Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

ТЕМА ЗАКРІПЛЕННЯ ЗВУКОВИХ ЗНАЧЕНЬ ВИВЧЕНИХ БУКВ. ОПРАЦЮВАННЯ ОПОВІДАННЯ. ПОБУДОВА РЕЧЕНЬ

Про матеріал

Мета: Повторити вивчені букви, формувати правильність читання,

письма та аудіативні вміння, розвивати звязне мовлення

учнів, виховувати товристськість, взємодопомогу

Перегляд файлу

ТЕМА ЗАКРІПЛЕННЯ ЗВУКОВИХ ЗНАЧЕНЬ ВИВЧЕНИХ БУКВ.

          ОПРАЦЮВАННЯ ОПОВІДАННЯ. ПОБУДОВА РЕЧЕНЬ

Мета: Повторити вивчені букви, формувати правильність читання,

            письма та аудіативні вміння, розвивати звязне мовлення 

            учнів

Обладнання: малюнки автобуса, квитки, сонечко, назви зупинок,

                         променеві таблиці, розрізна абетка, складова таблиця

 

                                                     ХІД УРОКУ

 

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

- Сьогодні ми подорожуватимемо. Наш транспорт – автобус. Ви – не учні, а контролери автобусного парку. Ваше завдання – зібрати якнайбільше автобусних квитків за активну роботу на уроці. Ви згідні?

 

ІІ. ПОВТОРЕННЯ І ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота з чистомовкою
  • Перш ніж відправити свій автобус в рейс, треба подбати про його чистоту.

 

  1. *Вивчення скоромовки
  • Транспорт готовий. Щоб задати машинам потрібної швидкості, необхідні скоромовки. Пригадайте,  які скоромовки знаєте?

Відповіді дітей

          *Розучування нової скоромовки:

             Автобус їде по алеї,

              Акація росте в садку.

               А ми зібралися під нею

                Азбуку повторимо легку.

 

  1. - У маршруті кожного автобуса передбачені зупинки. Наша перша зупинка «Букваринка»
  • Назвіть вивчені букви.
  • Які звуки вони позначають?
  • Записати згадані букви (великі і малі)

 

  1. Зупинка «Сонячна»

Читання променевих таблиць (фронтально)

 

  1. Зупинка «Складова»

Читання складової таблиці хором.

  • Запишіть склади, які я показую на таблиці.

(ка, ко, ку, ки, кі)

 

  1. Зупинка «Моя абеточка»
  • Знайдіть букви : а, о, м, в. Складіть з них слово (мова).
  •  Поділіть його на склади. Викладіть звукову модель. Прибрати абетку (під пісеньку «Весела абетка»)

 

  1. Зупинка «Бюро знахідок»
  • Часто пасажири гублять чи забувають свої речі в салоні автобуса, а контролери мусять їх знаходити і повертати господарям. У нас загубилися букви в словах. Треба їх відновити і записати .

На дошці запис: Макси_, _нна

 

  1. Зупинка «Спортивна»

Хвилинка відпочинку

                  Раз, два! Всі присіли.

                 Потім вгору підлетіли.

                Три, чотири! Нахилились,

                Із струмочка гарно вмились,

               Пять, шість! Всі веселі

              Крутимось на каруселі.

             Сім, вісім! В автобус сіли,

            Ніжками затупотіли.

           Девять, десять! Відпочили

          Й до роботи приступили.

 

  1. Зупинка «Вернісаж»
  • Відкрийте Букварики, с. 80. Розгляньте малюнки. Складіть речення до кожного малюнка.
  •  
  1.                    Зупинка «Сільська»

*Читання оповідання вчителем.

  • Як звати головного героя?
  • Кого годує Тимко?
  • З ким бавиться Тимко?
  • Кого боїться Тимко? Чому?

         *Читання оповідання учнями, які вміють читати

     - Чи доводилося вам доглядати за домашніми тваринами? Якими?  А як ще допомагаєте батькам?

          *Диктант

Ми носили сіно

 

ІІІ. ПІДСУМОК УРОКУ

  1.                    Зупинка «Кінцева»
  • Чи сподобався урок?
  • Що найбільше запамяталося?
  • Порахуйте квитки та визначте найуспішніших контролерів нашого автопарку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Букваринка

 

 

 

Сонячна

 

 

 

Складова

 

 

 

 

Моя абеточка

 

 

 

 

 

 

Бюро знахідок

 

 

 

 

 

 

 

Спортивна

 

 

 

 

 

 

Вернісаж

 

 

 

 

 

Сільська

 

 

 

 

Кінцева

 

docx
Додано
4 липня 2018
Переглядів
1818
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку