Урок « Клуб кмітливих дошкільнят» конспект заняття

Про матеріал
Конспект квест -гри для дітей старшого дошкільного віку з використанням різних технологій, а саме-ребус-читання, анаграми,
Перегляд файлу

 

 

 

Конспект інтегрованного  заняття

( грамота,  логічний розвиток, розвиток мовлення з використанням технологій – мозковий шторм, анограми, ребус-читання )

« Клуб кмітливих дошкільнят»

( старша група)

Освітня лінія «Особистість дитини»

підвищити загальний рівень культури мислення дітей ; познайомити малюків із новими прийомами, які дозволяють самостійно робити відкриття, формувати якості творчої людини - життєздатність, допитливість, прагнення пізнавати нове, незвідане.

 

Освітня лінія «Дитина в соціумі»

 формувати вміння аналізувати поставлену задачу, шукати способи її вирішення, виховувати вміння працювати в колективі, приймати спільне рішення, розвивати почуття гумору,  розвивати командний дух, вміння діяти узгоджено.

 

 

Освітня лінія «Мовлення дитини»

 

 активізувати словниковий запас дітей, розвивати вміння дітей формулювати свою думку, відстоювати її ; познайомити  з різними видами інтелектуальних питань, закріплення звуко - буквеного аналізу слів, вдосконалювати вміння дітей у поділі слів на склади;

 

 

Освітня лінія «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

 

тренувати дітей в самостійних пошуках шляхів вирішення різноманітних головоломок; розвивати розумову діяльність, творчість, увагу; вчити розгадувати логічні завдання; навчити дитину думати, бути уважним і не піддаватися на різні хитрощі, розгадуючи загадки-обманки 

 

Освітня лінія « Гра дитини »

 навчити дітей грати в нову гру - «Брейн-ринг»; 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття:

Діти стоять у колі, в них бейджики – геометричні фігури ( коло, овали, та квадрати), вихователь за колом.

 

В-ль : Ми зібрались тут у залі , щоб показати свої знання, позмагатися у вирішені задач і взагалі розважитися. А будемо ми працювати у командах. Але ми пам'ятаємо , що всі ми друзі.

 

1.Вправа-привітання на покращення настрою:

В цій групі друзі всі

Я і ти, і ми, і ви.

Посміхнись , тому, хто зліва. (поворот наліво)

Посміхнись, тому, хто справа. ( поворот направо)

Ми - одна сім'я. (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В-ль : Я рада вітати Вас на  «Брей рингу»!  Сьогодні змагатимуться 3 команди. Подивіться на свої бейджики , чи однакові вони?( діти відповідають ) Тож ,будь ласка ,станьте по командам.

 В-ль : Отже, правила гри.  Вам належить відповісти на ряд питань, які знаходяться в запечатаних конвертах . Відповідає кожна команда по черзі.  За кожну правильну відповідь команди отримують бали.  А в кінці гри ми підрахуємо бали і дізнаємося, чия команда здобула перемогу.

 В-ль : А допоможуть нам чесно визначити переможця наше жюрі.(Батьки, завідуюча, методист, вихователі з інших групп). 

 

 В-ль : Ви готові до гри ?            

 

Перше завдання .

 Треба уважно послухати питання і дати правильну відповідь.

  Розминка.

  • В яку пору року розпускаються бруньки?
  • Яка тварина -  лев?
  • Яку тварину можна назвати довговухою ?
  • Де живе собака?
  • Назвіть сусідів числа 7, 6.
  • Як називається наша країна? 
  • Відгадайте казку: це казка про дівчинку, яка пішла до своєї родички через ліс і зустріла дику тварину, яке зовсім не була доброю ...
  • Сонце пече, липа цвіте, жито встигає, коли це буває? 
  • Коли збирають урожай фруктів і овочів?
  • Яка тварина коза?
  •  Яку тварину можна назвати клишаногою?
  • Де живе заєць?
  • Назвіть число, сусіди якого 8 і 10.
  • Відгадайте казку: це казка про дідуся і бабусю, про їх внучку і про домашніх тварин, які дружно виконали спільну справу і залишилисяживими та ситими. 
  • Тане сніжок, ожив лужок, день прибуває, коли це буває?
  • Назвіть  домашню тварину у котрої є роги?
  •  Скільки вух у двох мишей?
  • Яку тварину можна назвати хитрою?
  • Кавун це фрукт, овоч , або ягода? 
  • Назвіть сусідів числа 2..,..6.
  • Назвіть столицю нашої Батьківщини.
  • Відгадайте казку: це казка про дівчинку, яка послухала старших і пішла в ліс, а там на неї чекала хатинка, де їй довелося залишитися.  У хатинці жили три диких звіра - мама, тато і їх синочок.

 

( Жюрі підбиває підсумки і виставляє бали за відповіді.)

 

1 тур

 Діти сідають за столи вихователь відкриває конверт.«Шановні гравці, виконайте звукобуквенний аналіз слів».  Слова в впереміш на  аркуші формату А3. Перевіряти будете один одного.

(Жюрі підбиває підсумки і виставляє бали за відповіді) ( додаток 1)

 

2 тур

Діти  стоять навколо мольберта,  вихователь відкриває конверт.  Друге завдання !  «Шифрувальники».

 Завдання.  Кожній команді уважно розглянути зашифровані букви .Внизу написати букви , які ви побачили. Перевіряти правильність виконаного завдання буде наше жюрі. ( додаток 2)

 

 

3 тур

Діти сідають за столи вихователь відкриває конверт. Завдання - Розгадати анаграму. Перевіряють команди . ( додаток 3)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 тур

Завдання : вказати правильність складів у словах, кількість показати при допомозі пальців рук. ( додаток 4).

 

 

 

5 тур

«Розгадай ребуси» Ребус - це загадка з картинками і буквами.  Зараз я пропоную вам найпростіші, не надто хитрі ребуси: треба за першими літерами прочитати слова. ( додаток 5)

 

 

Гра – Физхвилинка «Колобок»

Замісила бабуся не пиріг і не млинці -  (Руки зчеплені а замок, кругові рухи вліво-вправо). 

Діставала з печі-  (присідання).

  Не то пиріг, не то млинці -(повороти тулуба вліво-вправо, руки в сторони). 

Як поставила на стіл-  (нахил вперед і руки витягнути).

  Він від бабусі і дідуся збіг - (стрибки).

 Це ж бігає без ніг?  (Хлопки в долоні).

 Це жовтий Колобок!  (Ходьба на місці)

 

6 тур

Завдання: З’єднати перші склади і отримати нове слово (Метод- Ребус читання) ( додаток 6)

 

 

Ось і підійшла до кінця наша гра.  Чи сподобалася вам наша гра?  Яке завдання вам запам'яталося найбільше?

Підведення підсумків: нагородження переможців.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Петренко Елена
Додано
22 грудня 2023
Переглядів
484
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку