28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Тематична контрольна робота з тем "Комахи", "Молюски" та "Паразитичні безхребетні"

Про матеріал

Завдання для тематичної контрольної роботи є різнорівневими (тестові завдання, робота з рисунком, понятійним апаратом, завдання з розгорнутою відповіддю), складені відповідно до вимог програми, вікових особливостей учнів.

Перегляд файлу

Варіант 1

І рівень (6*0,5б.=3б.)

Оберіть правильний варіант відповіді

  1. Комахи дихають за допомогою

А повітряних мішків;

Б легенів;

В трахей;

Г легеневих мішків.


  1. Черевоногі молюски пересуваються

А за допомогою мускулистої ноги;

Б за допомогою щупалець і води, що виштовхується з мантійної порожнини;

В тільки за рахунок води, що виштовхується з мантійної порожнини;

Г за допомогою мускулистої ноги і щупалець.


  1. Черепашку, утворену двома стулками, мають

А перлівниця, беззубка, мідія;

Б ставковик, котушка, рапана;

В кальмар, каракатиця, восьминіг;

Г слимак, виноградний равлик.


  1. У червів-паразитів, що розвиваються зі зміною хазяїв, статеве розмноження відбувається в

А організмі основного хазяїна;

Б організмі проміжного хазяїна;

В наземно-повітряному середовищі;

Г ґрунті і водному середовищі.


  1. Бичачий ціп’як паразитує у

А жовчних протоках і жовчному міхурі людини;

Б товстому кишечнику людини;

В тонкому кишечнику людини;

Г м’язах.


  1. Органами прикріплення аскарид є

А гачки;

Б присоски;

В щелепи;

Г такі органи відсутні.


 

ІІ рівень(2*1,5б.=3б.)

  1. Дати визначення поняттям.

Крила, черепашка, остаточний хазяїн.

  1. Установіть відповідність між цифровими позначеннями стадій розвитку метелика та їхніми назвами.

А доросла особина

Б личинка

В лялечка

Г яйце


ІІІ рівень (1*1б.=3б.)

  1. Установіть відповідність між цифровими позначеннями стадій розвитку печінкового сисуна та їхніми назвами.

C:\Users\Администратор\Desktop\4_05_03_01.jpg

А личинка з війками

Б яйця паразита

В остаточний хазяїн

Г проміжний хазяїн

Д циста

Е личинка з м’язовим хвостом


 

 

ІV рівень (1*3б.=3б.)

Розгорнута відповідь на одне із запропонованих питань (на вибір)

  1. Які пристосування до паразитичного способу життя мають плоскі черви?
  2. Запропонуйте заходи боротьби та профілактики з хворобами, що викликають паразитичні черви.
  3. Яке значення комах у природі та житті людини?

 

 

Варіант 2

І рівень (6*0,5б.=3б.)

Оберіть правильний варіант відповіді

  1. У комах, на відміну від інших членистоногих

А на головогрудях є чотири пари ходильних ніг, черевце не членисте;

Б кінцівки прикріплюються до головогрудей і черевця;

В м’язи прикріплюються до хітинового покриву;

Г тіло складається з трьох відділів, на грудях є крила і три пари ніг.

 


  1. Ротовий апарат жука-сонечка за типом будови належить до

А гризучого;

Б лижучого;

В гризучо-лижучого;

Г гризучо-сисного.


  1. Головоногі молюски харчуються переважно

А м’якими частинами рослин;

Б раками, рибами та іншими молюсками;

В нитчастими водоростями;

Г органічними частками і мікроорганізмами.


  1. Тіло двостулкових молюсків розділене на

А голову, тулуб і мускулисту ногу;

Б тулуб і мускулисту ногу;

В голову, щупальця і тулуб;

Г голову і тулуб.


  1. Укажіть організм, який є проміжним хазяїном у циклі розвитку ехінокока.

А молюск;

Б людина;

В риба;

Г собака.


  1. Укажіть паразита, який потрапляє в організм людини внаслідок споживання сирої або недовареної риби.

А планарія біла;

Б гострик дитячий;

В сисун печінковий;

Г сисун котячий.


 

ІІ рівень(2*1,5б.=3б.)

  1. Дати визначення поняттям.

Лялечка, мантія, проміжний хазяїн.

  1. Установіть відповідність між цифровими позначеннями стадій розвитку метелика та їхніми назвами.

А доросла особина

Б личинка

В лялечка

Г яйце


ІІІ рівень (1*1б.=3б.)

  1. Установіть відповідність між цифровими позначеннями стадій розвитку бичачого ціп’яка  та їхніми назвами.

А головка з присосками

Б яйця паразита

В остаточний хазяїн

Г проміжний хазяїн

Д фіна

Е личинка


 

ІV рівень (1*3б.=3б.)

Розгорнута відповідь на одне із запропонованих питань (на вибір)

  1. Які пристосування до паразитичного способу життя мають плоскі черви?
  2. Запропонуйте заходи боротьби та профілактики з хворобами, що викликають паразитичні черви.
  3. Яке значення комах у природі та житті людини?
doc
Пов’язані теми
Біологія, Контрольні роботи
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
258
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку