Тема заняття "Подорож у казку"

Про матеріал
Мета: Розвиток дрібної моторики руки через дії з предметами, конструктивну діяльність, пальчикову гімнастику,автоматизація звука [л], активізація словника, розвиток дихання . Завдання: Освітні: * Рішення завдань корекції (математичні уявлення, ознайомлення з оточуючим світом, класифікація узагальнених понять). Розвиваючі: * Розвивати навички мовного спілкування. * Розвивати логічне мислення, творчі та композиційні здібності, уяву та математичні уявлення. * Удосконалювати координацію мови з рухом, плавність і силу голосу. Виховні: * Виховувати у дітей працьовитість, бажання допомогти один одному, уміння бачити користь від спільної праці. Інтеграція освітніх галузей: комунікація, соціалізація, читання художньої літератури, художня творчість, фізична культура.
Перегляд файлу

Тема: Подорож у казку.

Мета: Розвиток дрібної моторики руки через дії з предметами, конструктивну діяльність, пальчикову гімнастику,автоматизація звука [л], активізація словника, розвиток дихання .

Завдання:

Освітні:

* Рішення завдань корекції (математичні уявлення, ознайомлення з оточуючим світом, класифікація узагальнених понять).

Розвиваючі:

* Розвивати навички мовного спілкування.

* Розвивати логічне мислення, творчі та композиційні здібності, уяву та математичні уявлення.

* Удосконалювати координацію мови з рухом, плавність і силу голосу.

Виховні:

* Виховувати у дітей працьовитість, бажання допомогти один одному, уміння бачити користь від спільної праці.
Інтеграція освітніх галузей: комунікація, соціалізація, читання художньої літератури, художня творчість, фізична культура.

Матеріали та обладнання: квасоля, горох, лічильні палички, бусинки, шнурки, зображення для розмалювання ; блакитна чи біла папір (12 квадратів 5/5 см, два кола діаметром 5 см), клейовий олівець.

Попередня робота: читання казок, вичення віршів лічилок

Вихователь:

- Діти, а ви любите казки? А якщо б вам вдалося потрапити в казку, ким би ви хотіли стати?

Діти : (Відповіді дітей)

- А я завжди мріяла стати феєю. Адже за допомогою чарівної палички можна потрапити в будь-яку казку, допомогти її героям.

- У нас з вами теж є чарівна паличка. Хочете потрапити в казку?

- А які чарівні слова або заклинання ви знаєте?

Діти :  (відповіді дітей, вибираються одні слова, наприклад: 1,2,3,4,5 починаєм мандрувать)

- Як називається казка, в якій чудеса припиняються, коли годинник показує північ?

Діти : «ПОПЕЛЮШКА» Ш. Перро.

- Говоримо чарівні слова: 1,2,3,4,5 починаєм мандрувать

- Чим же займалася Попелюшка? Що робила?

Діти :  (Їй доводилося виконувати саму важку, складну і важку роботу: мачуха часто змушувала її перебирати горох, квасоля. Дівчина працювала всю ніч).

- Давайте ми їй допоможемо?!

ЗАВДАННЯ № 1. Перебрати квасолю (в коробочках квасоля, горох).

-А щоб не було нудно - згадаємо з вами лічилки. Хто які знає? (діти по черзі розповідають лічилки).


Раз, два -

дерева

три, чотири -

вийшли звірі,

п'ять, шість -

падолист,

сім, вісім -

птахи в лісі,

дев'ять, десять-

це сунички

підвели червоні личка.

Раз, два, три,

чотири, п'ять-

п'ять горобчиків летять,

Раз, два, три, п'ять -

йду четвертого шукать.


- Попелюшку допомогли, вирушаємо в іншу казку.

-А в цій казці всі герої міцно-міцно трималися один за одного і зробили одну спільну добру справу.

Діти : ( народна казка «РІПКА», діти говорять чарівні слова)

ЗАВДАННЯ № 2. Нанизування намистинок.

- Ви повинні взяти стільки намистинок, скільки героїв було в казці. Перерахуймо. Перший- дід, друга –бабуся, третя- онука, четверта – собачка, п’ята –кішка, шоста – мишка. Порахуйте скільки всього героїв?

Діти : Шість.

- Перша бусина – червона, друга- жовта, третя- оранжева, 4-фіолетова, 5- зелена, 6-рожева

 - А кому можна подарувати намисто?

Діти : Вихователю, мамі , бабусі….

- Покладіть намисто на стіл. У тебе яка бусинка за кольором після червоною? а у тебе ... Якого кольору бусинка між синьою і зеленою? І т.д.

- Пора в наступну казку вирушати.

- А в цій казці всі живуть дружно: жаба- скрекотушка….

Діти : (народна казка « РУКАВИЧКА», діти говорять чарівні слова).

ЗАВДАННЯ № 3. Кожен повинен побудувати дім з лічильних паличок.

- Чий теремок вище? Нижче?

Чий теремок ширше? Назвіть складові будинку.

Діти : Дах, стіни, вікна, двері…

4. - Герой наступної казки не людина і не тварина. Дізнаєтеся, якщо отгадаете загадку:

Перед вовком не тремтів,

Від ведмедя втік,

А лисиці на зубок

Все ж попався наш дружок. (Колобок).

Діти : ( народна казка «КОЛОБОК»).

- Допоможемо Колобку втекти від лисиці?

(діти говорять чарівні слова).

ЗАВДАННЯ № 4. Казка на пальчиках. (Додаток 1).

Покотився Колобок, (кругові рухи кистей рук, одна навколо іншої)

Колобок - рум'яний бік.

Першим зустрів він зайчика, (показ зайчика кистю руки)

Пісню заспівав - не полінувався, (стискання - розтискання пальців)

Ну і покотився далі.

Покотився Колобок, (кругові рухи кистей рук, одна навколо іншої)

Колобок - рум'яний бік.

Потім зустрівся вовчок, (показ вовка кистю руки)

Вовчок - сірий бочок.

Пісню заспівав - не полінувався, (стискання-розтискання пальців)

Ну і покотився далі.

Покотився Колобок, (кругові рухи кистей рук, одна навколо іншої)

Колобок - рум'яний бік.

Зустрів ведмедика на шляху, (показ ведмедя кистю руки)

І від нього він зміг піти.

Пісню заспівав - не полінувався, (стискання-розтискання пальців)

Ну і покотився далі.

А потім у густому лісі (показ кистю руки лисиці)

Зустрів  - лисицю.

Пісню заспівав - не полінувався, (стискання-розтискання пальців)

Та й втік! (швидкі кругові рухи кистями рук)

- У казці «КОЛОБОК» дикі або домашні тварини згадуються?

Діти : Дикі

- Може дія цієї казки відбуватися взимку?

 Діти : ні, тому що  ведмідь взимку спить…

- А чому у зайця довгі вуха?

Діти : щоб краще чути

  • Для чого вовку гості зуби?

Діти : (відповіді дітей)

5. ЗАВДАННЯ № 4. Розмалювання по точках

  Подивіться на зображення що на ньому зображено?

Діти : кіт в чоботях

  • Опишіть його який він? що є на ньому? як гадаєте який в нього настрій?

Діти : на котові капелюх….

  • З якої це казки?

Діти : Ш Перо. « Кот в чоботах»

- Назвіть головних героїв казки.

Діти : Господар, король….

- Як допоміг кіт господарю?

Діти : Він обдурив людоїда….

- Подивіться що у нас там в конвертах. Нам треба по стілочках розмалювати клубочки нашому героєві, щоб відпочив та погрався з ними.

Чарівні слова

  • Послухайте загадку та відгадайте до кого ми потрапили

ЗАВДАННЯ № 5. Сніжинки з елементами орігамі

 Їхала пані в білому вбранні,

Як посипалось убрання –

Всю землю вкрило.

(Зима)

-Поглянемо на конверти, дістанемо з них прямокутники. Скадемо трикутник. Та зробимо воротця в середину. Скали деталі один в один. Візьмемо кружечки та склеїмо деталі.

- Які чудові сніжинки у нас із вами вийшли. Покладемо на долоньку та подмухаємо.(Направлений струмінь повітря)

7. – Добре молодці! Де ми з вами тільки не бували, що тільки не робили, всім намагалися допомогти.

А чи не пора нам в свою групу, в свій дитячий сад повертатися? Та сніжини подаруємо вихователям. Я думаю, що нас вже і іграшки, і книжки зачекалися.

- Скажемо всі разом чарівні слова: раз, два, три в групу потрап!

 

docx
Додав(-ла)
Romanova Liudmyla
Додано
13 листопада 2021
Переглядів
1594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку