Тематична робота № 3 за розділом " Людина в соціокультурному просторі"

Про матеріал

Тематична робота за розділом "Людина в соціокультурному просторі". Складається з двох варіантів, рівноцінних за складністю та диференційованих на чотири рівні. З 1-6 питання оцінюється по 0,5 бали; 7-9 питання - по 1 балу; 10-11 - по 1,5 бали; 12 питання - 3 бали.

Перегляд файлу

Контрольна робота № 3 за темою: «Людина в соціокультурному просторі»

ВАРІАНТ І

І рівень (1 пит-0,5 балів)

  1. Якого рівня пізнання культури не існує? А філософського; Б естетичного; В морального; Г соціального.
  2. Стереотипи – це: А багатогранний вимір дійсності; Б стійке і спрощене уявлення про певну особу чи соціальну групу; В прагнення до самовдосконалення; Г побоювання і відторгнення чужинців.
  3. Найбільш агресивними проявами дискримінації є: А абстракціонізм, культуризм, кубізм; Б волонтерство, толерантність, емпатія; В ксенофобія, расизм, сексизм; Г соціалізм, націоналізм, консерватизм.
  4. Спільний пошук шляхів і методів врегулювання конфлікту, вироблення загального рішення з дотриманням інтересів усіх учасників – це: А конкуренція; Б компроміс; В співпраця; Г відступ.
  5. Перебіг конфлікту включає такі стадії: А розробка плану, реалізація, оцінювання результатів; Б ескалація, інцидент, кульмінація, завершення; В стадія підготовки, стадія втілення, стадія доопрацювання; Г виступи сторін, висування пропозицій, виконання домовленостей.
  6. Видами невербальної комунікації є: А монолог; Б діалог; В полілог; Г жести.

ІІ рівень (1 пит.- 1 бал)

  1. Дайте визначення поняття «толерантність».
  2. Наведіть приклади стереотипних уявлень
  3. Складіть схему: «стадії конфлікту».

ІІІ рівень (1 пит.- 1,5 бали)

  1. Заповніть таблицю «Переваги та виклики конфліктів»

Переваги (позитивні сторони)

Конфлікти - це

Виклики

 

 

  1. Якби ви були посередником у залагодженні конфлікту, які якості та вміння вам би знадобилися? Складіть перелік з 4-5 позицій.

ІV рівень (1 пит.- 3 бали)

  1. Напишіть коротке есе, опираючись на схему: 1) назва; 2) актуальність; 3) теза; 4) суть; 5) позиція; 6) висновок. Візьміть за основу особливості прояву одного з перелічених ключових понять розділу: суспільство; культура; полікультурність; стереотипи; упередження; толерантність; інклюзія; конфлікти.

ВАРІАНТ ІІ

І рівень (1 пит.- 0,5 балів)

  1. Відносно стійка система соціальних зв’язків і відносин, що склалися між людьми у процесі історичного розвитку їхньої спільної життєдіяльності, спрямованої на відтворення умов для існування та задоволення життєвих потреб – це: А суспільство;
  2. Дискримінація – це: А будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, за ознакою раси, кольору шкіри, мови, релігії, політичних або інших поглядів, національного і соціального походження, або іншої обставини, що нівелює або применшує права і свободу особистості; Б нетерпиме ставлення до євреїв; В емоційне ставлення, негативна установка, яка, зазвичай, пов’язана із стереотипами або формується на їхній підставі; Г стійке і спрощене уявлення про певну особу чи соціальну групу.
  3. Агресивна і ворожа поведінка однієї дитини або колективу щодо іншої – це: А булінг; Б конфлікт; В упередження; Г дискримінація.
  4. Угода, досягнута за допомогою взаємних поступок, - це: А компроміс; Б консенсус; В співпраця; Г пристосування.
  5. Переговори включають такі етапи: А розробка плану, реалізація, оцінювання результатів; Б ескалація, інцидент, кульмінація, завершення; В стадія підготовки, стадія втілення, стадія доопрацювання; Г виступи сторін, висування пропозицій, виконання домовленостей.
  6. Ознаками активного слухання є: А зміна теми розмови; Б оцінювання людини, яка говорить; В надання порад; Г прояв зацікавленості, участі, прагнення зрозуміти співрозмовника.

ІІ рівень (1 пит.- 1 бал)

  1. Дайте визначення поняття «інклюзія».
  2. Наведіть приклади упереджень.
  3. Складіть схему «Способи вирішення конфлікту»

ІІІ рівень (1 пит.- 1,5 бали)

  1. Заповніть таблицю «Переваги та виклики багатокультурності»

Переваги

Багатокультурність - це

Виклики

 

 

  1. Поміркуйте, з якими труднощами можуть зіткнутися люди з інвалідністю в нашому середовищі? Складіть список таких проблем.

ІV рівень (1 пит.- 3 бали)

  1. Напишіть коротке есе, опираючись на схему: 1) назва; 2) актуальність; 3) теза; 4) суть; 5) позиція; 6) висновок. Візьміть за основу особливості прояву одного з перелічених ключових понять розділу: суспільство; культура; полікультурність; стереотипи; упередження; толерантність; інклюзія; конфлікти.
Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
4.3
Відповідність темі
4.7
Загальна:
4.6
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. карпенко наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. карпенко наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Kovtun Bogdan
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
16 грудня 2018
Переглядів
10492
Оцінка розробки
4.6 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку