Тема. Я люблю щедру осінь. Які бувають плоди? Презентація

Про матеріал

Тема. Я люблю щедру осінь. Які бувають плоди?

Очікувані результати навчання:

мовно – літературна галузь

— розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні [2 МОВ 1-1.3-1];

— ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформа¬ції [2 МОВ 1-1.3-2];

— обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила [2 МОВ 1-1.3-3];

—підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення

[2 МОВ 1-1.6-1];

— спостерігає за діалогом, де висловлюють різні погляди на предмет обговорення, підтримує одну з точок зору [2 МОВ 1-1.6-2];

— пояснює значущість уважного ставлення до інших та потребу подивитися на річ по-різному [2 МОВ 1-1.6-3];

— створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкуван¬ня; [2 МОВ 3-3.1-3];

математична галузь

— знаходить значення математичних виразів [2 МАО 3-1.2-7];

— упорядковує, порівнює, групує дані, застосовуючи прості моделі

[2 МАО 5-1.2-9];

природнича галузь

— описує життєвий цикл рослин у різні пори року [2 ПРО 2-3.1-7];

— установлює взаємозв'язок між порою року і погодою [2 ПРО 2-3.1-8];

— пояснює значення сонячного світла для рослин [2 ПРО 2-3.1-12];

соціальна і здоров'язбережувальна галузь

— пояснює важливість споживання продуктів своєї місцевості [2 СЗО 2-3.4-2];

— об'єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри [2 СЗО 3-4.4-6];

— виконує запропоновану роль у мікрогрупі, погоджується із рішенням команди [2 СЗО 3-4.4-7];

— дотримується правил етичної поведінки під час спілкування з однолітками та дорослими в різних життєвих ситуаціях [2 СЗО 3-1.4-6];

громадянська та історична галузь

— пояснює, чому природа важлива для людини [2 ГІО 3-2.2-1].

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Методико – дидактичне забезпечення: натуральні овочі і фрукти, цеглинки LEGO, предметні малюнки, картки, картка - таблиця, музична руханка.

Матеріально – технічне забезпечення: комп'ютер, телевізор

Зміст слайдів
Номер слайду 1

. Продзвенів уже дзвінок. Починаємо урок! Нумо, діти, підведіться! Всі приємно усміхніться.

Номер слайду 2

В жовте розфарбувала Урожай з зібрала. Золотила вербам Чарівна цариця

Номер слайду 3

В жовте лист розфарбувала, Урожай з полів зібрала. Золотила вербам коси Чарівна цариця - осінь

Номер слайду 4

Номер слайду 5

В жовте лист розфарбувала, Урожай з полів зібрала. Золотила вербам коси Чарівна цариця – осінь.

Номер слайду 6

«ДЕШИФРУВАЛЬНИК»

Номер слайду 7

Тема уроку «Я люблю щедру осінь. Які бувають плоди?»

Номер слайду 8

Дослідження 1 «Який плід на дотик, запах, смак, колір?»

Номер слайду 9

НАЗВА ПЛОДУ ДОТИК ТВЕРДА ЗАПАХ АРОМАТНА ЗАПАШНА СМАК КИСЛО-СОЛОДКА ТЕРПКА КОЛІР ЖОВТА ЇСТІВНИЙ/ НЕЇСТІВНИЙ ЇСТІВНА

Номер слайду 10

Поміркуй і доповни речення

Номер слайду 11

Плоди бувають на дотик тверді і …, на смак солодкі і…, їстівні і …, на запах … і …, на колір …,…,…

Номер слайду 12

Вправи для очей

Номер слайду 13

Дослідження 2 «Де «живуть» плоди?»

Номер слайду 14

Вправа «Продовжи речення» Плоди можуть рости на…

Номер слайду 15

РУХАНКА «ВІТАМІНКА»

Номер слайду 16

Дослідження 3 «Який скарб «ховає» плід?»

Номер слайду 17

Висновок Більшість рослин розмножуються насінням

Номер слайду 18

Початок довготривалого проєкту «Насіння на підвіконні»

Номер слайду 19

ПІДСУМОВУЄМО Що ви дізналися про плід? Покажіть, якого кольору був наш урок? ОЦІНІТЬ, ЯКОЮ НА ЗАПАХ І НА СМАК БУЛА ВАША РОБОТА?

Номер слайду 20

Дякую за співпрацю!

ppt
Додано
16 грудня 2021
Переглядів
1041
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку