Тема : Вивчення пісні «Веселка» Н.Май, малювання веселки. Вивчення кольорів веселки

Про матеріал

Тема : «Веселка» Н.Май, малювання веселки. Вивчення кольорів веселки. Діти дізнаються про те, що звуки бувають музичними та шумовими. Вчаться малювати веселку запам’ятавши її кольори. Урок розвиває в учнів творчі та художні здібності, уяву, естетичний смак

Перегляд файлу

Мистецтво

Тема : «Веселка» Н.Май, малювання  веселки. Вивчення кольорів веселки

 

Мета: ознайомити учнів з матеріалами та інструментами, що використовуються на уроках образотворчого мистецтва, навчити дітей малювати предмети округлої форми (великі і маленькі) вздовж або впоперек смуги, проводити лінії в різних напрямках, різні за шириною (тонкі нитки, широкі стрічки для повітряних куль); розвивати естетичні почуття; виховувати охайність.

Обладнання: таблиці, дитячі малюнки, ілюстрації із зображенням повітряних кульокІ. Організаційний момент

1. Підготовчі вправи

Вже дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав,

То ж  і ми часу не гаймо ,

Працювати починаймо.

- Подивіться, щоб не було нічого зайвого.

ІІ. Вивчення нового матеріалу

1. Розповідь вчителя

Подивіться навколо та послухайте звуки  природи. Вона створила дивовижно красиві  хмаринки, яскраві квіти,  прекраcні дерева, спі вучих птахів. Людина  милується цією красою,  відчуває її звучання.

Усе, що навколо вас, можна сфотографувати, намалювати, зліпити  з пласти

ліну. Тобто передати свої емоції і враження у зображенні.

А ще — записати шум лісу, спів  птахів, краплинки дощу, звуки рідного міста чи села. Можна заспівати та програти свій настрій та почуття

2. Слухання дощу

3. Бесіда

Природа і наше оточення створюють звуки, які називаються шумовими.

Люди, співаючи та граючи на музичних інструментах, відтворюють музичні звуки.

4. Робота з уявою

Уявіть, як сонце усміхається теплому дощику. Після дощику з’являється райдуга-веселка. Вона перекинула

над землею різнобарвний місток.

Порядок розташування семи кольорів веселки

завжди однаковий:

червоний,

помаранчевий,

жовтий,

зелений,

блакитний,

синій,

фіолетовий.

 

Композиторка  Наталя Май написала для вас пісню про

дивовижне явище природи — веселку.

Вивчіть і заспівайте пісню «Веселка».

Веселка

Краплю дощика берем,

Трішки сонця додаєм,

Світанкової роси,

Жменьку радості для всіх.

Приспів:

Подивись на небо — кольори ясні.

Сумувать не треба, просто посміхнись.

Подивись на небо — сонце золоте.

Сумувать не треба, все на краще йде.

Слово лагідне скажи,

Теплий погляд залиши.

І добрішим стане світ,

Наша пісня задзвенить.

Приспів.

Які почуття викликала у вас вивчена пісня?

Які емоції з’являються під час споглядання

різнобарвної веселки?

5. Фізкульт хвилинка

6. Малювання райдуги

Намалюйте райдугу.

Під час малювання звуки музики надихатимуть на приємну роботу.

ІІІ. Підсумок

  1. Проспівування пісні
  2. Релаксація

Відгалування загадок


. Відгадування загадок.

Лиш помилка суне носа —

На підмогу її просим.

Потанцює, покружляє —

І помилки вже немає!

В кого ж виникла ця думка,

Щоб з'явилась дивна ...      (Гумка).

Всяк школяр його шанує,

Бо він пише і малює.

Хто ж цей славний молодець?

Це, звичайно, ...   (Олівець).

Щоб жили у мирі

Скло, пластмаса й шкіра,

Целофан, хутро й бетон,

Пінопласт, папір, картон ...

Всіх здружу я, крім людей.

Зрозуміли, хто я? ... (Клей).

Ось у мене у руці

Три барвистих бігунці.

Взявсь до праці голубий —

І з'явились голуби.

Далі виріс гай зелений:

Сосни, липи, в'язи, клени,

Й стежка в травах навпростець...

Це попрацював у мене

Вже зелений бігунець.

Ну, а тут — на баштані,

Дині виросли смачні.

Це уже насамкінець

Вкоїв жовтий бігунець.

Що ж воно за бігунці?

Відгадали? ... (Олівці).


 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
6 жовтня 2018
Переглядів
3157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку