28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Тематичне оцінювання "Природні ресурси. Світове господарство"

Про матеріал

Тематичне оцінювання складається з чотрирьох рівнів, І рівень - тестові завдання з вибором однієї відповіді; ІІ рівень - завдання на встановлення відповідностей; ІІІ рівень - дати визначення та заповнити таблицю; IV рівень - завдання відкритого типу

Перегляд файлу

Прізвище, ім'я __________________________________  клас ______  дата______

 

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ З ТЕМИ «ПРИРОДНІ РЕСУРСИ.

СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО»

 

І рівень Виберіть одну правильну відповідь

1. Частина природи, з якою взаємодіє людина називають:

А) природа    Б) географічна оболонка    В) біосфера     Г)  навколишнє середовище

 

2. Система спостережень та контролю за змінами, що відбуваються у природі це:

А) моніторинг    Б) географія    В) природокористування    Г)  ресурсозабезпеченість

 

3. Виберіть руду з якої виплавляють алюміній:

А) марганець    Б) нікель   В) боксити   Г) титан

 

4. Сукупність національних господарств усіх країн світу:

А) світове господарство    Б) інтеграція    В) економіка    Г) виробництво

 

5. Виберіть, що відносять до альтернативних джерел енергії:

А) ТЕС    Б) АЕС   В) СЕС  Г) ГЕС

 

6. Виберіть, розвиток якої галузі зображено на картосхемі:

C:\Users\User\Desktop\image061.jpgА) чорна металургія

Б) нафтопереробка

В) машинобудування

Г) легка промисловість

 

 

 

ІІ рівень. 7. Встановіть відповідність між країнами, що займають першість за вирощуванням культур

 

1

США

А

Помідори, апельсини, лимони

 

2

Японія

Б

Виноград

 

3

Італія

В

Банани

 

4

Бразилія

Г

Цибуля, кавуни

 

 

 

Д

Мандарини

 

8. Встановіть відповідність між галузевою структурою рослинництва

 

1

Зернові

А

Маніок

 

2

Олійні

Б

Какао

 

3

Тонізуючі

В

Соя

 

4

Волокнисті

Г

Джут

 

 

 

Д

Рис

 

 

 

9. Дайте визначення.

НТР – це __________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ІІІ рівень. Порівняйте різні галузі промисловості світу та заповніть таблицю.

План порівняння

Галузі промисловості

Нафтова

Хімічна

Чорна металургія

Розташування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Експортери

 

 

 

 

 

 

 

Імпортери

 

 

 

 

 

 

 

 


IV рівень.  Дайте розгорнуту відповідь на запитання.

1. Охарактеризуйте етапи розвитку світового господарства. Чому спеціалізація країн рідко змінюється?  

2. Опишіть традиційні та альтернативні джерела енергії. Які переваги та недоліки мають альтернативні джерела енергії?

3. Дайте характеристику транспортної системи світу. Назвіть переваги та недоліки різних видів транспорту.

________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________

________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________

________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________

________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________

docx
До підручника
Соціально-економічна географія світу. (рівень стандарту, академічний рівень ) 10 клас (за редакцією Яценка Б. П.)
Додано
7 липня 2018
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку