ТЕМА. Я піклуюсь про свою безпеку

Про матеріал
ТЕМА. Я піклуюсь про свою безпеку Мета. Навчити дітей безпечної поведінки вдома; розказати, в яких місцях небезпечно гратися; відпрацювати життєві навички, що сприяють збереженню життя і здоров’я.
Перегляд файлу

ТЕМА. Я піклуюсь про свою безпеку

Мета. Навчити дітей безпечної поведінки вдома; розказати, в яких місцях небезпечно гратися; відпрацювати життєві навички, що сприяють збереженню життя і здоров’я.

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

  • продемонструвати правильну розмову по телефону з незнайомцем;
  • назвати причини пожежі;
  • пояснити, чим небезпечні ігри на кухні, балконі, підвіконні, у підвалі, коморі;
  • показати предмети, які можуть при необережності бути вдома небезпечними,
  • розказати правила користування телевізором, комп’ютером, телефоном.

Обладнання і матеріали

  • костюми білочки, миші, пташки,
  • малюнки предметів домашнього вжитку (див. пункт Мозковий штурм);
  • картки зі словами «КУХНЯ», «ВАННА КІМНАТА», «КОМІРЧИНА»,
  • аркуш зі словами «НІЖ, ЗАПАЛЬНИЧКА, КНИГА, ОЛІВЦІ, ЛЯЛЬКА, СІРНИКИ, ЛЕГО, ПРАЛЬНИЙ ПОРОШОК, М’ЯКІ ІГРАШКИ»,
  • маленькі аркуші за кількістю учнів.

Що підготувати заздалегідь

 Учням разом з батьками з’ясувати, які місця вдома є небезпечними.

Орієнтовний план тренінгу

Ранкова зустріч

5хв

Стартові завдання

4 хв

Робота в групах

4 хв

Руханка

2 хв

Робота  в парах

5 хв

Інформаційне повідомлення

4 хв

Мозковий штурм

5 хв

Практична робота

8 хв

Підсумкове завдання

3 хв

Ранкова зустріч

 

 

 

 

 

Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)

  1. Пригадати, що вчили на минулому уроці.

 

  1. Назвати тему і завдання уроку.

Сьогодні ми з вами поговоримо про наш дім. Але не просто про дім, а про безпеку у ньому. Щоб наші будинки завжди були красивими та затишним, щоб їх мешканці жили здоровими і щасливим, потрібно знати та виконувати правила безпечної поведінки та правильного користування різними приладами.

 

3. Подивитися інсценівку.

Білочка, Миша і Пташка виконують танок з парасольками і ховаються за ними.

Білочка:

Моя хатка це. Мій дім.

Затишно і тепло в нім.

Живуть білочки в дуплі –

І дорослі, і малі.

Миша:

Моя хатка під землею.

Живу в нірці я з сім’єю.

Хоч і темно в хаті нашій,

Та для нас вона найкраща.

Пташка:

Ми живемо у гніздечку –

У траві чи на вершечку.

Хоч дощ іде і вітер свище,

Наша хатка наймиліша.

Зробити висновок: для кожного найрідніший його дім.

 

( Я  захищений,  поки  я вдома. Поки не впустив у дім  чужого. )

C:\Users\Вчитель 2\Downloads\завантаження (64).jpg

Стука в двері незнайомий,

Звісно, ти не панікуй.

Не пускай його додому

І батькам телефонуй.

 

- Який висновок ви зробили з цього віршика? (Незнайому людину ні в якому разі не можна впускати в будинок. )

C:\Users\Вчитель 2\Downloads\завантаження (67).jpg

Коли дзвонить незнайомий.

Щоб не сталося біди,

Не кажи, що сам удома,

Краще трубку поклади.

- А от як з незнайомцем розмовляти по телефону, ми зараз повчимося.

Сценка - діалог з незнайомцем по телефону.

Дитина. - Алло.

Незнайомець.  - Хто говорить?

Д.  - А хто вам потрібен?

Н.  -Це яка квартира?

Д.  - Це наша квартира. А яка вам потрібна?

Н.  - Це який номер телефону?

Д.  - Який вам потрібен?

Н.  - Дорослі вдома є?

Д.  - Зараз всі зайняті. Ніхто підійти не може. Залишіть свій номер або зателефонуйте  пізніше.

Н.  - Зараз підійде співробітник міліції. Відчини йому двері.

Д.  - Зверніться до сусідів. Я не відчиню.

 Виведення основних правил спілкування телефоном з незнайомцями.

- Не називайте домашньої адреси.

- Не називайте номер телефону.

- Ніколи не говоріть, що дорослих немає вдома.

- Не вступайте у розмови з незнайомими, навіть якщо вважаєте тему розмови дуже серйозною.

 

Робота в групах (з’ясувати, де у будинку  небезпечно і чому)

- Навіть у власному помешканні може статися небезпечна ситуація, якщо неправильно вибирати місця для гри.

Об’єднати дітей у три групи. Кожній дати карточку з одним із слів «КУХНЯ», «ВАННА КІМНАТА», «КОМІРЧИНА».  Діти обговорюють і дають варіанти відповідей.

1. На кухні небезпечно гратися, бо:

- можна отримати опіки,

- там є гострі предмети – виделки, ножі,

- є небезпека витоку газу,

- може бути ввімкнена побутова техніка.

2. У ванній кімнаті не можна гратися, бо:

- можна забути вимкнути воду,

- може бути ввімкнена побутова техніка (пральна машина, боллер),

- є побутова хімія (пральний порошок, білизна)

3. У комірчині небезпечно гратися, бо:

- може завалити речами, які там складені,

- можна поранитися,

- там можуть зберігатися небезпечні хімікати.

 -А де можна гратися? (Дитяча кімната, де все знайоме)

 

Руханка (виконати рухливі вправи)

 

Інформаційне повідомлення (формувати корисні звички)

 Щоб людям було легко і комфортно жити, створено багато різних речей, які допомагають у побуті. І щоб не сталося лиха, треба дотримуватися певних правил.

   

Мозковий штурм (розуміти небезпеку від предметів побуту)

 Вчитель показує малюнок предмета, діти називають, чим він може бути небезпечний при неправильному поводженні – можна отруїтися, порізатися, може вразити струмом,  спричинити пожежу.

J0252167J0252177J0281058i?id=14705838-40-72&n=17 

 

 

 

 

i?id=511230067-37-72&n=21i?id=231562936-55-72&n=21 

J0280990 

i?id=361013956-47-72&n=17 

 

 

i?id=34596961-20-72&n=17 

 

 

 

Вивісити аркуш зі словами «НІЖ, ЗАПАЛЬНИЧКА, КНИГА, ОЛІВЦІ, ЛЯЛЬКА, СІРНИКИ, ЛЕГО, ПРАЛЬНИЙ ПОРОШОК, М’ЯКІ ІГРАШКИ».

 Діти мають підбігти до дошки і викреслити те, з чим не можна гратися.

 

Практична робота  (складання пам’ятки про користування телевізором, комп’ютером і телефоном)

Хоч і голосу не має,

Але голосно гукає.

Щоб могли порозмовляти

І про все на світі знати. (телефон)

 

На столі, в таємній скрині,

Мерехтить віконце синє.

У віконці щохвилини

   Все нові й нові картини.(телевізор)

Кілобайти, гігабайти,

Папки, файли, блоги, сайти…

Знань чимало різних має,

Цілий світ про нього знає. (комп’ютер)

 

 Розглянути малюнки. Об’єднати дітей у чотири групи. Роздати аркуші, де намальовані кружечки зі словами ТЕЛЕВІЗОР, КОМП’ЮТЕР, ТЕЛЕФОН. Діти мають дописати до кожного малюнка правило безпечного користування приладом.

Підсумкові завдання (закріпити отримані знання)

  •  Що корисного для себе запам’ятали?

 

 Роздати кожному аркушик паперу. Запропонувати написати шкідливу звичку – чим недозволеним користувалися вдома – і викинути її разом з папірцем у смітничку.

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
19 лютого 2020
Переглядів
1576
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку