Тема: Задачі на подвійне зведення до одиниці

Про матеріал
Мета: вдосконалювати вміння учнів розв'язувати задачі на подвійне зведення до одиниці; розвивати увагу; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Перегляд файлу

19.05 Дистанційне навчання

Тема: Задачі на подвійне зведення до одиниці

 

Крок 1. Повтори (усно)

ПРИГАДАЙ! Прочитай правило на стр.102

Крок 2. Виконай завдання письмово у зошит

1.Приклади № 119

Знайди значення виразу, виконуючи кожну дію окремо

Зразок:

320: (8*2)+ (51-21)*2=80

1)8*2=16

2)51-21=30

3)320 : 16=20

4)30*2=60

5) 20+60=80

2. Розв’язати задачу № 113 стр. 174

-Прочитай задачу. Про що вона?

-Скільки мавп у зоопарку?

-Скільки бананів дають на 7 днів(тиджень)?

-Яку кількість бананів з’їдає кожна мавпочка щодня? (однакову кількість)

-Що нам потрібно знайти?

Короткий запис (запиши у зошит)

4 мавп. за 7 дн.- 84 б.

1 мавп. за 1 день-? б.

1 мавп. за 7 дн.- ? б.

План розв’язання

  1. Скільки з’їдають чотири мавпочки  за 1 день
  2. Скільки з’їдає 1 мавпочка за 1 день
  3. Скільки з’їдає 1 мавпочка за 7 днів.

 

Крок 3. Повтори( усно)

  • Повтори властивість остачі ( стр.174)

 

 

 

docx
Додано
19 травня 2020
Переглядів
2434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку