Презентація до уроку " Епоха просвітництва"

Про матеріал

Презентація до уроку всесвітньої історії у 8 класі" Епоха просвітництва" , розміщеного раніше ( урок розроблено з використанням технології критичного мислення)

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Картинна галерея. Сторінками історії

Номер слайду 2

Картинна галерея. Перша колекція

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Картинна галерея. Друга колекція

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Картинна галерея. Третя колекція

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Природа - вічний зразок мистецтва, а найвизначніший та найблагородніший предмет у природі – людина В. Белінський

Номер слайду 25

Кластер

Номер слайду 26

30 січня Класна робота Доба Просвітництва. Витоки і зміст Просвітництва. Французьке Просвітництво. Вплив Просвітництва на суспільство

Номер слайду 27

В якій країні, на вашу думку, зародились ідеї Просвітництва?Метод “Прес”Я вважаю…Тому, що …Навести приклади…

Номер слайду 28

Просвітники. Вольтер. Жан Жак Руссо

Номер слайду 29

Просвітники. Шарль – Луі Монтеск’є Джон Локк

Номер слайду 30

Просвітники. Енциклопедія. Дені Дідро

Номер слайду 31

У кав’ярні… Завдання Використавши інформацію, почуту у кав'ярні , ви ознайомлюєтеся з матеріалами підручника (ст. 186 – 189), історичними текстами і заповнюєте таблицю.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Просвітники. Основні ідеї навчання Вольтер (Франсуа – Марі Аруе)Шарль Луї Монтеск’єЖан – Жак Руссо. Дені Дідро та його “Енциклопедія”

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Картинна галерея. Четверта колекція

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Співвіднесіть імена просвітителів з їхніми ідеями{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}А) Вольтер1) «Для того, щоб підняти державу з найнижчого ступеня варварства до вищого ступеня добробуту, потрібні лише мир, легкі податки і терпимість в управлінні»Б)Монтеск’є2) «Зруйнуйте стару будівлю обману!», «Розчавіть тварюку!», «На землі вистачить благ для всіх, якщо вона буде у загальному володінні», «Найщасливіше для людей, коли государ — філософ»В) Руссо3) «Якби Бога не було, його слід було би вигадати, але вся природа свідчить про те, що Бог є».«Необхідний такий порядок речей, за якого різні влади могли стримувати одна одну»

Номер слайду 40

Відповідь: а — 2; б — 3; в — 1.

Номер слайду 41

З чим я іду із цього уроку?

Номер слайду 42

Домашнє завдання 1. Опрацювати §21 підручника2. заповнити таблицю “Основні ідеї французьких Просвітників ХVІІІ століття”{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Питання для порівняння. Вольтер. Монтеск’єРуссо. Ставлення до існуючого ладу. Найкраща форма правління. Шляхи досягнення ідеального державного устрою. Ставлення до приватної власностіСтавлення до церкви та релігії

pptx
Додано
1 липня 2018
Переглядів
7239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку