Звуко-буквений аналіз слів.

Про матеріал
Букви, звуки. Голосні та приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів. Апостроф. Синоніми. Тестові завдання.
Перегляд файлу

Мовна тема

1 варіант

 

1. М’який подовжений звук на письмі позначають:

a) двома однаковими буквами;

б) буквосполученням йо;

в) буквосполученням ьо.

 

2. Вибери рядок, у якому правильно позначено кількість букв і звуків у слові:

a) гілля – 5 б., 5 зв.;

б) накриття – 7 б., 8 зв.;

в) волосся  - 7 б., 6 зв.

 

3.  Познач слово, у якому  звуків більше, ніж букв:

a) проміння;

б) соловї;

в) дзеркало.

 

 4. Запиши слова, ставлячи, де потрібно, апостроф:

М…ята, повітр…я, дев…ять, б…ють,  мор…як, сім…я, бур…я,  пір…я.

 

5. Спиши речення, замінюючи виділені слова словами з довідки:

У Маряни дружна родина.

Пташки мостять гніздечко на високому дереві.

На узліссі діти почули дзвінку пташину пісню.

  

Слова для довідки: вють, соловїну, сімя.

 

Мовна тема

2 варіант

 

1. Букви і, я, ю, є після приголосних позначають:

а) два звуки;

б) м’якість попередніх приголосних звуків;

в) подовжений звук.

 

2. Вибери рядок, у якому правильно позначено   кількість букв

і звуків у слові:

a) життя – 5 б., 5 зв.;

б) терпіння – 7 б., 8 зв.;

в) уміння  - 6 б., 5 зв.

 

3.  Познач слово, у якому  звуків більше, ніж букв:

a)  подвіря;

б) узлісся;

в)  дзвінкий.

 

 4. Запиши слова, ставлячи, де потрібно, апостроф:

М…який, п…ять, р…ядок, бур… ян,  п…ють, зор…я, ім…я, бур…як.

 

5. Спиши речення, замінюючи виділені слова словами з

довідки:

Діти впорядковують  двір.

Важкі червонобокі яблука висять на гіллі.

Над кущем калини кружляють бджілки.  

 

Слова для довідки: вються, рум’яні, подвіря.

 

 

 

docx
Додано
15 червня 2020
Переглядів
5687
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку