Тематична діагностувальна робота №4
Варіант 1
1. Знайди значення виразів письмово:
65 710 – 17 290 20 560 + 9745 108 394 – 95 455
1468 · 6 1205 · 3 4463 · 5
312 : 4 375 : 5 963 : 3
2. Знайди значення виразу зі змінною.
с + (13 366 – 2526), якщо с = 40 219
3. Розв’яжи рівняння
307 – х = 154
4. Розв’яжи нерівність.
5. Розв’яжи задачу.
Потяг рухався зі швидкістю 100 км/год і був у дорозі 10 год. Яку відстань подолав потяг?
6. Розв’яжи задачу.
За три тижні Музей науки відвідали 6025 осіб. За перший і другий тижні разом музей відвідали 3712 осіб, а за другий і третій – 4984 особи. Скільки осіб відвідали музей кожного тижня окремо?
7. Додаткове завдання. Розв’яжи задачу.
Три робітники, працюючи з однаковою продуктивністю, за 5 днів виготовили 120 мікросхем. Скільки таких мікросхем виготовить один робітник за 3 дні?
Тематична діагностувальна робота №4
Варіант 2
1. Знайди значення виразів письмово:
73920 – 18 380 50 430 + 7971 103 785 – 96 306
1206 · 7 190 · 4 122 · 4
912 : 8 186 : 6 368 : 4
2. Знайди значення виразу зі змінною.
а + (11 257 – 3438), якщо а = 30 716
3. Розв’яжи рівняння
86544 : х = 9
4. Розв’яжи нерівність.
5. Розв’яжи задачу.
Машина рухалась зі швидкістю 90 км/год. Скільки кілометрів проїде машина за 4 години руху?
6. Розв’яжи задачу.
За три тижні виставку винаходів відвідали 5036 осіб. За перший і другий тижні разом виставку відвідали 3915 осіб, а за другий і третій – 3116 осіб. Скільки осіб відвідали виставку кожного тижня окремо?
7. Додаткове завдання. Розв’яжи задачу.
Три робітники, працюючи з однаковою продуктивністю, за 5 днів виготовили 120 мікросхем. За скільки днів 1 робітник виготовить 24 мікросхеми.