Тема: Ялинку не рубаємо-природу зберігаємо

Про матеріал
Я досліджую світ,природо зберегаючий напрямок на тему : Ялинку не рубаємо-природу зберегаємо .
Перегляд файлу

Інтегрований курс «Я досліджую світ»(малювання) 2й клас

Тема: Ялинку не зрубаємо-природу зберігаємо

Мета :закріплювати природоохоронні  знання,правила поведінки у лісі,ощадливого використання природи лісу,вміння виділяти головні сезоні  ознаки;вдосконалювати вміння робити за зразком та орієнтуватись на плоскості аркушу;розвивати просторову уяву,увагу,пам’ять,мислення,зв’язне мовлення,дрібну моторику рук;виховувати бережливе ставлення до природи та тварин,естетичне сприйняття роботи,самостійність,вміння прибирати своє робоче місто.

Обладнання:інтерактивна дошка, малюнки  з зображенням-лісовичка,білочки,зайця,предметні картинки з зображенням сміття,годівнички,малюнки з зображенням їжи, скриня, ґудзики,сінельна проволока, палички, танграм, аркуш, фарби, віделки, прикраси для ялинки на ліпучках.

Хід урока

I.Підготовчий етап

1.Організаційний момент . Вітання

- Діти,уявіть себе деревами у вас в руках-листочки,привітайтесь один з одним,як дерева(виконують за допомогою вчителя)

II. Основна частина

1. Актуалізація опорних знань. Робота з презентацією  «Зима»

  • слайд «Зима у лісі» . Вчитель звертається до дітей з питаннями:

- Куди ми з вами потрапили?(до лісу)

-  Які дерева стоять у лісі?(ялинки)

- Що на них лежить?(сніг)

- Яка пора року прийшла до нашого лісу?(зима)

  • Слайд «Вибери ознаки зими»

Вчитель викликає до дошки дітей і пропонує вибрати малюнки,які мають ознаки зими.

  • Слайд «Зимові свята»

Вчитель розповідає, з якими святами до нас приходить зима

2.Мотивація навчальної діяльності(на дошки зображення лісовичка та звірів,пеньок)

Вчитель:

- Діти, подивиться  до нас завітав Лісовичок  зі своїми друзями:зайчиком,білочкою та синичкою. Вони зібрались ,щоб прикрашати ялинку, але чомусь вони засмучені.

- Дивиться залишився лише пеньок, а самої ялинки не має. Її  зрубили, щоб поставити вдома! Бідні тварини залишились без ялинки.

- Звірі нам пропонують виконати завдання ,щоб повернути ялинку у ліс.

2.1.Завдання від зайчика

  • Слайд «Правила поведінки у лісі»(діти з допомогою вчителя розповідають чого не можна робити у лісі)

- розпалювати вогонь;

- залишати після себе сміття;

- ламати та рубити дерева;

- розоряти гнізда;

 

  • Слайд « Сміття у лісі». Вчитель пропоную  дітям допомогти лісу і прибрати сміття.

Вправа « Ми допоможемо лісу»(діти збирають малюнки на яких  зображено сміття і кладуть до біо-пакету для сміття)

2.2.Завдання від білочки

1.Знайти те чим вона харчується і де живе. Слайд №9.

2.А зараз,спробуйте пострибати , як білочка!

3.Фізкультхвилинка

Лапки в боки, вгору вушка —

 Скачуть білочки-подружки.

 Один, два, три, чотири, п'ять,

 По гілках вони летять.

 Один, два, три, чотири, п'ять,

 Люблять білочки стрибать

.

2.3. Завдання від синички

Вчитель:

- Мої лапки дуже тремтять від холоду і я вже дуже зголодніла.  На гілках була моя годівничка, а зараз її не має.

- Бесіда про синичку-яка це пташка перелітна чи зимуюча,як ми повинні допомагати зимуючим птахам.  Роздати дітям годівнички(виготовленні на уроці праці).

Вправа «Нагодуй синичку»(дітям роздати малюнки з зображенням їжи,вибирають яка їжа підходить для синички).

Вчитель:

  • Ми виконали усі завдання  тварин,ми їм дуже допомогли. Дивиться ми змогли повернути ялинку(на пеньок ставиться ялинка),всі звірі задоволені. Не можна зрубувати ялинки. Це домівка для деяких тварин,а білочки це і їжа. Новорічне свято прийде до їхнього лісу.
  • Ще прийшов і вовк до нашої ялинки. Він вам низько кланяється і дарує свою скриню.

2.4.Пальчикова гімнастика.

Виготовлення ялинки з підручного матеріалу.

(достаємо зі скрині ґудзики,сінельну проволоку,танграм,палички)

 

2.5.Вправа «Прикрась ялинку»

Вчитель:

- Діти, допоможемо тваринам прикрасити ялинку?(діти прикрашають ялинку за зразком)

2.6.Вчитель :

- В нашій скрині є ще багато чого цікавого,це – фарби ,аркуші,віделка.

- Ми з вами зможемо зробити свою яскраву ялинку.

2.7. Організація практичної діяльності учнів

- підготовка робочих місць;

- послідовність виконання роботи;

Вчитель демонструє поетапне виконання роботи і розповідає:

  • Змочити виделку у фарбу зеленого кольору та притисніть її на аркуш праворуч(ліворуч) від стовбура і поступово піднімаємось до гори.

(вчитель допомагає учням).

III. Заключна частина

1. Підсумок уроку. Рефлексія.

Вчитель:

  • Діти, ми з вами зробили дуже важливі справи – допомогли звірям,зберегли наш ліс. Виготовили свої красиві,незвичайні ялинки.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Природознавство, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
528
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку