Тематична контрольна робота з теми: «Джерела до вивчення історії» для учнів 5 класу за оновленою програмою на 2 варіанти
Дата________
Тематична контрольна робота з теми:
«Джерела до вивчення історії»
учня (учениці)_____класу________________________________
І варіант
1. Наука про час:
а) літочислення;
б) хронологія;
в) сфрагістика.
2. Людина, що займаються дослідженням речових памꞌяток:
а) археологи ;
б) історики;
в) архівісти.
3. Розташуй дати в хронологічній послідовності:
79 р.до н.е., 2015 р., 254 р.до н.е., 1754 р., 248 р., 1315 р.
________________________________________________________________
4. Випиши із поданого переліку речові історичні джерела:
Глиняний посуд, берестяна грамота, загадка, напис настіні будинку, монета, казка, руїни укріплень, мемуари, приказки, прикраси, легенда, лист.
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
5. Визначте століття та їх половини за роками:
882 р.______________
100 р.______________
1187 р._____________
1901 р.______________
1024________________
6. Дайте визначення термінам:
Музей - __________________________________________________________
_________________________________________________________________
Легенда__________________________________________________________
__________________________________________________________________
7. Які ви знаєте легенди, які розповідають про минуле нашого народу.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________8. Опишіть, які історичні пам’ятки знаходяться на території вашого села.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дата________
Тематична контрольна робота з теми:
«Джерела до вивчення історії»
учня (учениці)_____класу________________________________
ІІ варіант
1. Наука про минуле людства:
а) археологія;
б) історія;
в) хронологія.
2. Заклад, де постійно зберігаються речові історичні джерела:
а) музей
б) архів
в) виставка.
3. . Розташуй дати в хронологічній послідовності:
57 р.до н.е., 2014 р., 452 р.до н.е., 1557 р., 485 р., 1240 р.
__________________________________________________________________
4. Випиши із поданого переліку писемні історичні джерела:
Глиняний посуд, берестяна грамота, загадка, напис настіні будинку, монета, казка, руїни укріплень, мемуари, приказки, прикраси, легенда, лист
_______________________________________________________________
5. Визначте століття та їх половини за роками:
907 р._________________
200 р._________________
1648 р.________________
1801 р.________________
6. Дайте визначення термінам:
Історичні джерела - ______________________________________________
_________________________________________________________________
Традиції -_________________________________________________________
__________________________________________________________________
7. Які ви знаєте історичні пісні, які розповідають про минуле нашого народу.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Напишіть, чи є на території вашого села музей? Які пам’ятки минулого він зберігає? На які розділи поділяється? Який розділ вам подобається найбільше? Чому?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________