Тема заходу: «Зимова подорож».

Про матеріал
Денний вірш: Навкруги казкові шати: Сиве плетиво гілок. Спробуй зразу відгадати, Де тут в’яз, а де дубок, Де калина, де шипшина, Де черешенька мала? Все зима запорошила, Запушила, замела РАНОК: Інд. роб. з розв. мовл. - розвиток монологічної мови дітей (складання розповідей за опорними словами) з Євою Б., Степаном. Спостереження за сніжинками Вихователь. Діти, одягніть рукавички і впіймаєте сніжинку. Роздивіться її. Яка вона тендітна, ніжна, чудова! • Одна схожа на зірочку, інша — на квіточку. Бувають сніжинки з малесенькими голочками, схожі на їжачка. Давайте намалюємо на снігу сніжинку (паличкою або пальчиком в рукавичці). Без рукавичок руки дуже замерзнуть, можна застудитися. Сніжинки легко кружляють у повітрі, ніби танцюють. • Давайте покружляємо у танку, немов маленькі сніжки. Загадка Зіронька красива, біла На мою долоньку сіла. Поки її розглядала, Зірка... крапелькою стала (сніжинка). Рухливі ігри. Гра «Заметіль»
Перегляд файлу

Тема дня: «Зимова подорож».

Денний вірш:  Навкруги казкові шати:

   Сиве плетиво гілок.

   Спробуй зразу відгадати,

   Де тут в’яз, а де дубок,

   Де калина, де шипшина,

   Де черешенька мала?

   Все зима запорошила,

   Запушила, замела

РАНОК: Інд. роб. з розв. мовл. - розвиток монологічної мови дітей (складання розповідей за опорними словами) з Євою Б., Степаном.

Спостереження за сніжинками

Вихователь. Діти, одягніть рукавички і впіймаєте сніжинку. Роздивіться її. Яка вона тендітна, ніжна, чудова!

  •                  Одна схожа на зірочку, інша — на квіточку. Бувають сніжинки з малесенькими голочками, схожі на їжачка. Давайте намалюємо на снігу сніжинку (паличкою або пальчиком в рукавичці). Без рукавичок руки дуже замерзнуть, можна застудитися. Сніжинки легко кружляють у повітрі, ніби танцюють.
  •                  Давайте покружляємо у танку, немов маленькі сніжки.

Загадка

Зіронька красива, біла

На мою долоньку сіла.

Поки її розглядала,

Зірка... крапелькою стала (сніжинка).

Рухливі ігри.

Гра «Заметіль»

Діти дмухають на сніг. Потім вони об’єднуються у дві команди. Одна — це «вітер», друга — «сніжинки». «Вітер» дме — «сніжинки» кружляють, і навпаки.

Рухлива гра «Баба-Завірюха»

Лічилкою вибирають Бабу-Завірюху. Діти беруться за руки, ходять кругом неї і співають:

Ходить Баба-Завірюха,

Бережіть носи і вуха!

Тоді намагаються затулити руками носи та вуха, а Баба-Завірюха намагається доторкнутися до носа чи вух гравців. Якщо це вдається, діти міняються місцями. Довго тримати руки біля носа чи вух не можна. Баба-Завірюха тоді рахує: «Раз, два, три — Гори!» і гравець виходить із гри.

-Пошуково-дослідницька діяльність.

Від снігу людям також велика користь. Коли падає сніг, то він очищає повітря від пилу, бру­ду, сажі, кіптяви, шкідливих речовин. Після снігопаду повітря стає чистим та свіжим, ним легко дихається. І щоб у цьому переконатися — наберемо у відерце снігу і занесемо в приміщення. Коли сніг розтопиться, розглянемо воду, чи вона чиста, чи з домішками.

Порівняти сніг на сонці й у затінку. Колір снігу на сонці й у затінку різний — сонце забарвлює його у жовтий, рожевий, голубий, золотистий кольори із безліччю відтінків.

Запропонувати дітям порівняти, що темніше — земля, вкрита снігом, чи небо?

Дидактична гра «Добре - погано».

Праця в іграшкових куточках.

 

РАНКОВА ГІМНАСТИКА

Р/ігри «Стрибни в коло», «Горобчики та кіт».

С/р гра «Дитячий садок».

КГН – НАВИЧКИ КУЛЬТУРНОЇ ЇЖІ. Вчити користуватися виделкою.

Організувати чергування дітей:

* По їдальні – Соня К., Тимур.

* В куточку природи – Єва Б., Ваня.

* По заняттям – Степан, Даша.

НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ

9-10 – 9-25: Ознайомлення із соціумом: (ознайомлення з навколишнім)

Тема: «Обережно: бурульки, ожеледиця!

Мета: сформувати у дітей уявлення про бурульки й ожеледицю як природні явища; сприяти запобіганню дитячому травматизму; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я.

Обладнання: ілюстрації, загадки.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Загадки

Біла морква зимою росте (бурулька).

Росте вона додолу головою.

Росте вона холодною зимою.

А тільки сонечко засяє —

Вона заплаче й помирає (бурулька).

Запропонувати дітям підійти до вікна, роздивитись бурульки, які звисають з даху. Закріпити знання дітей про різні стани води.

Бурулька — це загострена донизу льодинка, що утворилася під час стікакання води.

  •                  В яку пору року утворюються бурульки?
  •                  Коли бурульки не тануть? У який період доби?
  •                  На що схожа бурулька?
  •                  Чому її вважають небезпечною?
  •                  Яких правил безпеки необхідно дотримуватися, спостерігаючи за бурульками?
    1. Читання вірша А. Костецького «Бурулька».

Зауважити, що бурулька — це лід, дуже твердий і гострий. Небезпечно ходити біля будинку, бо бурулька може впасти на голову. Взимку треба бути особливо обережним. Лід не тільки є на дахах, а й на землі: ожеледиця.

  1. Читання оповідання О. Буценя «Ожеледиця».

                 Кому можна поспівчувати?

                 Чому?

                 Пояснити прислів’я «Чужому лихові не смійся».

                 Яка небезпека та наслідки виникають від ожеледиці. Розгляд ілюстрацій за темою.

  1. Підсумкова бесіда.

 

docx
Додано
21 грудня 2023
Переглядів
111
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку