Тематична прогулянка до дня Валентина

Про матеріал
План-конспект прогулянки (30 хв) Тема “Сердечна прогулянка” (до Дня Валентина) Мета: Формувати у дітей позитивне ставлення до дружби та доброти. Навчити бачити прояви любові в природі. Розвивати спостережливість та творче мислення.
Перегляд файлу

План-конспект прогулянки 2і класу (30 хв)

 

Тема “Сердечна прогулянка” (до Дня Валентина)

 

Мета:

Формувати у дітей позитивне ставлення до дружби та доброти.

Навчити бачити прояви любові в природі.

Розвивати спостережливість та творче мислення.

 

Підготовка:

1. Повторення правил поведінки на прогулянці біля школи, алгоритм дій при сигналі “повітряна тривога”.

2. Запитання для мотивації:

Що таке любов і доброта?

Як ми можемо проявляти любов не тільки до людей, а й до природи?

Чи може природа “дарувати” нам сердечка?

3. Переодягання, організований вихід зі школи.
 

Хід прогулянки:

 

1. Завдання: запропонувати дітям пошукати навколо знаки любові у природі.

  •        Діти шукають природні об'єкти, схожі на серце (листочки, камінчики, хмаринки, візерунки на корі дерев та ін.)

 

2. “Обійми з природою”

Діти підходять до дерев і обіймають їх.

Обговорення: чи відчувають вони тепло дерева, як воно живе та росте?

Як ми можемо “подякувати” природі за її дари? (Не ламати гілки, не смітити, підгодовувати птахів).

 

3. Творче завдання “Сердечко добра”

Згуртування колективу: викласти одне велике серце з природних матеріалів (сухих гілочок, снігу, камінців та ін).

 

4. Гра “Сердечний ланцюжок”

Мета: сприяти розвитку комунікацій і співпраці між дітьми.

  •        Діти стають у коло і передають одне одному “серце” (можна використати один із знайдених предметів у 1 завданні)
  •        Кожен передає “серце” з посмішкою сказавши комплімент і побажання для сусіда
  •        Гра продовжується поки кожен не отримає і не передасть “серце”

 

5. Підсумок:

Що цікавого ви знайшли?

Чи можна сказати, що природа теж дарує нам любов?

Як ми можемо дякувати природі щодня?

 

6. Вільний час:

Діти самостійно обирають ігри, проводять час згуртовуючись, спілкуються.

 

7. Організоване повернення до школи.

Перевдягання. Гігієна.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
19 березня
Переглядів
22
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку