Тематичне оцінювання "Великі географічні відкриття"

Про матеріал

Зразок тематичного оцінювання з всесвітньої історії для учнів 8-го класу. Розроблений у двох варіантах. Містить різнорівневі завдання. Може бути використаний для проведення узагальнюючого контролю знань учнів після вивчення теми "Великі географічні відкриття".

Перегляд файлу

Тематичне оцінювання з всесвітньої історії 8 клас за темою «Великі географічні відкриття»

Варіант 1

Початковий рівень

  1. Який мореплавець у 1488 році пливучи вздовж західного узбережжя Африки, зумів досягти її південного краю.
  2. Хто відкрив Америку?
  3. Завоювання держави якого з індіанських народів розпочав у 1519 році Е.Кортес?

 

Середній рівень

  1. Назвіть європейське місто найбільше за кількістю населення в першій половині 17 століття.
  2. Дайте визначення понять: колонія, революція цін, капітал, буржуазія.
  3. Складіть перелік подій, які ви вважаєте найважливішими для розвитку західноєвропейського суспільства цієї доби.

 

Достатній рівень

  1. Висловіть власну думку про причини та передумови Великих географічних відкриттів.
  2. Визначте характерні риси матеріального світу та повсякденного життя людини раннього Нового часу.
  3. Розкажіть про нові технічні винаходи даного періоду.

 

Високий рівень

  1. Порівняйте соціальну структуру суспільства епохи Середньовіччя та раннього Нового часу.
  2. Розкажіть про завоювання ацтеків.
  3. Уявіть, що ви – житель європейського міста 16 століття. Розкажіть про своє життя.

Тематичне оцінювання з всесвітньої історії 8 клас за темою «Великі географічні відкриття»

Варіант 2

Початковий рівень

  1. Який мореплавець у 1492 році відкрив Америку.
  2. Хто здійснив першу в історії навколосвітню подорож?
  3. Завоювання держави якого з індіанських народів розпочав у 1531 році Ф.Пісарро?

 

Середній рівень

  1. Назвіть тогочасну європейську країну найбільшу за кількістю міст.
  2. Дайте визначення понять: факторія, колоніальні війни, капіталізм, мануфактура.
  3. Складіть перелік подій, які ви вважаєте найважливішими для розвитку західноєвропейського суспільства цієї доби.

 

Достатній рівень

  1. Висловіть власну думку щодо наслідків Великих географічних відкриттів.
  2. Визначте характерні риси матеріального світу та повсякденного життя людини раннього Нового часу.
  3. Розкажіть про мануфактуру та різні її види.

 

Високий рівень

  1. Порівняйте соціальну структуру суспільства епохи Середньовіччя та раннього Нового часу.
  2. Розкажіть про завоювання інків.
  3. Уявіть, що ви – житель європейського міста 16 століття. Розкажіть про своє життя.

 

docx
До підручника
Всесвітня історія 8 клас (Сорочинська Н.М., Мартинюк О.О., Гісем О.О.)
Додано
29 червня 2018
Переглядів
7445
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку