Інтегрований курс «Я досліджую світ»(малювання) 2й клас
Тема: Ялинку не зрубаємо-природу зберігаємо
Мета :закріплювати природоохоронні знання,правила поведінки у лісі,ощадливого використання природи лісу,вміння виділяти головні сезоні ознаки;вдосконалювати вміння робити за зразком та орієнтуватись на плоскості аркушу;розвивати просторову уяву,увагу,пам’ять,мислення,зв’язне мовлення,дрібну моторику рук;виховувати бережливе ставлення до природи та тварин,естетичне сприйняття роботи,самостійність,вміння прибирати своє робоче місто.
Обладнання:інтерактивна дошка, малюнки з зображенням-лісовичка,білочки,зайця,предметні картинки з зображенням сміття,годівнички,малюнки з зображенням їжи, скриня, ґудзики,сінельна проволока, палички, танграм, аркуш, фарби, віделки, прикраси для ялинки на ліпучках.
Хід урока
I.Підготовчий етап
1.Організаційний момент . Вітання
- Діти,уявіть себе деревами у вас в руках-листочки,привітайтесь один з одним,як дерева(виконують за допомогою вчителя)
II. Основна частина
1. Актуалізація опорних знань. Робота з презентацією «Зима»
- Куди ми з вами потрапили?(до лісу)
- Які дерева стоять у лісі?(ялинки)
- Що на них лежить?(сніг)
- Яка пора року прийшла до нашого лісу?(зима)
Вчитель викликає до дошки дітей і пропонує вибрати малюнки,які мають ознаки зими.
Вчитель розповідає, з якими святами до нас приходить зима
2.Мотивація навчальної діяльності(на дошки зображення лісовичка та звірів,пеньок)
Вчитель:
- Діти, подивиться до нас завітав Лісовичок зі своїми друзями:зайчиком,білочкою та синичкою. Вони зібрались ,щоб прикрашати ялинку, але чомусь вони засмучені.
- Дивиться залишився лише пеньок, а самої ялинки не має. Її зрубили, щоб поставити вдома! Бідні тварини залишились без ялинки.
- Звірі нам пропонують виконати завдання ,щоб повернути ялинку у ліс.
2.1.Завдання від зайчика
- розпалювати вогонь;
- залишати після себе сміття;
- ламати та рубити дерева;
- розоряти гнізда;
Вправа « Ми допоможемо лісу»(діти збирають малюнки на яких зображено сміття і кладуть до біо-пакету для сміття)
2.2.Завдання від білочки
1.Знайти те чим вона харчується і де живе. Слайд №9.
2.А зараз,спробуйте пострибати , як білочка!
3.Фізкультхвилинка
Лапки в боки, вгору вушка —
Скачуть білочки-подружки.
Один, два, три, чотири, п'ять,
По гілках вони летять.
Один, два, три, чотири, п'ять,
Люблять білочки стрибать
.
2.3. Завдання від синички
Вчитель:
- Мої лапки дуже тремтять від холоду і я вже дуже зголодніла. На гілках була моя годівничка, а зараз її не має.
- Бесіда про синичку-яка це пташка перелітна чи зимуюча,як ми повинні допомагати зимуючим птахам. Роздати дітям годівнички(виготовленні на уроці праці).
Вправа «Нагодуй синичку»(дітям роздати малюнки з зображенням їжи,вибирають яка їжа підходить для синички).
Вчитель:
2.4.Пальчикова гімнастика.
Виготовлення ялинки з підручного матеріалу.
(достаємо зі скрині ґудзики,сінельну проволоку,танграм,палички)
2.5.Вправа «Прикрась ялинку»
Вчитель:
- Діти, допоможемо тваринам прикрасити ялинку?(діти прикрашають ялинку за зразком)
2.6.Вчитель :
- В нашій скрині є ще багато чого цікавого,це – фарби ,аркуші,віделка.
- Ми з вами зможемо зробити свою яскраву ялинку.
2.7. Організація практичної діяльності учнів
- підготовка робочих місць;
- послідовність виконання роботи;
Вчитель демонструє поетапне виконання роботи і розповідає:
(вчитель допомагає учням).
III. Заключна частина
1. Підсумок уроку. Рефлексія.
Вчитель: