Конспект інтегрованого уроку математики та німецької мови в 5 класі "Розвязування задач та вправ (Додавання та віднімання десяткових дробів)"
Інтегрований урок математики та німецької мови
Клас: 5
Вчителі: Сеньків Г.В., Палиця І.Г.
Тема: Розв’язування задач і вправ. (Додавання і віднімання десяткових дробів)
Цільові установки на досягнення результату:
німецька мова: вчитися читати незнайомий текст в ігровій формі, організувати роботу щодо закріплення слів, чисел;
Форми роботи: фронтальна, індивідуальна, парна.
Обладнання: комп’ютер, підручник, зошит, карточки з завданнями, відео.
Структура і хід уроку:
№ п/п |
Етап уроку |
Діяльність вчителя і учнів |
1 |
Організаційний етап
|
Емоційне налаштування на урок з допомогою пісні «In der Weichnachtsbaeckerei» Вона слугує для організації фонетичної зарядки. Перед учнями лежать листки з словами пісні з перекладом. Вони підспівують по можливості, читаючи незнайомий текст. На екрані йде відео. |
2. |
Постановка мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності |
Учні! Вам сподобалась пісня? Подивіться на дошку і прочитайте назву уроку (В різдвяній пекарні). Давайте уважно прочитаємо переклад пісні. Які питання Ви бачите в тексті? (Які продукти нам потрібні для печива?) А можем ми дати відповіді на ці питання? (Ні). Пропоную вам допомогти пекарю. Що для цього ми можемо зробити?
Адже у нас одночасно урок німецької мови і математики. Чого ми можемо навчитися за урок? Давайте напишемо на дошку ті вміння, які ми відпрацьовуємо сьогодні. |
3. |
Актуалізація опорних знань
2)Вправи |
Ми не зможемо розібратися з рецептом, поки не згадаємо значення деяких слів. Seht die Tafel an. Wie spricht man und uebersetzt man die Lebensmittel in Deutsch? Merkt euch! Einige Woerter sind unbekannt. Also, sprecht mir nach! das Rezept die Milch
die Schokolade die Butter das Ei die Mandelblättchen der Backpulver die Salz das Mehl.
Ми згадали назви продуктів і дізналися декілька нових слів.
|
4 |
Фізкультхвилинка |
Wollen wir Gymnastik machen?
|
5 |
Самостійна різнорівнева робота з самоперевіркою - еталоном |
У нас зашифрований рецепт, у нього кількість продуктів. Ви бачите ці рецепти у себе на партах. Розв’язавши завдання, ми відновимо рецепт (слайд).
А ось і справжній рецепт! (слайд с рецептом)
|
6 |
Підведення підсумків уроку. Рефлексія навчальної діяльності |
Яких знань сьогодні було недостатньо, щоб робота на уроці була швидша? Що потрібно зробити, щоб знання були міцнішими? (Попрацювати вдома).
|
7 |
Інформація про домашнє завдання
|
|
1