Тема: Вправи на розвиток сили, гнучкості, рівноваги. Комплекс ЗРВ із скакалкою. Ходьба на підвищеній опорі ( лава) . Елементи акробатики

Про матеріал
Урок формування компетентностей. Під час уроку учень вчиться розуміти інформацію про життєвоважливі способи пересування людини та фізичні якості ; - з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників (вітання, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі. - бере на себе роль ведучого у рухливих іграх; використовує специфічні для ролі жести, рухи.
Перегляд файлу

Конспект уроку з фізкультури для

2 класу

Тема: Вправи на розвиток сили, гнучкості, рівноваги. Комплекс ЗРВ із скакалкою. Ходьба  на підвищеній опорі ( лава) . Елементи акробатики( перекати в групуванні)Рухливаграна увагу «Рухайся- завмри.

Завдання уроку:

       1 )Ознайомити учнів з правилами безпеки на уроках фізичної культури.

2)формувати навички і вміння швидко і чітко виконувати в ігровій формі стройові вправи; розвивати спритність, швидкість, вправність під час виконання загальнорозвиваючих вправ та під час виконання елементів акробатики та вправ на рівновагу;

3)розвиватиправильну поставу та профілактика плоскостопості

5.Розвивати координацію  рухів рухливою грою

4)сприяти вихованню морально-вольових якостей: витривалості, поваги, взаємодії, справедливості, почуття колективізму

Формувати групу компетентностей:

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння команд, терміноголічного апарату предмета; спілкування під час рухливих ігор;

- Ціннісно-смислову компетентність шляхом формування здорового способу життя та інтересу до спорту.

-Здоровязбережувальну компетентність шляхом розуміння важливості фізичних вправ , фізичних якостей для організму.

Очікувані результати:

  • Розуміє та засвоює інформацію про життєвоважливі способи пересування людини  та  фізичні якості ;

     - з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників (вітання, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

  • бере на себе роль ведучого у рухливих іграх; використовує специфічні для ролі жести, рухи.
  • ставиться з повагою до інших осіб.
  • підтримує та приймає інших.
  • вказує на ті предмети, які корисні для здоров’я.
  • виконує вправи для формування правильної постави.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: спортивні мати, скакалка,  свисток, мішечки, гімнастична лава, м’ячі.

 

Зміст навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

                                                   Підготовча частина 10– 12 хв.

1.

1.Організаційний момент

Ось дзвінок сигнал нам дав,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Урок скоріше починаймо! 

2.Шикування у коло. Привітання

Повідомлення завдань уроку.

3.Мотиваціянавчальноїдіяльності.

Всі ми знаємо, щоздоров’я то найціннішийскарб!.Щоб бути здоровими, потрібно….що?

 І звичайно не один день, а постійнозайматися. І в цьому нам дужедопомагають уроки фізкультури, але можеперешкоджатиЛінь нам займатисяфізичнимивправами.Щоце за Лінь,виїї не знаєте? Тому не будемотоваришуватиізЛінню, а будемо активно займатися і робитиуспіхи та досягати перемог. Як називаєтьсялюдина, яка професійнозаймається спортом і досягає перемог? Якимиякостямимаєволодіти спортсмен абидосягати перемог?

Сьогоднідевізомнашого уроку буде олімпійське гасло-девіз – ШВИДШЕ, ВИЩЕ, СИЛЬНІШЕ! Отож, вперед ,досягаємоцілі.

4.Інструктаж з БЖД. ЧСС.

 

 

1-2хв

Привітання в колі

 

Звернутиувагу на спортивнийодяг і взуття

 

2.

 

--Біг по лініям, в колі, змійкою.

 «Голка і нитка» - біг в колоні один за одним, тримаючись руками за пояс спереду стоячого.

--Біг (руки в сторони) – «літачки»

  • - з підніманням колін;
  • - із закиданням гомілок;
  • - біг широким кроком;
  • - біг змійкою.

 

 

 

2хв.

Вся колона рухається за направляючим – «голкою», рухаючись повільно, щоб не розірватись.

 

3.

Ходьба: 1. Руки вгору – вдих

               2. Руки вниз – видих

 

 

30с.

Відновлення роботи серця

Перешикування з кола в колону по два

4.

ЗРВ по лініямзіскакалкою

Вправа 1. В.П – О.С : скакалка внизу, складена вчетверо 1 – руки вгору;

 2 – піднятися на носки, прогнутися і потягнутися – вдих;

 3-4 – в.п. – Видих. 

 

 

4-6р.

При русі рук вгорудивитися на скакалку. Руки прямі,скакалканатягнута.

 

 

 

Вправа 2. В.П : ноги на ширині  плечей, скакалка внизу, складенавдвічі 

 1 – руки вперед в сторони, поворот тулуба вправо;

 2 – В.П.;

 3- те саме з поворотом вліво.

4 – В.П.  

4-6р.

Під час повороту плечі не опускати, ноги з місця не зрушувати. Диханнядовільне, без затримки.

 

 

Вправа 4.  В.П.: вузькастійка; скакалка за головою, складена вчетверо, руки до плечей 

1-3 – нахил вперед, руки вперед, руки назад;

4 – В.П..

 

4-6р.

При нахилі ноги не згинати. Амплітуду рухів збільшувати поступово

 

Вправа 5.  В.П.; скакалка внизу, складена вчетверо 

1-2 – переступити через скакалку, починаючи з правої ноги;

3-4 – В.П.;

5-6 – те ж іншою ногою.;

7-8 В.П. 

       4-6р.

Під час   виконаннявправипотрібнопідніматиколіновисоко, при цьомудуженизько не нахилятися.

 

 

Вправа 6.   В.П.: стоячи в упорілежачи, скакалка на підлозі в двоє, навпроти живота

1-ліва нога згинається в коліні і відводиться перед скакалкою;

2-В.П.

3-теж що і 1 тільки правою ногою

4-В.П.

4-6р.

Під час виконанняпотрібно максимально напружувати пресс, в поясниці не вигинаємось.

 

 

В.П.: вузькастійка; скакалка за спиною. Біг на місцістрибками з лівої ноги на праву, обертаючи скакалку вперед .Кількастрибків через скакалку виконуються з правої ноги, а потім з лівої. Спину тримати прямою, голову не опускати, вправувиконувати без напруги.

 

4-6р.

Післястрибків перейти на ходьбу.

 

5.

Ходьба на місці

довільно

Вправа активного відпочинку та відновлення дихання.

 

                                                    Основна частина – 20-22 хв.

6.

1.Ходьба по підвищеній опорі (лава)

  • -на носках;
  • -приставним кроком( боком);
  • -з вантажем на голові;
  • -Лежачі на животі, підтягуючисьдвома руками;
  • -Лежачі на животі, підтягуючись руками по черзі.

5хв

Слідкувати за правильністю виконання завдання. Вправа на рівновагу.

7.

2.Вправи для розвитку гнучкості

А)В.п. – сід.

1 – нахил до лівої;

2 – нахил;

3 – нахил до правої;4 – В.п.

Б).В.п. – лежачи на животі, руки попереду.

1 – одночасно підняти руки і ноги – прогнутись повністю;

2-3 – тримаємо, затримати на кілька секунд повітря.  ;4 – В.п.

В)Вправа  «МЕТЕЛИК»

Сісти на підлогу з розведеними в сторони ногами, стопи з’єднати. Взятися двома руками за ноги, трохи вище щиколоток. Спина пряма. Повільно виконуємо рухи ногами нагадуючи махи метелика наскільки можливо, нахиляємося вперед.

 

4-6 р.

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

 

4-6 р.

Ноги в колінах не згинати, двома руками торкатись до стопи.

 

 

Прогнутись, руки та ноги не згинати.

 

Виконувати у повільному темпі, спину тримати прямо, виконувати у повільному темпі.

8.

3. Елементи акробатики

1. Перекати з групування лежачи на
спині уперед і назад.

З положення лежачи на спині підтягнути ноги до грудей, взятись руками за гомілки і підтягнути коліна до плечей, а плечі до колін, коліна нарізно, голова між колінами, нахилена.

2. Перекати з положення упору присівши
боком вперед.

3.Гра «Передай м’яч» ( лежачи на спині, затиснувши м’яч ногами , передаємосусідовім’яч, повертаючись боком.

8-10хв.

Слідкувати за правильністю виконання завдання. За поставою учнів під час виконання вправи.

Інструктаж з БЖД

9.

Рухлива гра-танець «Рухайся-завмри»

 3- 5хв

Гра спрямована на розвиток уважності, пам’яті , вміння рухатися під такт музики та вдосконалення хореографічних навичоквиховувати товариські відносини, повагу один одного.

 

                                                  Заключна частина – 5 хв.          

10.

1.Шикування в коло.

2.Вправа на увагу

Гра « Щоб бути здоровим»

  • Їсти булочки щодня;
  • Виконуватиранкову зарядку;
  • Їздити на велосипеді;
  • Спати до обіду;
  • Загартовуватися;
  • Їстиовочі і фрукти;
  • Дотримуватися режиму дня;
  • Активно займатися на уроціфізкультури.

2.Підсумок та оцінюванняучнів

 

 

 

3 хв.

Дається допоміжна команда. Звертається увага на поставу дітей.

Діти обирають відповідь: якщо вірно-плескають в долоні, якщо не вірно- присідають.

 

docx
Додано
12 січня 2023
Переглядів
1645
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку