Тематичне оцінювання по темі «Літосфера»

Про матеріал
Узагальнити та перевірити знання учнів отриманні під час вивчення теми літосфера, розвивати допитливість, логічне мислення, вміння працювати з тестовими завданнями, виховувати свідоме ставлення до навчання,відповідальність, уважність, самостійність. Розвивати ключові компетентності природознавчу,інноваційну,екологічну,вільне володіння державною мовою,навчання впродовж життя.
Перегляд файлу

Урок з географії 6 клас  

              Тематичне оцінювання   по темі  «Літосфера»

.

    Мета : узагальнити та перевірити  знання учнів отриманні під час вивчення теми літосфера,   розвивати допитливість, логічне мислення, вміння працювати з тестовими завданнями, виховувати свідоме ставлення  до навчання,відповідальність, уважність, самостійність. Розвивати ключові компетентності природознавчу,інноваційну,екологічну,вільне володіння державною мовою,навчання  впродовж життя.

Тип уроку: контроль та оцінювання знань та умінь учнів

 

    Девіз уроку: «Не бійся, що не знаєш - бійся, що не навчишся»        

                                                                                              (китайська мудрість)                           

 

 

1.Мотивація навчальної і пізнавальної діяльності учнів                                                              

Прийом « Приваблива мета».

 

Наша тема «Літосфера»

Закінчилася на жаль

І тепер нас кличе в даль

«Атмосфера», оболонка

Треба тільки не спішити

«Літосферу» повторити.

 

Чудовий наш дім – планета Земля. З космосу вона видається перлиною, що світиться в безмежному просторі Всесвіту. Але подивитись уважніше. Це високі засніжені гори, смарагдова зелень неозорих рівнин, блакитні стрічки річок .Ми декілька  уроків мандрували просторами Землі. Зазирнули в її глибини, разом з героями фантастичного романа Жюля Верна здійснили уявну подорож у серце вулкана і дізнались багато цікавого про вулкани-ці «казани з вогненним розпеченим варевом»,  милувались могутніми гірськими вершинами, неозорими рівнинами.

І сьогодні здійснюючи  уявну подорож-підйом на найвищу вершину Європи  ми перевіримо як запам’ятали ви цю тему. Поступово піднімаючись кілометр за кілометром ви будете виконувати завдання різного рівня складності. Перш ніж відправитись в мандрівку проведемо Інтелектуальну розминку:

Інтелектуальна розминка

  1). Давайте згадаємо найвищі гори світу ?

   2). На якому материку знаходяться ці гори ?

   3). Як називається найвища вершина цих гір ?

   4). А хто скаже висоту цієї вершини ?

   5). Найвищі гори Європи ?

   6). Найвища вершина цих гір?

    7). Висота цієї вершини ? 

    8). Як називається вид спорту основною метою  якого є сходження на гірські вершини ?

                 Тож вперед  юні альпіністи.

 Поступово виконуючи кожне завдання ми піднімаємось на найвищу вершину Європи.

Перше завдання:  « Код альпініста».

Вам потрібно розпізнати  закодовані терміни з теми «Літосфера».

а) В.І.Р.И.Н.Н.А.

 б) С.Р.Т.У.Е.Е.З.М.Л.

  в) Я.М.А.І.Т.Н

(рівнина, землетрус,мантія)

Виконавши 1 завдання ми піднялись на висоту 1 км.

 Друге завдання  « Третій зайвий».

З трьох географічних назв знайди зайвий термін:

а) Карпати,Східноєвропейська, Месопотамська.

 б) Амазонська, Причорноморська,  Альпи.

 в) Кордільєри,Уральські, Бразильське.

Перепочиваємо  на висоті 2 км згадуємо вірші та  пісні в яких згадуються якісь географічні об`єкти.  

Третє  завдання «Географічний ланцюжок»

 Я даю перше слово,  а ви продовжіть послідовність:

Земна кора, … , …. ,

 Шельф,      … ,  … ,

 Низовини,  … , …

 Четверте завдання «Цифровий лабіринт» знайти відповідність і піднімаємось на висоту 4 км

 

     1.  200м -                                        А. найвища вершина.

     2.  500м -                                         Б . низовина.

     3.  8848м -                                       В. височина

     4.  4807м -.                                       Г. найвища вершина Європи.

 

 П`яте завдання «  Словничок   термінів»

       Що означають ці терміни ?

     а).  Літосфера -

     б).  Вулкан - 

     в).  Сейсмограф -

     г).  Рельєф  -

Прийом « Відкритий мікрофон»

Учні відповідають :

         Я—навчився…

         Я—зрозумів…

         Я—запам’ятав…

         І ось ми виконавши всі завдання на вершині Монблан на висоті 4807м.

Сьогодні вам присвоюється звання « Юний альпініст»

 Піднімаємо прапор України  і співаємо гімн України.

 

                                               

 

doc
Додано
31 березня 2023
Переглядів
196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку