Конспект уроку з фізкультури для
2 класу
Тема: Вправи на розвиток сили, гнучкості, рівноваги. Комплекс ЗРВ із скакалкою. Ходьба на підвищеній опорі ( лава) . Елементи акробатики( перекати в групуванні)Рухливаграна увагу «Рухайся- завмри.
Завдання уроку:
1 )Ознайомити учнів з правилами безпеки на уроках фізичної культури.
2)формувати навички і вміння швидко і чітко виконувати в ігровій формі стройові вправи; розвивати спритність, швидкість, вправність під час виконання загальнорозвиваючих вправ та під час виконання елементів акробатики та вправ на рівновагу;
3)розвиватиправильну поставу та профілактика плоскостопості
5.Розвивати координацію рухів рухливою грою
4)сприяти вихованню морально-вольових якостей: витривалості, поваги, взаємодії, справедливості, почуття колективізму
Формувати групу компетентностей:
-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння команд, терміноголічного апарату предмета; спілкування під час рухливих ігор;
- Ціннісно-смислову компетентність шляхом формування здорового способу життя та інтересу до спорту.
-Здоровязбережувальну компетентність шляхом розуміння важливості фізичних вправ , фізичних якостей для організму.
Очікувані результати:
- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників (вітання, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.
Тип уроку: урок формування компетентностей.
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: спортивні мати, скакалка, свисток, мішечки, гімнастична лава, м’ячі.
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
Підготовча частина 10– 12 хв. |
||||
1. |
1.Організаційний момент Ось дзвінок сигнал нам дав, Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо, Урок скоріше починаймо! 2.Шикування у коло. Привітання Повідомлення завдань уроку. 3.Мотиваціянавчальноїдіяльності. Всі ми знаємо, щоздоров’я то найціннішийскарб!.Щоб бути здоровими, потрібно….що? І звичайно не один день, а постійнозайматися. І в цьому нам дужедопомагають уроки фізкультури, але можеперешкоджатиЛінь нам займатисяфізичнимивправами.Щоце за Лінь,виїї не знаєте? Тому не будемотоваришуватиізЛінню, а будемо активно займатися і робитиуспіхи та досягати перемог. Як називаєтьсялюдина, яка професійнозаймається спортом і досягає перемог? Якимиякостямимаєволодіти спортсмен абидосягати перемог? Сьогоднідевізомнашого уроку буде олімпійське гасло-девіз – ШВИДШЕ, ВИЩЕ, СИЛЬНІШЕ! Отож, вперед ,досягаємоцілі. 4.Інструктаж з БЖД. ЧСС.
|
1-2хв |
Привітання в колі
Звернутиувагу на спортивнийодяг і взуття
|
|
2.
|
--Біг по лініям, в колі, змійкою. «Голка і нитка» - біг в колоні один за одним, тримаючись руками за пояс спереду стоячого. --Біг (руки в сторони) – «літачки»
|
2хв. |
Вся колона рухається за направляючим – «голкою», рухаючись повільно, щоб не розірватись.
|
|
3. |
Ходьба: 1. Руки вгору – вдих 2. Руки вниз – видих
|
30с. |
Відновлення роботи серця Перешикування з кола в колону по два |
|
4. |
ЗРВ по лініямзіскакалкою Вправа 1. В.П – О.С : скакалка внизу, складена вчетверо 1 – руки вгору; 2 – піднятися на носки, прогнутися і потягнутися – вдих; 3-4 – в.п. – Видих. |
4-6р. |
При русі рук вгорудивитися на скакалку. Руки прямі,скакалканатягнута.
|
|
|
Вправа 2. В.П : ноги на ширині плечей, скакалка внизу, складенавдвічі 1 – руки вперед в сторони, поворот тулуба вправо; 2 – В.П.; 3- те саме з поворотом вліво. 4 – В.П. |
4-6р. |
Під час повороту плечі не опускати, ноги з місця не зрушувати. Диханнядовільне, без затримки.
|
|
|
Вправа 4. В.П.: вузькастійка; скакалка за головою, складена вчетверо, руки до плечей 1-3 – нахил вперед, руки вперед, руки назад; 4 – В.П..
|
4-6р. |
При нахилі ноги не згинати. Амплітуду рухів збільшувати поступово |
|
|
Вправа 5. В.П.; скакалка внизу, складена вчетверо 1-2 – переступити через скакалку, починаючи з правої ноги; 3-4 – В.П.; 5-6 – те ж іншою ногою.; 7-8 В.П. |
4-6р. |
Під час виконаннявправипотрібнопідніматиколіновисоко, при цьомудуженизько не нахилятися.
|
|
|
Вправа 6. В.П.: стоячи в упорілежачи, скакалка на підлозі в двоє, навпроти живота 1-ліва нога згинається в коліні і відводиться перед скакалкою; 2-В.П. 3-теж що і 1 тільки правою ногою 4-В.П. |
4-6р. |
Під час виконанняпотрібно максимально напружувати пресс, в поясниці не вигинаємось.
|
|
|
В.П.: вузькастійка; скакалка за спиною. Біг на місцістрибками з лівої ноги на праву, обертаючи скакалку вперед .Кількастрибків через скакалку виконуються з правої ноги, а потім з лівої. Спину тримати прямою, голову не опускати, вправувиконувати без напруги.
|
4-6р. |
Післястрибків перейти на ходьбу.
|
|
5. |
Ходьба на місці |
довільно |
Вправа активного відпочинку та відновлення дихання. |
|
Основна частина – 20-22 хв. |
||||
6. |
1.Ходьба по підвищеній опорі (лава)
|
5хв |
Слідкувати за правильністю виконання завдання. Вправа на рівновагу. |
|
7. |
2.Вправи для розвитку гнучкості А)В.п. – сід. 1 – нахил до лівої; 2 – нахил; 3 – нахил до правої;4 – В.п. Б).В.п. – лежачи на животі, руки попереду. 1 – одночасно підняти руки і ноги – прогнутись повністю; 2-3 – тримаємо, затримати на кілька секунд повітря. ;4 – В.п. В)Вправа «МЕТЕЛИК» Сісти на підлогу з розведеними в сторони ногами, стопи з’єднати. Взятися двома руками за ноги, трохи вище щиколоток. Спина пряма. Повільно виконуємо рухи ногами нагадуючи махи метелика наскільки можливо, нахиляємося вперед. |
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р. |
Ноги в колінах не згинати, двома руками торкатись до стопи.
Прогнутись, руки та ноги не згинати.
Виконувати у повільному темпі, спину тримати прямо, виконувати у повільному темпі. |
|
8. |
3. Елементи акробатики
1. Перекати з групування лежачи на З положення лежачи на спині підтягнути ноги до грудей, взятись руками за гомілки і підтягнути коліна до плечей, а плечі до колін, коліна нарізно, голова між колінами, нахилена.
2. Перекати з положення упору присівши 3.Гра «Передай м’яч» ( лежачи на спині, затиснувши м’яч ногами , передаємосусідовім’яч, повертаючись боком. |
8-10хв. |
Слідкувати за правильністю виконання завдання. За поставою учнів під час виконання вправи. Інструктаж з БЖД |
|
9. |
Рухлива гра-танець «Рухайся-завмри» |
3- 5хв |
Гра спрямована на розвиток уважності, пам’яті , вміння рухатися під такт музики та вдосконалення хореографічних навичоквиховувати товариські відносини, повагу один одного. |
|
Заключна частина – 5 хв. |
||||
10. |
1.Шикування в коло. 2.Вправа на увагу Гра « Щоб бути здоровим»
2.Підсумок та оцінюванняучнів
|
|
|
|
3 хв. |
Дається допоміжна команда. Звертається увага на поставу дітей. Діти обирають відповідь: якщо вірно-плескають в долоні, якщо не вірно- присідають. |
|||