Тема. Я люблю щедру осінь. Які бувають плоди?
Очікувані результати навчання:
мовно – літературна галузь
— розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні [2 МОВ 1-1.3-1];
— ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформа¬ції [2 МОВ 1-1.3-2];
— обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила [2 МОВ 1-1.3-3];
—підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення
[2 МОВ 1-1.6-1];
— спостерігає за діалогом, де висловлюють різні погляди на предмет обговорення, підтримує одну з точок зору [2 МОВ 1-1.6-2];
— пояснює значущість уважного ставлення до інших та потребу подивитися на річ по-різному [2 МОВ 1-1.6-3];
— створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкуван¬ня; [2 МОВ 3-3.1-3];
математична галузь
— знаходить значення математичних виразів [2 МАО 3-1.2-7];
— упорядковує, порівнює, групує дані, застосовуючи прості моделі
[2 МАО 5-1.2-9];
природнича галузь
— описує життєвий цикл рослин у різні пори року [2 ПРО 2-3.1-7];
— установлює взаємозв'язок між порою року і погодою [2 ПРО 2-3.1-8];
— пояснює значення сонячного світла для рослин [2 ПРО 2-3.1-12];
соціальна і здоров'язбережувальна галузь
— пояснює важливість споживання продуктів своєї місцевості [2 СЗО 2-3.4-2];
— об'єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри [2 СЗО 3-4.4-6];
— виконує запропоновану роль у мікрогрупі, погоджується із рішенням команди [2 СЗО 3-4.4-7];
— дотримується правил етичної поведінки під час спілкування з однолітками та дорослими в різних життєвих ситуаціях [2 СЗО 3-1.4-6];
громадянська та історична галузь
— пояснює, чому природа важлива для людини [2 ГІО 3-2.2-1].
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Методико – дидактичне забезпечення: натуральні овочі і фрукти, цеглинки LEGO, предметні малюнки, картки, картка - таблиця, музична руханка.
Матеріально – технічне забезпечення: комп'ютер, телевізор