5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Тема: Зимові розваги.

Про матеріал
Формування предметних компетентностей: узагальнити знання дітей про зиму, зимові явища; розширювати знання про зимові розваги; активізувати словник; формувати поняття про необхідність дотримання правил безпеки під час зимових розваг; учити обирати безпечні місця для iгор; розвивати зв’язне мовлення учнів, пам ять, увагу і пізнавальні інтереси дітей; Формування ключових компетентностей: комунікативної: формування культури усного мовлення, як засобу вільного спілкування та самовираження; уміння дотримуватись правил поведінки під час роботи в групі; готовність до публічного словесного представлення результату; вміння вчитися: формування навичок готовності самостійно працювати з новим, доступним за складністю навчальним матеріалом; соціальної: виховувати старанність, наполегливість; здоров’язберігаючої: виховання в учнів особистісних якостей, які сприяють збереженню та зміцненню здоров’я; соціальної: виховувати любов до природи.
Перегляд файлу

 Конспект уроку «Я досліджую світ» 1 клас

Вчитель: Кузьменко Г.В.

Тема: Зимові розваги.

Мета:

Формування предметних компетентностей:

узагальнити знання дітей про зиму, зимові явища; розширювати знання про зимові розваги; активізувати словник; формувати поняття про необхідність дотримання правил безпеки під час зимових розваг; учити обирати безпечні місця для iгор; розвивати зв’язне мовлення учнів, пам ять, увагу і пізнавальні інтереси дітей;

Формування ключових компетентностей:

комунікативної: формування культури усного мовлення, як засобу вільного спілкування та самовираження; уміння дотримуватись правил поведінки під час роботи в групі; готовність до публічного словесного представлення результату;

вміння вчитися:  формування навичок готовності самостійно працювати з новим, доступним за складністю навчальним матеріалом;

соціальної: виховувати старанність, наполегливість;

здоров’язберігаючої: виховання в учнів особистісних якостей, які сприяють збереженню та зміцненню здоров’я;

соціальної: виховувати любов до природи.

Обладнання: інтерактивна дошка, кулька-сніжка, лего, картки пазли, відео - ролик.

Хід уроку

 

І. Організація учнів до уроку.

  1. Створення позитивного настрою. (Слайд – 2)

Дзвоник пролунав веселий,

Дружно всіх він кличе в клас.

І цікаве на уроці

Пропоную я для вас.

Посідаємо тихенько,

Спинки підтягли рівненько,

Один одному всміхнулись

І до мене повернулись.

 

  1. Хвилинка календаря. Гра «Мікрофон». (Слайд – 3)
  • Який сьогодні число?
  • Який сьогодні день тижня?
  • Сьогодні тепло чи холодно?
  • Який стан неба?
  • Чи були сьогодні опади?

ІІ.  Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку.

  1. Розшифровка. (Слайд – 4)

Щоб дізнатися яка зараз пора року, вам потрібно поставити цифри у правильній послідовності.

3

1

4

2

М

З

А

И

Хто мені прочитає, яке слово у нас утворилося? (Так, Зима)

Зима - улюблена пора року всіх дітей. А чому, як ви гадаете?

- Ось послухайте вірш.

Із доріжки до доріжки

Полетіли влучно сніжки,

I почався білий бій,

Закрутився у сувій.

Закрутився, покотився,

Під горою зупинився.

Зверху сніг, і знизу сніг,

I ніхто впізнать не міг,

Де чиї стирчали ніжки.

Ой, весела гра у сніжки!

- У яку гру грали діти?

- Чому бій названо «білим»?

Виконання пісні «Морозець»

Робота в парах.

 

- Закресліть слово СНIГ і прочитайте тему уроку.

CHIГЗИСНІГМОСНІГВІСНГРОЗСНІГВАСHIГГИСНІГ  (Зимові розваги)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

-  У які ігри грають діти взимку?

Робота над ілюстрацією в підручнику ст.72.

   1.  Командна гра.

- Пригадайте якомога більше зимових розваг. По черзі  називайте розваги, але будьте уважні, не повторюйтесь. Виграє команда, яка закінчить останьою.

Санчата, лижі, ковзани, сніговик , сніжки – це все …? – Зимові розваги.

- Уважно подивіться на малюнок, чи всі розваги ви назвали.

Пов’язане зображення

  1. Вправа на звуконаслідування.

Покажіть голосом та рухами рук:

- Як ми швидко спускаємося з гірки? (Шууух)

- Як під нашими ніжками рипить сніг? (Рип-рип)

- Як вітер шумить у наших вухах? (Шу-у)

- Як стрибаємо від задоволення? (Туп-туп)

  1. Повторення правил безпеки під час зимових розваг (підручник с. 72)
  • Чому діти катаються на ковзанці, а не на озері?
  • Що може трапитися з дітьми на озері?

Розповідь.

ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ НА ЛЬОДУ

  • Не ходить на льоду без супроводу дорослих.
  • Hiколи не виходьте на лід річок, ставків, озер під час відлиги. Безпечною для життя людини є крига завтовшки не менше 10 см.
  • На ковзанах можна кататися тільки в перевірених місцях, не виїжджати за площу катка.
  • На лижах і санчатах не можна з'їжджати з крутих берегів на лід водойми.
  • Не можна збиратися групами на одному місці. .

 Математична фізкультхвилинка. Гра в сніжки.

- Дітки, як ви думаєте, що у мене в руках? (Кулька)

- А на що схожа дана кулька? (На сніжку)

-  Підніміть ручки,  хто з вас полюбляє грати в сніжки? 

- Зараз ми з вами трішки пограємо у сніжки, але в не прості сніжки, а математичні. (Учні стають у коло, чи півкругами).

Правила гри:  я називаю приклад і кидаю комусь із вас сніжку. Учень, який отримав сніжку повинен вирішити приклад та сказати відповідь. Потім придумує свій приклад на додавання чи віднімання (посильний учням ) і кидає сніжку наступному гравцю.

  • Всі зрозуміли правила гри?  (Якщо ні – наводжу приклад, я (вчитель) називаю  приклад «8-6»  і кидаю комусь із вас (учнів) сніжку, наприклад тобі Максиме – ти повинен порахувати скільки буде «8-6» та дати відповідь скільки буде -  «=2». А потім скласти свій приклад (посильний учням) та передати сніжку далі.

 

  1. Дидактична гра «Так чи ні»

Зіграти хочеться мені

З вами, друзі, в «Так чи ні».

Вам питання я поставлю:

Готуйте відповідь свою.

(Так-  зелена цеглинка лего , ні – червона цеглинка лего)

Запитання для гри

— Хлопчик на лижах іде кататися у парк. (зелена.)

— Дівчинка на ковзанах катається по тонкій кризі. (червона.)

— Хлопчик стрибає на тонкому льоду. (червона.)

— Діти з’їжджають з гірки на санчатах прямо на дорогу. (червона.)

— Хлопчик і дівчинка ліплять снігову бабу. (зелена.)

— Діти на майданчику катають одне одного на санчатах. (зелена.)

  1. Bправа «Що зайве?»
  • Які речі ми одягаємо взимку, йдучи на вулицю гуляти? (Теплі.)
  • Яка річ у кожному рядку зайва?  Робота в групах

Шапка, шуба, футболка, чобітки.

Пальто, шорти, валянки, шарф.

Чобітки, пальто, рукавиці, босоніжки.

Панама, куртка, штани, чобітки.

  1. Робота над загадкою.

Підручник с. 73  ( Бурулька)

 

Обговорення . Розгляньте малюнок у підручнику (с. 73)

  •  Чому не можна ходити взимку під дахами будинків?

 ПАМ'ЯТКА

  Будьте уважними, проходячи біля будинків! У зимовий період можливе падіння криги і бурульок з дахів та балконів будинків! Оглядайте акуратно дахи та балкони, під якими вам доведеться пройти, щоб нічого не впало на голову, а краще взагалі не ходити під звісами покрівлі.

  На вулиці потрібно йти посередині тротуару, подалі від будинків і в жодному разі не можна заходити в огороджені зони.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

1.  Вправа «Безпека». Групова робота. (Слайд – 13)

- В групах складіть пазл та обговоріть : «Чи правильно діти дотримуються правил безпеки взимку?».

І група              ІІ група          ІІІ група          ІV група

D:\Плужник\УРОК ЗИМА\207-6-kartinki-po-bzhd-dlya-detej-330x225.jpg D:\Плужник\УРОК ЗИМА\orig.jpg

2. Робота з віршем.  Давайте згадаємо деякі види зимових розваг, вивчивши віршик за допомогою картинок.

Діти винесли із дому

Лижі,санки, ковзани,

І згори летять щодуху,

Обганяючи вітри.

 

 

 

 

Картинки по запросу картинки зимові розваги дітейКартинки по запросу малюнок як носять діти лижіПохожее изображение

       Діти                         винесли              із дому

Картинки по запросу картинки санкиКартинки по запросу картинки ковзани

   Лижі                     санки                      ковзани

    Із гори летять                щодуху

Обганяючи                                 вітри

V. Підсумок уроку.

 Memод «n'ятu пальців»

  • Мізинець- знання. Які знання я сьогодні здобув(ла)?
  • Безіменний —мета. Чого я сьогодні досяг(ла)?
  • Середній-настрій. Який сьогодні був у мене настрій
  • Вказівний - допомога іншим. Чим я сьогодні допоміг (допомогла) іншим?
  • Великий - здоров'я. Що я зробив (ла ) для свого здоров’я?

Резерв. Для перегляду:

https://www.youtube.com/watch?v=ua3nJRPq5Y0 Свинка Пеппі «Сніг»