Мовна тема 1 варіант
1. М’який подовжений звук на письмі позначають: a) двома однаковими буквами; б) буквосполученням йо; в) буквосполученням ьо.
2. Вибери рядок, у якому правильно позначено кількість букв і звуків у слові: a) гілля – 5 б., 5 зв.; б) накриття – 7 б., 8 зв.; в) волосся - 7 б., 6 зв.
3. Познач слово, у якому звуків більше, ніж букв: a) проміння; б) солов’ї; в) дзеркало.
4. Запиши слова, ставлячи, де потрібно, апостроф: М…ята, повітр…я, дев…ять, б…ють, мор…як, сім…я, бур…я, пір…я.
5. Спиши речення, замінюючи виділені слова словами з довідки: У Мар’яни дружна родина. Пташки мостять гніздечко на високому дереві. На узліссі діти почули дзвінку пташину пісню.
Слова для довідки: в’ють, солов’їну, сім’я.
|
Мовна тема 2 варіант
1. Букви і, я, ю, є після приголосних позначають: а) два звуки; б) м’якість попередніх приголосних звуків; в) подовжений звук.
2. Вибери рядок, у якому правильно позначено кількість букв і звуків у слові: a) життя – 5 б., 5 зв.; б) терпіння – 7 б., 8 зв.; в) уміння - 6 б., 5 зв.
3. Познач слово, у якому звуків більше, ніж букв: a) подвір’я; б) узлісся; в) дзвінкий.
4. Запиши слова, ставлячи, де потрібно, апостроф: М…який, п…ять, р…ядок, бур… ян, п…ють, зор…я, ім…я, бур…як.
5. Спиши речення, замінюючи виділені слова словами з довідки: Діти впорядковують двір. Важкі червонобокі яблука висять на гіллі. Над кущем калини кружляють бджілки.
Слова для довідки: в’ються, рум’яні, подвір’я.
|