Тема: Звертання. Розділові знаки при звертанні.

Про матеріал
Формування предметних компетентностей: розширити знання учнів про звертання; розвивати вміння виділяти звертання в усній формі інтонацією, а на письмі розділовими знаками, удосконалювати навички правильного, свідомого, виразного читання, збагачувати словниковий запас. Формування ключових компетентностей: уміння вчитися: формувати здатність переключатися з одного виду діяльності на інший; розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес;виховувати любов до Батьківщини; комунікативної: розвивати зв’язне мовлення, вміння доводити власну думку,
Перегляд файлу

Українська мова

Тема: Звертання. Розділові знаки при звертанні.

Літературне читання

Тема: А. Костецький «Батьківщина». Н. Забіла «Древній Київ»

Формування  предметних  компетентностей: розширити знання учнів про звертання; розвивати вміння виділяти звертання в усній формі інтонацією, а на письмі розділовими знаками, удосконалювати навички правильного, свідомого, виразного читання, збагачувати словниковий запас.

Формування ключових компетентностей: уміння  вчитися: формувати здатність переключатися з одного виду діяльності на інший; розвивати  вміння  організовувати  своє  робоче  місце,  планувати  власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес;виховувати любов до Батьківщини;

комунікативної: розвивати зв’язне мовлення, вміння доводити власну думку,

правильно формулювати висловлювання; дотримуватися етичних норм мовлення, культури спілкування.

соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, групах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату;

інформаційної: розширити знання учнів про Україну.

Міжпредметні зв’язки: літературне читання, музичне мистецтво.

 

  1. Організація класу
    Давайте привітаємось.
    Давайте посміхаємось.
    Давайте в очі глянемо
    І нам тепліше стане.
    Раз рука, два рука.
    Раз плече, два плече.
    Голова вліво, вправо повернулась.
    Посміхнулась, привіталась.
    -Давайте, діти, сьогоднішній урок розпочнемо з привітань.
    -Доброго ранку , Марійко, бажаю тобі гарного дня.
    -Доброго ранку, Дмитро, я рада тебе бачити.

    -Ми з вами вітались ,звертались один до одного .А , може, хто знає, як назіваються такі слова?

 

  1. Повідомлення теми уроку.
    1Стратегія «ЗХД»
    Знаємо/    Хочемо дізнатися/     Дізналися (заповнюється на етапі «Рефлексія)

Цілереалізація
1Каліграфічна хвилинка
2 Проблемна ситуація
мовою, Україно, пишаюсь, твоєю
- Побудуйте речення. Знайдіть звертання. Поясніть розділові знаки.
- Чи висловлює речення ваше ставлення до нашої землі?
3. Фізкультхвилинка (релаксація)
Одягну в неділю рано

Вишиту сорочку,

Вийду з хати, закружляю,

Запалю в таночку!

Засміється, заспіває

Сонце над ланами,

Прийме землю калинове

З дивними піснями.

Приспів:

В кожнім серці синьоока мрія,

Що для Тебе розквітає знов,

Україно, ми - твоя надія!

Україно, ми - твоя любов!

 - Як ви розумієте речення Ми майбутнє нашої держави ?

4.Коментоване письмо.

-  Напишіть  речення. (Україно, ми - твоя надія!)

- Підкресліть звертання, обведіть кому червоним олівцем.

5. Тренувальні вправи (робота в парі)

(вставте ім’я сусіда по парті в діалог)

 

  • - ______________, що таке Батьківщина?
  • - Знай, Батьківщина - це ріка, серед поля,_____________.
  • - _______________, що таке Батьківщина?
  • - Це, ______________, за селом,стежка, що тихо плине.
  • - _______________, що таке Батьківщина?
  • - Це, _____________, в саду нашім дерева і квіти.
  • - ______________, що таке Батьківщина?
  • - Це, _____________, пахучий  і теплий вітер.
  • - _____________, що таке Батьківщина?
  • - Це, ______________, праця української людини.
  • - ____________, що таке Батьківщина?
  • - Це, ____________, наші пісні і молитви щоднини.
  • - _________________, що таке Батьківщина?

- Це, _______________, чарівний спів солов’я.

  • - _________________, що таке Батьківщина?
  • - Це, _____________,денародились ти і я.
  • - _____________, що таке Батьківщина?
  • - Це, ______________, над ставком верба й калина.
  • - ____________, що таке Батьківщина?
  • - Це, ______________, мій край чудовий — Україна!
  • - ____________, що таке Батьківщина?
  • - Це, ____________, рідна мова - скарб, якого ти не згубиш!
  • - _______________, що таке Батьківщина?

      - Це, _____________, все, що ти так щиро любиш!
 

  •         І  група  Підкреслити звертання, поставити розділові знаки.
    Ми твоя надія Україно!
    Рідна земле ти неповторна!
           ІІ група  Вставити в речення слова-звертання, поставити розділові знаки
    Доброго ранку моя ….!
    …любіть і шануйте своїх батьків.
    ІІІ група   Складіть речення зі звертанням.
    ІV група   Знайдіть в підручнику літературне читання речення зі звертанням.
     

ІV Рефлексія
1 Заповнення таблиці стратегії «ЗХД»
2 Сенкан (слово звертання)


V Домашнє завдання (за вибором на диференційованих картках).

 

 

 

docx
Додано
10 червня 2020
Переглядів
885
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку