Конспект інтегрованого уроку математики та німецької мови в 5 класі "Розвязування задач та вправ (Додавання та віднімання десяткових дробів)"

Про матеріал

Конспект інтегрованого уроку математики та німецької мови в 5 класі "Розвязування задач та вправ (Додавання та віднімання десяткових дробів)"

Перегляд файлу

Інтегрований урок математики та німецької мови

Клас: 5

Вчителі: Сеньків Г.В., Палиця І.Г.

Тема: Розв’язування задач і вправ. (Додавання і віднімання десяткових дробів)

Цільові установки на досягнення результату:

  • Особистісні: розвивати навички самостійної роботи, відповідального відношення до навчання, готовності до саморозвитку, вміння контролювати процес і результат навчальної та математичної діяльності;
  • Міжпредметні: навчити використовувати знання в практичній діяльності, діяти по алгоритму; бачити математичну задачу в повсякденному житті, будувати логічні думки і робити висновки;
  • Предметні: математика: організувати роботу щодо закріплення навичок і дій з десятковими дробами, поглибити навички розв’язання вправ на дії додавання та віднімання десяткових дробів;

                     німецька мова: вчитися читати незнайомий текст в ігровій формі, організувати роботу щодо закріплення слів, чисел;

Форми роботи: фронтальна, індивідуальна, парна.

Обладнання: комп’ютер, підручник, зошит, карточки з завданнями, відео.

Структура і хід уроку:

№ п/п

Етап уроку

Діяльність вчителя і учнів

1

Організаційний етап

 

Емоційне налаштування на урок з допомогою пісні «In der Weichnachtsbaeckerei»

Вона слугує для організації фонетичної зарядки. Перед учнями лежать листки з словами пісні з перекладом. Вони підспівують по можливості, читаючи незнайомий текст. На екрані йде відео.

2.

Постановка мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності 

Учні! Вам сподобалась пісня?

Подивіться на дошку і прочитайте назву  уроку (В різдвяній пекарні). Давайте уважно прочитаємо переклад пісні. Які питання Ви бачите в тексті? (Які продукти нам потрібні для печива?)

А можем ми дати відповіді на ці питання? (Ні). Пропоную вам допомогти пекарю. Що для цього ми можемо зробити?

 

  1. Відновити рецепт

Адже у нас одночасно урок німецької мови і математики. Чого ми можемо навчитися за урок?

Давайте напишемо на дошку ті вміння, які ми відпрацьовуємо сьогодні.

3.

Актуалізація опорних знань

  1. Повторення слів з теми «продукти харчування»

 

 

 

 

 

 

2)Вправи

Ми не зможемо розібратися з рецептом, поки не згадаємо значення деяких слів.

Seht die Tafel an. Wie spricht man und uebersetzt man die Lebensmittel in Deutsch? Merkt euch! Einige Woerter sind unbekannt. Also, sprecht mir nach!

das Rezept

die Milch

die Schokolade
der Zucker

die Butter

das Ei

die Mandelblättchen

der Backpulver

die Salz

das Mehl.

 

Ми згадали назви продуктів і дізналися декілька нових слів.

 

 

4

Фізкультхвилинка

Wollen wir Gymnastik machen?

 

5

Самостійна різнорівнева робота з самоперевіркою - еталоном

У нас зашифрований рецепт, у нього кількість продуктів. Ви бачите ці рецепти у себе на партах. Розв’язавши завдання, ми відновимо рецепт (слайд).

А ось і справжній рецепт! (слайд с рецептом)

6

Підведення підсумків уроку. Рефлексія навчальної діяльності

Яких знань сьогодні було недостатньо, щоб робота на уроці була швидша? Що потрібно зробити, щоб знання були міцнішими? (Попрацювати вдома).

 

7

Інформація про домашнє завдання

 

 

1

 

docx
Додано
30 березня 2019
Переглядів
581
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку