Урок з інтегрованого курсу " Я досліджую світ" 1 клас " З чого побудовано мій дім"

Про матеріал
Урок з елементами критичного мислення Мета - збагачувати знання про навколишній світ; - розвивати пізнавальні інтереси до змін у навколишньому світі; - розвивати логічне мислення, увагу; - розвивати вміння встановлювати причини і наслідки, робити висновки; - виховувати шанобливе ставлення професій людей.
Перегляд файлу

Тема. З чого побудовано мій дім?

Мета

  • збагачувати знання про навколишній світ;
  • розвивати пізнавальні інтереси до змін у навколишньому світі;
  • розвивати  логічне мислення, увагу;
  • розвивати вміння встановлювати причини і наслідки, робити висновки;
  • виховувати шанобливе ставлення професій людей.

 

 

І. Організаційний момент. Привітання

Слайд 1

Промінчик веселий заглянув у клас

І в коло велике зібрав друзі нас.

Нумо з’єднаймо долоньки свої

І радо всміхнемось: я – вам, ви – мені!

 

 Створення психологічного настрою

- Підніміть вгору праву руку

- Зігніть мізинчик, якщо вранці вас розбудила рідна для вас людина

- Зігніть другий пальчик, якщо вас до школи привела мама, тато, бабуся, дідусь, сестричка, тьотя.

- Зігніть середній пальчик, якщо ви хочеие провести сьогоднішній день радісно і весело

- Наступним зігніть пальчик, якщо ви сьогодні бачили чиюсь посмішку.

- Що у вас вийшло , покажіть. Слайд 2

- Коли ми показуємо такий жест( коли все виходить, коли все добре) .

Слайд 3

- Тож з гарним настроем і налаштуванням на успіх продовжимо сьогодні тему    « Наш дім» і розширимо наші знання про те, з чого можна будувати будинки.

Актуалізація опорних знань.

- Якими словами можна замінити слово « Будинок» ?

Гра « Продовжи речення»

Я  мешкаю ( у домі).

Слайд 4 - Мій дім може бути ( багатоповерховий, одноповерховий)

Слайд 5 - Будинок може бути побудований із ( цегли чи бетону) 

Робота із стіною слів ( тлумечення слів цегла і бетон)

- Цегла і бетон це штучні чи природні матеріали?

Цегла – це штучний камінь створений людиною з глини.

Бетон – штучний камінь створений людиною із цементу і води.

- Чи завжди люди мали такі матеріали?

Слайд 6- Уявіть собі первісних людей

Людина жила під відкритим небом. Коли пекло сонце, людині було жарко, Коли йшов дощ- було мокро і холодно. Коли випадав сніг – людина замерзала.  А ще людина під відкритим небом не була захищена від нападу тварин.

Але з часом первісні люди зрозуміли, що від всих цих негараздів їх може врятувати природа і вони стали ховатися у печерах. Але і в печері людині жилося не дуже комфортно і людина почала будувати перші будинки .

Робота в групах

На партах у вас лежать картки. Поміркуйте з чого люди могли будувати будинки.

Відповіді дітей по черзі.

 - Які картинки у вас залишилися?

- Давайте перевіремо правильність наших суджень.

Робота з слайдами.

Слайд 7 Дерев'яний будинок

 Слайд 8 Кам'яний будинок

Слайд 9 Цегляний будинок 

Слайд 10 Будинок з бетону

Слайд 11 Льодяний ( іглу)

Слайд 12 Скляний

Слайд 13 Гілки дерев

Слайд 14 Тканина 

Слайд 15 Метал 

Слайд 16 Пляшки

Слайд 17 Шкіра тварин 

Слайд 18 Солом'яний 

- Пригадайте, хто з казкових героїв побудував собі будинок із соломи. ( Ніф-ніф) Слайд 19

  - А з чого побудували свої будинки Нуф-нуф і Наф –наф .? Слайд 20

- Чий будинок виявився найміцнішим? Чому?

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

- Тепер давайте подумаємо чому одні люди будували свої будинки із каменя, другі з льоду, треті з глини?

- Будувати будинки людям спочатку допомагали природні матеріали. В кожній місцевості були свої природні матеріали, якими люди могли скористатися

- Чи могли б ми будувати будинки із льоду в нашій місцевості? ( ні, бо він розтане)

Колективна робота Слайд 21

- У нашому місті найпоширеніший   природний матеріал для будівлі - це камінь, який називається ракушняк Судячи з назви з чого він виник? Слайд 22

А ще цей камінь називають  ЧЕРЕПАШЕЧНИК

- Робота з зошитом с. 52     Завдання 1 Робота з кубиками лего. ( так чи ні)

- Для того щоб будувати будинки людям потрібні різні інструменти.

Робота в зошиті с.    Завдання 2

- Для того щоб збудувати сучасний будинок  потрібно багато інструментів і дуже багато людей . Сучасні багатоповерхові будинки, які люди назвали хмарочосами піднімаються високо в небо. Слайд 23

- Найголовніша людина, від якої залежить який вигляд буде мати будинок і з чого його будуть будувати – це архитектор.

- Як ви думаєте, як називається професія людини, яка будує будинки?

 

Слайд 24

Бетонник – закладає фунламент будинку

Кранівник – подає цеглу нагору

Каменяр - кладе стіни

Штукатур – обрабляє стіни та стелю

Муляр – фарбує стіни

Електрик – проводить струм

 

- Ми протягом тижня побудували з вами багато будинків,

Намалювали казковий будинок.

Зробили будиночок із паперу.

Допомогли діду Морозу побудувати свій будинок.

- А зараз давайте побудуємо будинок за допомогою фігур танграму.

Рефлексія.

- Що найбільше вразило вас?

- ПІдготуйте з допомогою батьків повідомлення про свій будинок.

Мій будинок зроблено з _____________________.

В моєму будинку ________________ поверхи.

Я живу на ______________ поверху.

В моїй квартирі ____________ кімнат.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 грудня 2021
Переглядів
1488
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку