ТЕМА ЗАКРІПЛЕННЯ ЗВУКОВИХ ЗНАЧЕНЬ ВИВЧЕНИХ БУКВ. ОПРАЦЮВАННЯ ОПОВІДАННЯ. ПОБУДОВА РЕЧЕНЬ

Про матеріал

Мета: Повторити вивчені букви, формувати правильність читання,

письма та аудіативні вміння, розвивати звязне мовлення

учнів, виховувати товристськість, взємодопомогу

Перегляд файлу

ТЕМА ЗАКРІПЛЕННЯ ЗВУКОВИХ ЗНАЧЕНЬ ВИВЧЕНИХ БУКВ.

          ОПРАЦЮВАННЯ ОПОВІДАННЯ. ПОБУДОВА РЕЧЕНЬ

Мета: Повторити вивчені букви, формувати правильність читання,

            письма та аудіативні вміння, розвивати звязне мовлення 

            учнів

Обладнання: малюнки автобуса, квитки, сонечко, назви зупинок,

                         променеві таблиці, розрізна абетка, складова таблиця

 

                                                     ХІД УРОКУ

 

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

- Сьогодні ми подорожуватимемо. Наш транспорт – автобус. Ви – не учні, а контролери автобусного парку. Ваше завдання – зібрати якнайбільше автобусних квитків за активну роботу на уроці. Ви згідні?

 

ІІ. ПОВТОРЕННЯ І ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота з чистомовкою
  • Перш ніж відправити свій автобус в рейс, треба подбати про його чистоту.

 

  1. *Вивчення скоромовки
  • Транспорт готовий. Щоб задати машинам потрібної швидкості, необхідні скоромовки. Пригадайте,  які скоромовки знаєте?

Відповіді дітей

          *Розучування нової скоромовки:

             Автобус їде по алеї,

              Акація росте в садку.

               А ми зібралися під нею

                Азбуку повторимо легку.

 

  1. - У маршруті кожного автобуса передбачені зупинки. Наша перша зупинка «Букваринка»
  • Назвіть вивчені букви.
  • Які звуки вони позначають?
  • Записати згадані букви (великі і малі)

 

  1. Зупинка «Сонячна»

Читання променевих таблиць (фронтально)

 

  1. Зупинка «Складова»

Читання складової таблиці хором.

  • Запишіть склади, які я показую на таблиці.

(ка, ко, ку, ки, кі)

 

  1. Зупинка «Моя абеточка»
  • Знайдіть букви : а, о, м, в. Складіть з них слово (мова).
  •  Поділіть його на склади. Викладіть звукову модель. Прибрати абетку (під пісеньку «Весела абетка»)

 

  1. Зупинка «Бюро знахідок»
  • Часто пасажири гублять чи забувають свої речі в салоні автобуса, а контролери мусять їх знаходити і повертати господарям. У нас загубилися букви в словах. Треба їх відновити і записати .

На дошці запис: Макси_, _нна

 

  1. Зупинка «Спортивна»

Хвилинка відпочинку

                  Раз, два! Всі присіли.

                 Потім вгору підлетіли.

                Три, чотири! Нахилились,

                Із струмочка гарно вмились,

               Пять, шість! Всі веселі

              Крутимось на каруселі.

             Сім, вісім! В автобус сіли,

            Ніжками затупотіли.

           Девять, десять! Відпочили

          Й до роботи приступили.

 

  1. Зупинка «Вернісаж»
  • Відкрийте Букварики, с. 80. Розгляньте малюнки. Складіть речення до кожного малюнка.
  •  
  1.                    Зупинка «Сільська»

*Читання оповідання вчителем.

  • Як звати головного героя?
  • Кого годує Тимко?
  • З ким бавиться Тимко?
  • Кого боїться Тимко? Чому?

         *Читання оповідання учнями, які вміють читати

     - Чи доводилося вам доглядати за домашніми тваринами? Якими?  А як ще допомагаєте батькам?

          *Диктант

Ми носили сіно

 

ІІІ. ПІДСУМОК УРОКУ

  1.                    Зупинка «Кінцева»
  • Чи сподобався урок?
  • Що найбільше запамяталося?
  • Порахуйте квитки та визначте найуспішніших контролерів нашого автопарку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Букваринка

 

 

 

Сонячна

 

 

 

Складова

 

 

 

 

Моя абеточка

 

 

 

 

 

 

Бюро знахідок

 

 

 

 

 

 

 

Спортивна

 

 

 

 

 

 

Вернісаж

 

 

 

 

 

Сільська

 

 

 

 

Кінцева

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лавриненко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 липня 2018
Переглядів
3696
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку