. Перші номери тримають м’яч в руках , інші учасники тримають руки в горі.За сигналом судді . перші номери передають поверху м’яч тім хто стоить позаду , коли м’яч дійшов до останнього учасника , він вибігає і стає на місце першого . і так доти поки всі не побувають на місці першого номера. Якщо під час передання  поверху м’яч упав , то потрібно спокійно підняти і продовжити естафету, перемагає та команда яка швидше справиться с завданням.

 

Гравці шикуються на лінії старту. За сигналом судді вони затискують між ногами великого м'яча і починають скакати до лінії фінішу, що знаходиться за 10-15 кроків від лінії старту. Якщо м'яч випадає, його потрібно підняти з того місця і продовжити стрибки. Гра буде цікавішою, якщо м'яча передавати як естафету.

 

Зелений прапорець   - крок вперед

- жовтий – поворот ліворуч;

- червоний – присід руки перед собою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-7 хв.

5-7 хв.

 

До 3 хв.

 

Послідовність навчання:

 З упору сидячи позаду  перекатом назад згинаючи ноги стійка на лопатках зігнувши ноги

 З упору сидячи позаду перекатом назад стійка на лопатках

 З упору присівши перекатом назад стійка на лопатках

Страховка:

Притримувати за гомілку

ІІІ. Заключна частина

3-5 хв.

Організація класу

Шикування класу в одну шеренгу

15 сек.

«Клас, в одну шеренгу – ставай!»

Перешикування

Перешиковую клас з однієї шеренги в коло

20 сек.

« В коло тримаючись за руки – ставай!»

Рухлива гра «Пузир»

Діти стоять у колі пліч-о-пліч. За сигналом керівника вони беруться за руки і, ступаючи дрібним повільним ритмічним кроком назад, разом з керівником розширюють коло, декламуючи:

«Роздувайся пузир,

Роздувайся великий,

Залишайся такий,

Та не лопайся.

От такий!»

Діти роблять велике коло, витягуючи руки і не відпускають їх, поки керівник не скаже: «Пузир лопнув». Тоді всі діти присідають і, плескаючи в долоні, промовляють: «Лоп», після цього відразу підіймаються. Далі керівник каже: « З пузиря виходить повітря», і діти дрібним кроком  сходяться до центру ( повертаючись у вихідне положення), промовляючи: « Т-с-с.». Гра повторюється кілька разів.

2 хв.

Правило: якщо хтось з дітей відпустить руки раніше команди керівника, він вибуває з гри.

Підведення підсумку уроку та організоване повернення в клас.

На сьогоднішньому уроці ми удосконалили техніку виконання перекиду вперед, Навчилися  шикуванням та перешикуванням з однієї шеренги в дві.

30 сек.

 

Домашнє завдання

Удосконалювати техніку виконання перекиду вперед, назад

30 сек.

 

Організований вихід зі спортивного залу

Вивожу дітей зі спортивного залу в клас

30 сек.

«Право - руч!»,

« Наліво в обхід кроком-руш!»,

«На вихід з залу-руш!»

 

 

 

docx
Додано
18 травня 2020
Переглядів
571
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку