Презентація до уроку всесвітньої історії у 8 класі" Епоха просвітництва" , розміщеного раніше ( урок розроблено з використанням технології критичного мислення)
У кав’ярні… Завдання Використавши інформацію, почуту у кав'ярні , ви ознайомлюєтеся з матеріалами підручника (ст. 186 – 189), історичними текстами і заповнюєте таблицю.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Просвітники. Основні ідеї навчання Вольтер (Франсуа – Марі Аруе)Шарль Луї Монтеск’єЖан – Жак Руссо. Дені Дідро та його “Енциклопедія”
Співвіднесіть імена просвітителів з їхніми ідеями{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}А) Вольтер1) «Для того, щоб підняти державу з найнижчого ступеня варварства до вищого ступеня добробуту, потрібні лише мир, легкі податки і терпимість в управлінні»Б)Монтеск’є2) «Зруйнуйте стару будівлю обману!», «Розчавіть тварюку!», «На землі вистачить благ для всіх, якщо вона буде у загальному володінні», «Найщасливіше для людей, коли государ — філософ»В) Руссо3) «Якби Бога не було, його слід було би вигадати, але вся природа свідчить про те, що Бог є».«Необхідний такий порядок речей, за якого різні влади могли стримувати одна одну»
Домашнє завдання 1. Опрацювати §21 підручника2. заповнити таблицю “Основні ідеї французьких Просвітників ХVІІІ століття”{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Питання для порівняння. Вольтер. Монтеск’єРуссо. Ставлення до існуючого ладу. Найкраща форма правління. Шляхи досягнення ідеального державного устрою. Ставлення до приватної власностіСтавлення до церкви та релігії