Тема: Записуємо розв’язання задачі виразом. Як зберегти життя ялинці.

Про матеріал
Математика. Я досліджую світ. Мета: формування предметних компетентностей: Математика: навчити складати вирази до задач; закріпити вміння розв’язувати вирази, що містять дужки; удосконалювати обчислювальні навички усно та письмово. Я досліджую світ: закріпити ознаки зими, уявлення про особливості живої природи взимку; виховувати бережливе ставлення до ялинки і любов до природи.
Перегляд файлу

Математика. Я досліджую світ. 2 клас.

Тема: Записуємо розв’язання  задачі виразом. Як зберегти життя ялинці.

Мета: формування предметних компетентностей:

Математика: навчити складати вирази до задач; закріпити вміння розв’язувати вирази, що містять дужки; удосконалювати обчислювальні навички усно та письмово.

Я досліджую світ: закріпити ознаки зими, уявлення про особливості живої природи взимку; виховувати бережливе ставлення до ялинки і любов до природи.

Формування ключових компетентностей:

Уміння вчитися:здатність переключатися з одного виду роботи на інший.

Загальнокультурний:учити дотримуватися норм культурної поведінки.

Соціальний: удосконалювати вміння продуктивно працювати у групах та парах.

Тип уроку: інтегрований.

Обладнання: презентація, ялинка, мікрофон, сніжинки, розмальовки, олівці, роздатковий матеріал, 6 цеглинок. 

Хід уроку

I. Організація класу.

  1. Привітання  (Слайд 1)

Холодно зараз в лісах і лугах,

Холодно зайчикам, лискам, птахам.

Тепло і затишно в класі у нас,

Друзі мої, я вітаю всіх вас!

- Доброго ранку, любі діти! Мене звати Ірина Іванівна. Сьогодні ми з вами проведемо незвичайний урок математики, а чому саме, ви дізнаєтеся згодом.

    2. Рефлексія (слайд 2)

       Зараз сядьте всі рівно .

Заплющить очі і повторюйте за мною:

  • Я уважний.
  • Я все можу.
  • Я все хочу знати.
  • У мене все вийде.

Розплющить очі. Посміхніться. Сьогодні я вам бажаю успіху і очікую цікавої, плідної праці, щирого обміну думок.

За правильні відповіді ви  будете отримувати протягом уроку сніжинки.

ІІІ Фенологічне спостереження (слайд 3)

  • Яка пора року?
  • Які ознаки зими ви знаєте?
  • Які свята приносить нам зима?
  • А без чого не обходиться свято Нового року?( Ялинка)

Сьогодні також ми поговоримо про цю зелену красуню, яка недарма прикрашає наш клас.

 

II Повідомлення теми і мети уроку

1. Об’єднання в групи.  (слайд 4)

Прошу дитину дня допомогти мені роздати кожному з вас атрибути Нового року. Оберіть той, що вам до вподоби. Хто обрав «рукавичку» сідає за цей столик, хто -«ялинку»…., хто «сніжинку»…. Отож, ми об’єдналися в творчі групи «Рукавичка», «Ялинка», та «Сніжинка». Пропоную вам обрати лідера вашої групи.

Як вже я вам казала, що урок сьогодні не звичайний, а інтегрований: з двох предметів: математики і я досліджую світ.  (слайд 5)

2. Ребус.  (слайд 6)

 

- Щоб дізнатися тему нашого уроку відгадайте ребус.(на слайді 7)  Роздаю сніжинки!!!

Отже,тема нашого уроку …...  (слайд 8)

Сьогодні на уроці математики ви закріпите вміння обчислювати вирази, що містять дужки, навчитеся складати вирази до задач; удосконалите обчислювальні навички усно та письмово;

3.Загадка.  (слайд 9)

Відгадайте загадку.

Зелену сукню маю.

 Ніколи не міняю

Один єдиний раз на рік

Її я прикрашаю.                         Сніжинки!!!

Ми, сьогодні, також,  закріпимо знання про ознаки зими; розширимо уявлення про особливості живої природи взимку; навчимося бережливому ставленню до ялинки як частини живої природи.

ІІІ Вивчення нового матеріалу.

