тематичне оцінювання 9 клас історія України Тема 1

Про матеріал
Різнорівневі завдання для систематизації та контролю знань з історії України 9 клас
Перегляд файлу

Тематичне оцінювання з теми

 «Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст..»

Варіант І

І рівень. 1. Наприкінці ХVІІІ ст.. українські землі потрапили під владу таких держав:

А) Російської та Османської імперій            Б) Австрійської та Російської імперій

В) Речі Посполитої та Російської імперії     Г) Австрійської та Османської імперій

  1. Задунайську Січ було ліквідовано під час війни в...:

А) 1806-1811 рр.; Б) 1828-1829 рр.; В) 1812-1816 рр.; Г) 1819-1825 рр.

3. Перехід від мануфактури з її ручною працею та ремісничою технікою до великого машинного фабрично-заводського виробництва, що зумовив формування нових соціальних верств – підприємців і найманих робітників, – це ознаки:

А) промислового перевороту         Б) концентрації виробництва

   В) технічної реконструкції                Г)форсованої індустріалізації

  4.  Про якого діяча йдеться в доповідній записці, адресованій королю Пруссії?
«Вважаю своїм обов'язком доповісти Вашій Величності, що до мене таємно прибув дворянин із Малоросії, який твердить, що його послали мешканці цієї країни, які доведені до крайнього відчаю російською тиранією. Він хотів би знати, чи на випадок війни вони зможуть сподіватися на протекцію Вашої Величності – в такому випадку вони спробують скинути російське ярмо…»

А) Микити Муравйова   Б) Павла Пестеля  В) Івана Орлая  Г) Василя Капніста

 5.  Вихід друком «Енеїди», «Історії русів», «Кобзаря» свідчить про початок:

А)  українського національного відродження       Б) політизації українського руху

В) формування полемічної літератури                     Г) «нової ери» українсько-польських відносин

6. Наміри Наполеона І щодо України перед російсько-французькою війною 1812 р.:

А) надати автономію   Б) залишити під владою Росії    В)надати незалежність   Г) розділити на кілька частин під владою різних держав

ІІ рівень  7.Напишіть назви та авторів програмних документів Кирило – Мефодіївського братства:__________________

Якими цифрами позначено українські губернії, що входили до складу  Новоросійсько-Бессарабського генерал-губернаторства в середині XIX ст.? |  Онлайн подготовка к урокам истории8. Дайте визначення поняттю. Українське національне відродження – це _______________________________________

9. Вкажіть до якого генерал – губернаторства  належали губернії

позначені на карті під номерами 2, 4,5. Назвіть їх.

 

 

 

 

ІІІ рівень 10. Укажіть головні ідеї програмних документів Кирило-Мефодіївського братства (три правильні відповіді)

1) ліквідація самодержавства, скасування кріпацтва та станового поділу суспільства

2) створення демократичної федерації слов’янських християнських республік

3) об’єднання українського та польського рухів у єдиний національно-визвольний рух

4) утвердження демократичних прав і свобод, рівності усіх громадян перед законом

5) повалення царизму шляхом військового перевороту або визвольного повстання

6) здобуття Україною автономії у складі демократичної Російської республіки

7) установлення конституційної монархії, федеративного устрою майбутньої держави.

11. Установіть послідовність подій суспільно-політичного життя на українських землях наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст.

А)повстання Устима Кармелюка                                   Б) відкриття університету у Харкові

В) Третій поділ Речі Посполитої                                     Г)  початок створення військових поселень

12. Встановіть відповідність.

1.П.Пестель                          А) Новгород – Сіверський гурток

2.М. Муравйов                    Б)Кирило – Мефодіївське товариство

3.П. Куліш                              В) Північне товариство

4.В. Капніст                            Г) Південне товариство

                                                 Д) масонська ложа «Любов до істини»

     

ІV рівень 13.  Упізнайте осіб та вкажіть з якими подіями української історії кінця ХVІІІ – І пол.. ХІХ ст.. вони пов'язані. Визначте історичне значення їхньої  діяльності.

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/228/22883/ansc_22883.png https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/228/22883/ansd_22883.png

 

 

docx
Додано
11 жовтня 2021
Переглядів
5292
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку