Тема: Я і Батьківщина

Про матеріал
Тема: Порівняння і впорядкування об’єктів навколишнього світу за однією ознакою. Порівняння чисел в межах 4. Співвідношення кількості елементів в групі з відповідним числом і навпаки. Мета: • учити порівнювати та впорядковувати об’єкти навколишнього світу за однією ознакою • учити співвідносити число предметів і цифру • учити порівнювати числові вирази з числом • продовжувати формувати поняття про склад числа 4 • розвивати логічне мислення учнів.
Перегляд файлу

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\images (1).jpg 

                                                    Урок:   Математика      

                                                                  11.10.2024р.  

                                            Клас: 1-Б          Ліцей №1

                            Вчитель: Єфремова Алла Василівна

Тема тижня: Я і моя Батьківщина

 

Тема: Порівняння і впорядкування об’єктів навколишнього світу за однією ознакою. Порівняння чисел в межах 4. Співвідношення кількості елементів в групі з відповідним числом і навпаки.

 

Мета:

  • учити порівнювати та впорядковувати об’єкти навколишнього світу  за однією ознакою
  • учити співвідносити число предметів і цифру
  • учити порівнювати числові вирази з числом
  • продовжувати формувати поняття про склад числа 4
  • розвивати логічне мислення учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Предметні компетентності:

  • Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;
  • Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;
  • Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

 

Очікувані результати:

  • порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією ознакою
  • порівнює числа в межах 4
  • співвідносить кількість елементів в групі з відповідним числом і навпаки (о10)

 

 

 

 

 

І. Організаційний момент.

1. Слово вчителя. Протягом попереднього тижня ми з вами здійснили багато мандрівок. Тож і сьогодні на вас чекає подорож, під час якої будете досліджувати, порівнювати, рахувати.

2. Емоційне налаштування

Світ прекрасний навколо тебе

Ясне сонечко, синє небо

Даруй добро і посмішку людям

Тоді і світ тобі щасливим буде.  (діти дарують посмішку один одному)

Отож, розпочинаймо! А до мандрівки вас запрошує… відгадайте

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (4).jpg3. Загадка

Червона крапочка літає, на крилах чорні цятки має,

У квіточках ховається, сонечку всміхається!    (сонечко)

Молодці, так це сонечко, а ще її називають бедрик (іграшка)

4. Вправа «Мій настрій»  Покажіть, з яким настроєм ви рушаєте у подорож? (смайлик)

5. Бесіда-розповідь вчителя

     Це перша подорож у далеку мандрівку, тому сонечку потрібна ваша підтримка. Ви згодні? А що ви берете необхідне у подорож?  Молодці! У подорож вам потрібно взяти багаж, але це на просто багаж, а багаж математичних знань. Ви взяли його з собою? Тож давайте перевіримо.

ІІ. Актуалізація знань учнів

  1. Усна лічба

     Сонечко рухається вздовж річки (махають руками) А яка річка протікає у нашому місті? Вона широка і щоб перелетіти її, сонечку потрібно виконати завдання.

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (4).jpgА) рахунок від 1до10, від 10до1

Б) рахунок парними, непарними числами

В) пригадаймо вірш про цифру 4

Г) сусіди числа 4, попереднє та наступне число до 4

2. Кольороава математика

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия.jpgД) склад числа 4 (учень біля дошки різними кольорами записує склад числа 4, у всіх картки на партах, перевірка)

 

 

 

 

                      Молодці! Ось і сонечко перелетіло через річку.

  1. Порівняння чисел. Числа у рядку стоять, треба нам їх порівнять! Далі сонечко потрапляє на поле. Це не просто поле, це поле Розумників, а щоб його перелетіти, треба назвати хто мешкає та порівняти числа, сказати чи вистачить зайчикам капустин, білочці горіхів, дівчинці квітів. Пояснюють та на партах діти викладають з LEGO знаки.

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (6).jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (6).jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (5).jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (5).jpg 

 

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (7).jpg 

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (7).jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (9).jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (9).jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (9).jpg 

 

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\images (3).jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\images (3).jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\images (3).jpg 

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\images (4).jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\images (4).jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\images (4).jpg 

 

 

  1. Робота з карткою. Летить сонечко над полем, а тут ще й квіти порозквітали, комахи над квітами гудуть!

А)  Загадка

У полі на доріжці розцвіло сьогодні сонце на високій ніжці.  Так, звичайно, це сонях. І щоб допомогти сонечку заштрихувати соняхи та серед  комах знайти та обвести 4 бджілок, зробимо гімнастику для  пальчиків: Долонька, ребро, кулак, ось так!

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (12).jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (13).jpg 

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (11).jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (2).png 

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (11).jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (12).jpg 

 

 

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (11).jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (11).jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (11).jpg 

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (13).jpg 

 

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (13).jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (11).jpg 

 

 

 

Чудово! І поле перелетіло наше сонечко.

  1. Руханка «Бедрик»
  2. Вправа «Досліди, порівняй, розкажи» (геометричні фігури, фрукти, овочі)

     Продовжується наша подорож вгору, шлях тягнеться до вершини гори «Всезнайки». Перевіримо, чи виконало наше сонечко творче завдання вдома? А щоб добре бачити виконаємо гімнастику для оченят

А) Гімнастика для очей «Весела крапка»

Б) Вправа «Загадкові фігури»

  • розгляньте та назвіть геометричні фігури
  • візьміть фрукти та овочі ті, які мають форму геометричної фігури
  • поділіться на групи «Овочі», «Фрукти»
  • порівняйте, дослідіть (форма, колір, смак, величина, користь)

Молодчинки! Пора збігати з гори, потрібна допомога знову!

  1. Вправа «Цікавинка». Перегляд відео про число та цифру 4, викласти з каштанів цифру 4, скринька «Відгадай, яка цифра»
  2. Вправа «Веселкова».

    Ой, що це, здійнявся вітер (діти дують на листочки в класі) та нас понесло до моря! Рибки плавають, а над морем веселка! Яка краса!!!     (на партах аркуші, діти розфарбовують веселку, повторюють кольори, хто знає на англійській мові, та відшукують і обводять 4 рибки)

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\images (7).jpg 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (4).pngC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (3).pngC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (6).png 

 

 

 

 

 

Молодці, швидки впоралися! Летимо далі.

 

  1. Вправа «Сова».

     Політали, час спочити на галявині. Завітали до тітоньки ….Уночі гуляє, вдень спочиває, має круглі очі бачить серед ночі.(Сова) (килимок). Так, вночі сови не сплять, а що вони роблять? …

    І щоб сонечко наше вилетіло з темного лісу, допоможемо малим совенятам знайти поживу. (діти викладають стільки совенят, яка цифра на вазі) підсумок

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (14).jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Повернення додому. Вправа «За парти»

    О, нарешті прилетіли та за парти тихо сіли! А вдома нас зустрічають україночки та запрошують у танок.

  1.  Руханка «Все буде Україна»
  2. Рефлексія «Смайлики»

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (1).jpg 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Самоцінювання

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без названия (3).jpg 

 

 

docx
Додав(-ла)
Єфремова Алла
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 грудня
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку