Урок: Математика
11.10.2024р.
Клас: 1-Б Ліцей №1
Вчитель: Єфремова Алла Василівна
Тема тижня: Я і моя Батьківщина
Тема: Порівняння і впорядкування об’єктів навколишнього світу за однією ознакою. Порівняння чисел в межах 4. Співвідношення кількості елементів в групі з відповідним числом і навпаки.
Мета:
Предметні компетентності:
Очікувані результати:
І. Організаційний момент.
1. Слово вчителя. Протягом попереднього тижня ми з вами здійснили багато мандрівок. Тож і сьогодні на вас чекає подорож, під час якої будете досліджувати, порівнювати, рахувати.
2. Емоційне налаштування
Світ прекрасний навколо тебе
Ясне сонечко, синє небо
Даруй добро і посмішку людям
Тоді і світ тобі щасливим буде. (діти дарують посмішку один одному)
Отож, розпочинаймо! А до мандрівки вас запрошує… відгадайте
3. Загадка
Червона крапочка літає, на крилах чорні цятки має,
У квіточках ховається, сонечку всміхається! (сонечко)
Молодці, так це сонечко, а ще її називають бедрик (іграшка)
4. Вправа «Мій настрій» Покажіть, з яким настроєм ви рушаєте у подорож? (смайлик)
5. Бесіда-розповідь вчителя
Це перша подорож у далеку мандрівку, тому сонечку потрібна ваша підтримка. Ви згодні? А що ви берете необхідне у подорож? Молодці! У подорож вам потрібно взяти багаж, але це на просто багаж, а багаж математичних знань. Ви взяли його з собою? Тож давайте перевіримо.
ІІ. Актуалізація знань учнів
Сонечко рухається вздовж річки (махають руками) А яка річка протікає у нашому місті? Вона широка і щоб перелетіти її, сонечку потрібно виконати завдання.
А) рахунок від 1до10, від 10до1
Б) рахунок парними, непарними числами
В) пригадаймо вірш про цифру 4
Г) сусіди числа 4, попереднє та наступне число до 4
2. Кольороава математика
Д) склад числа 4 (учень біля дошки різними кольорами записує склад числа 4, у всіх картки на партах, перевірка)
Молодці! Ось і сонечко перелетіло через річку.
А) Загадка
У полі на доріжці розцвіло сьогодні сонце на високій ніжці. Так, звичайно, це сонях. І щоб допомогти сонечку заштрихувати соняхи та серед комах знайти та обвести 4 бджілок, зробимо гімнастику для пальчиків: Долонька, ребро, кулак, ось так!
Чудово! І поле перелетіло наше сонечко.
Продовжується наша подорож вгору, шлях тягнеться до вершини гори «Всезнайки». Перевіримо, чи виконало наше сонечко творче завдання вдома? А щоб добре бачити виконаємо гімнастику для оченят
А) Гімнастика для очей «Весела крапка»
Б) Вправа «Загадкові фігури»
Молодчинки! Пора збігати з гори, потрібна допомога знову!
Ой, що це, здійнявся вітер (діти дують на листочки в класі) та нас понесло до моря! Рибки плавають, а над морем веселка! Яка краса!!! (на партах аркуші, діти розфарбовують веселку, повторюють кольори, хто знає на англійській мові, та відшукують і обводять 4 рибки)
Молодці, швидки впоралися! Летимо далі.
Політали, час спочити на галявині. Завітали до тітоньки ….Уночі гуляє, вдень спочиває, має круглі очі бачить серед ночі.(Сова) (килимок). Так, вночі сови не сплять, а що вони роблять? …
І щоб сонечко наше вилетіло з темного лісу, допоможемо малим совенятам знайти поживу. (діти викладають стільки совенят, яка цифра на вазі) підсумок
О, нарешті прилетіли та за парти тихо сіли! А вдома нас зустрічають україночки та запрошують у танок.