Українська мова
Тема: Звертання. Розділові знаки при звертанні.
Літературне читання
Тема: А. Костецький «Батьківщина». Н. Забіла «Древній Київ»
Формування предметних компетентностей: розширити знання учнів про звертання; розвивати вміння виділяти звертання в усній формі інтонацією, а на письмі розділовими знаками, удосконалювати навички правильного, свідомого, виразного читання, збагачувати словниковий запас.
Формування ключових компетентностей: уміння вчитися: формувати здатність переключатися з одного виду діяльності на інший; розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес;виховувати любов до Батьківщини;
комунікативної: розвивати зв’язне мовлення, вміння доводити власну думку,
правильно формулювати висловлювання; дотримуватися етичних норм мовлення, культури спілкування.
соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, групах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату;
інформаційної: розширити знання учнів про Україну.
Міжпредметні зв’язки: літературне читання, музичне мистецтво.
Цілереалізація
1Каліграфічна хвилинка
2 Проблемна ситуація
мовою, Україно, пишаюсь, твоєю
- Побудуйте речення. Знайдіть звертання. Поясніть розділові знаки.
- Чи висловлює речення ваше ставлення до нашої землі?
3. Фізкультхвилинка (релаксація)
Одягну в неділю рано
Вишиту сорочку,
Вийду з хати, закружляю,
Запалю в таночку!
Засміється, заспіває
Сонце над ланами,
Прийме землю калинове
З дивними піснями.
Приспів:
В кожнім серці синьоока мрія,
Що для Тебе розквітає знов,
Україно, ми - твоя надія!
Україно, ми - твоя любов!
- Як ви розумієте речення Ми майбутнє нашої держави ?
4.Коментоване письмо.
- Напишіть речення. (Україно, ми - твоя надія!)
- Підкресліть звертання, обведіть кому червоним олівцем.
5. Тренувальні вправи (робота в парі)
(вставте ім’я сусіда по парті в діалог)
- Це, _______________, чарівний спів солов’я.
- Це, _____________, все, що ти так щиро любиш!
ІV Рефлексія
1 Заповнення таблиці стратегії «ЗХД»
2 Сенкан (слово звертання)
V Домашнє завдання (за вибором на диференційованих картках).