 (слайд 10)

А зараз, відкрийте зошити і запишіть сьогоднішнє число

3 грудня

Класна робота

Робота з підручником

- Відкрийте підручники на с. 53. Пропоную вам розв’язати 6 виразів №1, коли ви їх обчислите, то розшифруєте слово. Запишіть їх в зошит. Хто першим справиться із завданням підніме руку, я підійду і перевірю. .  (слайд 11)

 

24

7

15

21

17

2

з

а

д

а

ч

а

 

Прочитайте слово, яке вийшло.  (слайд 12)

  Складіть пірамідку з цеглинок у порядку зростання значення виразів, тобто - від найменшого до найбільшого.

Тож тепер ви знаєте який вид роботи нас чекає ? Це задача. І  ми  навчимося розв’язувати її складанням виразу.  

1.1.Робота над задачами.  (слайд 13)

- Знайдіть задачу №2 на с. 53. Уважно послухайте її. (Я читаю задачу)

Аналіз задачі за скороченим записом на слайді.

  • Про що йде мова в задачі?( Про гроші)
  • А що таке купюра?(Це грошова одиниця)
  • Які купюри були у Гліба?( 5 і10 грн)
  • Скільки грошей він витратив на пиріг?(7грн)
  • Про що треба дізнатися?
  • Чи можемо ми одразу дати відповідь на питання задачі?
  • Чому?
  • А чи можемо ми дізнатися скільки всього гривень було у Гліба?Як?
  • А тепер ми зможемо дізнатися скільки грошей залишилось у Гліба?

Подивіться на розв’язок задачі.  (слайд 14)

 

  • Скільки дій виконала Софійка для розв’язання цієї задачі? (2)
  • Подивіться як Женя розв’язала цю задачу.
  • Скільки дій виконала вона? (2)
  • Чи відрізняються відповіді у дівчат?
  • Чи однаково записали розв’язок дівчатка?

Висновок: отже, задачу можна розв’язати об’єднавши окремі дії у вираз.

2.Творча робота над задачею. .  (слайд 15)

 

Пропоную вам скласти вираз до задачі за поданим скороченим записом (Слайд )

Висіло -?,4 сніж. і 7 шиш.

Почепили – 6 зір.

Стало - ? іграшок

Схема (х +х)+х=х

Запишіть цей вираз в зошитах. Хто хоче зачитати?

       Перевірка.  (слайд 16)

 

ІV Фізхвилинка під музичний супровід  (слайд 17)

 

Бачу, що ви втомилися, тож пропоную вам відпочити і трішки потанцювати.                          

3. Робота з підручником Я досліджую світ.  (слайд 18)

 

- А чи знаєте ви, діти, що щороку перед новорічними святами приблизно 5 млн ялинок нещадно вирубують заради того, щоб лише на кілька днів прикрасити власні оселі?

- Відкрийте підручник на с. 45 та прочитайте коротеньку розповідь про життя ялиночки.

- Про що ви дізналися?

- Пропоную вам виконати наступне завдання в групах. (роздаю розмальовки)

І гр..- розмалювати шишечку.

ІІ гр.. – розмалювати маленьку ялинку

ІІІ гр.. – розмалювати дорослу ялинку

А зараз лідерам команд пропоную вийти зі своїми малюнками.

(Стаю з пеньком в кінці)

- Діти, а де ділася ялинка? Що з нею сталося?

Який висновок ми можемо зробити?

- Отже, як ви вже зрозуміли, не можна зрубувати ялинки, бо вона росте дуже довго. Тому найкраще прикрашати свої оселі штучними ялинками або купувати їх у горщиках, щоб потім можна було висадити  в землю. Так вона багато років зможе нас радувати.

V Підсумок уроку

  • Як швидко сплинув час. Наш урок завершується. Пропоную вам продовжити речення.

Рефлексія «Мікрофон» .  (слайд 19)

  1.  

Продовжте речення

Сьогодні на уроці ми…

Я дізнався про…

Мені  сподобалось…

Я запам’ятав…

2. Оцінювання.

Діти, ви усі сьогодні молодці, гарно працювали і я дуже задоволена вашою роботою. Порахуйте, скільки сніжинок ви отримали? Молодці!

Пропоную вам прикрасити нашу ялинку. Візьміть  ялинкові прикраси, ті,що ви обрали на початку уроку та почепіть на нашу зелену красуню.

Подивіться, яка вона стала гарна!Тож я вдячна вам за роботу  і бажаю гарного настрою і веселих новорічних свят з красунею ялинкою.

VI Домашнє завдання.  (слайд 20)

А вдома пропоную вам:

1.Скласти задачу  і розв’язати її виразом

2.  Виготовити ялинку за інструкцією на с. 39 зошита з «Я досліджую світ».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
1772
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку