Тематичне оцінювання з математики. 6 клас.

Про матеріал
Контрольні роботи охоплюють усі теми програми з математики 6 класу. Для тематичного контролю навчальних досягнень учнів запропоновано завдання чотирьох рівнів складності.
Перегляд файлу

Тематичне

оцінювання

з математики

6 клас

ТО №1. “Подільність натуральних чисел”.

 

І варіант

І рівень

1) Які числа називають простими?

2) Сформулюйте ознаку подільності на 5.

3) Що називається найбільшим спільним дільником кількох чисел?

II рівень

4) Які з чисел 8438, 4025, 8170, 14381, 6302, 703 діляться на 2?

5) Перевірте чи число 28026 ділиться на 3.

6) Розкладіть число 440 на прості множники.

Ш рівень

7) Знайдіть НСД( 212, 318).

8) Знайдіть НСК( 420, 252).

9) Знайдіть розв'язки нерівності 30 < х < 35, які є дільниками числа 132.

IV рівень

10) Доведіть, що числа 308 і 585 взаємно прості.

11) Із цифр 0, 5, 6, 7 складіть найбільше і найменше чотирицифрове число, яке ділилося  б без остачі на 15.

 

II варіант

І рівень

1) Які числа називають складеними?

2) Сформулюйте ознаку подільності на 3.

 

3) Що називається найменшим спільним кратним кількох чисел?

ІІ рівень

4) Які з чисел 9495, 781, 3060, 6482, 1315, 619 діляться на 5 ?

5) Перевірте чи число 13154 ділиться на 9.

6) Розкладіть число 250 на прості множники.

ІІІ рівень

7) Знайдіть НСД( 924, 396).

8)  Знайдіть НСК ( 504,  756 ).

9) Знайдіть розв'язки нерівності 43 < х < 48, які є дільниками числа 184.

 

IV рівень

10) Доведіть, що числа 945 і 544 взаємно прості.

11) Із цифр 0, 3, 8, 7 складіть найбільше і найменше чотирицифрове число, яке ділилося  б без остачі одночасно на 3 і 5.

 

 

 

 

ІІІ варіант

І рівень

1) Що називається дільником?

2) Сформулюйте ознаку подільності на 2.

3) Як знайти найменше спільне кратне двох чисел?

II рівень

4) Які з чисел 7386, 4021, 9120, 23605, 6984, 517  діляться на 2?

5) Перевірте чи число 670212 ділиться на 3.

6) Розкладіть число 254 на прості множники.

Ш рівень

7) Знайдіть НСД( 270, 450).

8) Знайдіть НСК (180,  810 ).

9) Знайдіть розв'язки нерівності 20 < х < 46, які є дільниками числа 315.

IV рівень

10) Доведіть, що числа 392 і 675 взаємно прості.

11) Із цифр 9, 4, 7, 1 складіть найбільше і найменше чотирицифрове число, яке ділилося  б без остачі одночасно на 2 і на 3.

 

IV варіант

І рівень

1) Що називається кратним?

2) Сформулюйте ознаку подільності на 9.

3) Що називається найбільшим спільним дільником  двох чисел?

II рівень

4) Які з чисел 6085, 9217, 380, 19191, 786, 900 діляться на 5?

5) Перевірте чи число 67843 ділиться на 9.

6) Розкладіть число 588 на прості множники.

ІІІ рівень

7) Знайдіть НСД( 675, 945).

8) Знайдіть НСК (924, 396).

9) Знайдіть розв'язки нерівності 30 < х < 56, які є дільниками числа 825.

 

IV рівень

10) Доведіть, що числа 364 і 495 взаємно прості.

11) Із цифр 5, 1, 7, 8 складіть найбільше і найменше чотирицифрове число, яке ділилося  б без остачі одночасно на 3 і 5.

 

ТО № 3. “Додавання і віднімання звичайних дробів”.

І варіант

І рівень

  1.    Виділити цілу і дробову частину дробу .
  2. Які числа можна поставити замість зірочки, щоб дріб був неправильним: а); б) .
  3.     Порівняти дроби: а)   і  ;  б)   і  .

ІІ рівень

  1.    Скоротити дроби: , .
  2.    Виконати дії:

             а) ;  б) ;  в) ;  г) .

ІІІ рівень

  1.    Розв’язати рівняння:    .
  2. Маса однієї машини т, а другої – на т менша. Яка маса обох машин?

IV рівень

  1. Учні школи за три дні нарвали 845 кг яблук у  шкільному саду. За перший і другий день нарвали кг, за другий і третій – кг. Скільки кг яблук зривали кожного дня?
  2.    Вгадати корінь рівняння: .

ІІ варіант

І рівень

  1.    Перетворити в неправильний дріб .
  2. Які числа можна поставити замість зірочки, щоб дріб був правильним: а) ; б) .
  3.     Порівняти дроби: а)   і  ;  б)   і  .

ІІ рівень

  1.    Скоротити дроби:  , .
  2.    Виконати дії:

      а) ;  б) ;  в) ;  г) .

ІІІ рівень

  1.    Розв’язати рівняння:   .
  2. В одному ящику кг яблук, а в другому – на кг більше. Скільки кг яблук в обох ящиках?

 

 

 

 

IV рівень

  1. В трьохденному автопробігу по містах України водії здолали 1347 км.  За перший і другий день проїхали км, за другий і третій – км. Яку відстань їхали кожного дня?
  2. Вгадати корінь рівняння:  .

Тема 4: “Множення і ділення дробових чисел”.

І варіант

І рівень

1   Як помножити дроби?

2.  Як знайти число за його дробом?

3.  Обчислити:   .

ІІ рівень

4.  Виконати дії: а) ; 6) .

5.  Розв'язати рівняння:   .

6.  Знайти значення виразу: 2,5 + , якщо.

ІІІ рівень

7.  Знайти розв'язок рівняння: .

8. За год автомобіль проїхав 28 км. Скільки кілометрів проїде автомобіль за год?

IV рівень

9.  Трактористи  зорали  поле за три  дні. За перший день вони зорати поля, за другий день 40% поля, а за третій день – решту 48 гектарів. Яка площа всього поля?

 

ІІ варіант

І рівень

І.  Як поділити дроби?

2.  Як знайти невідомий множник?

3. Обчислити:   .

 

II рівень

4.  Виконати дії:  а) ; 6) .

5. Розв'язати рівняння: .

6.   Знайти значення виразу: , якщо.

ІІІ рівень

7. Знайти розв'язок рівняння: : .

8. За м тканини заплатили грн. Скільки коштує з м тканини?

IV рівень

9.  Робітник за місяць заробив 264 грн. цих грошей він витратив на покупку годинника,   – на покупку  дня   сина.   Скільки   грошей залишилось у робітника після цих покупок?

 

ІІІ варіант

І рівень

1.  Які числа називають взаємно оберненими?

2. Як знайти невідоме ділене?

3.  Обчислити:   .

ІІ рівень

4.  Виконати дії: а) ; 6) .

5.  Розв'язати рівняння:   .

6.   Знайти значення виразу:  , якщо .

 

ІІІ рівень

7.  Знайти розв'язок рівняння: .

8. З гектара зібрали т пшениці. Скільки тонн пшениці зберуть з гектарів?

IV рівень

9.  Комбайнери зібрали жито з поля за три дні. За перший день вони зібрали поля, за другий день поля, а за третій день – решту 72 гектари. Яка площа всього поля?

 

IV варіант

І рівень

1.  Як знайти дріб від числа?

2.  Як знайти невідомий дільник?

3.  Обчислити: .

ІІ рівень

4.  Виконати дії: а) ; 6) .

5.  Розв'язати рівняння:   .

6.   Знайти значення виразу:  , якщо.

ІІІ рівень

7.  Знайти розв'язок рівняння: .

8. За кг цукерків заплатили проїхав грн. Скільки грошей заплатять за кг цукерків?

9.   За три дні зібрали 532 кг насіння дерев. За перший день зібрали цієї кількості, за другий день цієї кількості насіння. Скільки кілограмів насіння зібрано за третій день?

 

Тема 5: „Відношення і пропорції”

(підсумкова за І семестр).

І варіант

І рівень

1) Що таке відношення?

2) Величини прямопропорційні якщо...

3) Для відношення 3:4 оберненим є відношення...
ІІ рівень

4) Знайти відношення 56 до 7.

5) Знайти значення виразу 2,5 + 2: у, якщо  у = 5.
6) Перевірити чи правильна пропорція:

                       3 : 1 = .

Ш рівень

7) Розв'язати рівняння: 6,8 : 2,5 = с : 1,5.

8) З 12 кг бавовняного насіння дістали 2,7 кг масла. Скільки масла можна одержати з 16 кг бавовняного насіння?

IV рівень

9) Складіть із чисел 2,3; 9,3; 3,1; 6,9 правильну пропорцію,

10) Сплав складається з міді, цинку і нікелю, маси яких відносяться як 4 : 15 : 6. Скільки кожного металу в сплаві, якщо його маса 1,73 кг?

 

ІІ варіант

І рівень

1)  Яка основна властивість пропорції?

2)  Величини прямопропорційні якщо...

3) Для відношення 3 : 4 оберненим є відношення...

- 28 -

ІІ рівень

4) Знайти відношення 4 до 8,

5) Знайти значення виразу ∙ а + 5, якщо а = 1.

6) Перевірити чи правильна пропорція:

           .

ІІІ рівень

7) Розв'язати рівняння: 1,3 : 3,9 = х : 0,6.

8) За 1,6 год хлопчик пройшов 6,4 км.  Скільки кілометрів пройде хлопчик за 2,8 год при тій ж швидкості? 

IV рівень

9) Складіть із чисел 2,4; 4,2; 7,2; 12,6 правильну пропорцію.

10) Дві  друкарки  поділили  210  сторінок  рукопису  у  відношенні 3 : 7. Скільки сторінок взяла друкувати кожна з них?

 

ІІІ варіант

І рівень

1) Що таке пропорція?

2) Величини оберненопропорційні якщо...

3) У пропорції 2 : 3 = 8 : 12 крайніми членами є числа ...

ІІ рівень

4) Знайти відношення 45 до 9.

5) Знайти значенні виразу 4 : х – 5, якщо х =

6) Перевірити чи правильна пропорція:

             0,25 : 5 = 0.3 :6
ІІІ рівень

7) Розв'язати рівняння: .

8) Якщо щодня витрачати по 1,2т бензину, то його запасу вистачить на 30 днів. На скільки вистачить бензину, якщо щодня втрачати по 0,9 т?

IV рівень

9) Складіть із чисел 500; 125; 3.2; 0.8, правильну  пропорцію.

 

10) Маси трьох кульок відносяться як 2 : 7 : 8. Знайти масу   кожної   кульки,   якщо  їх   загальна   маса дорівнює 680г.

 

IV варіант

І рівень

1) Як перевірити чи правильна пропорція?

2) Величини оберненопропорційні якщо...

3) У пропорції 5 : 15 = 30 : 90 середніми членами є числа ...

ІІ рівень

4. Знайти відношення 30 до 60.

5. Знайти значення виразу 4b +, якщо b=1.
6) Перевірити чи правильна пропорція:

                 0,38 : 0,01 = 7,6 : 0,2

ІІІ рівень

7) Розв'язати рівняння: 1: х = 5.

8) Для перевезення вантажу машині вантажністю 7,5 т потрібно зробити  12  рейсів. Скільки рейсів зробить машина вантажністю 9 т для перевезення цього вантажу?

IV рівень

9) Складіть  із чисел  18;  16;  б,4;  7,2.  правильну
пропорцію.

10) Сторони трикутника відносяться ж 3 : 4 : 6. Знайти довжину кожної сторони трикутника, якщо його периметр 65 см.

 

 

 

ТО №6 „Круглі тіла”.

І варіант

I рівень

1. Коло-це...

2. Діаметр кола - це...

3. Записати формули для обчислення площі круга і об'єму циліндра.

II рівень

4. Знайти діаметр кола, якщо радіус 2,5см.

5. Знайти довжину кола, діаметр якого 4,8 дм.

ІІІ рівень

6. Обчислити площу поверхні і об’єм циліндра, радіус основи круга 4см, а висота 12,5см.

IV рівень

7. Радіус круга збільшили з 3,5дм до 8дм. На скільки збільшиться площа круга?

8. Знайти площу заштрихованої частини.

                                                 10 м

            

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ варіант

 

I рівень

1. Циліндр складається з...

2. Хорда – це...

3. Записати формули для обчислення площі круга і площі поверхні циліндра.

II рівень

4. Знайти діаметр кола, якщо радіус 3,5 см.

5. Знайти довжину кола, діаметр якого 7,2 см.

III рівень

6. Обчислити площу поверхні і об’єму циліндра, радіус основи круга 6 м, а висота 10,2 м.

IV рівень

7. Радіус круга збільшили з 4дм до 7дм. На скільки збільшиться площа круга?

8. Знайти площу заштрихованої частини.

                                             

                                       

                                             

 

 

 

 

 

 

ІІІ варіант

I рівень

  1. Круг-це...
  2. Радіус кола – це....
  3. Записати формули для обчислення довжини кола і площі поверхні циліндра.

II рівень

  1. Знайти радіус кола, якщо діаметр 8,6 см.
  2. Знайти площу круга, діаметр якого 10,4 см.

III рівень

6. Обчислити площу поверхні, об’єм циліндра, радіус основи круга 3 дм, висота 12 дм.

- 33 -

IV рівень

7. Діаметр кола збільшили з 10см до 13см. На скільки збільшиться довжина кола?

  1. Знайти площу заштрихованої частини.

                                         

 

 

                               

 

 

 

 

IV варіант

I рівень

  1. Циліндр складається з...
  2. Діаметр циліндра - це...
  3. Записати формули для обчислення довжини кола і об'єму кулі.

II рівень

  1. Знайти радіус кола, якщо діаметр 8,6 см.
  2. Знайти площу круга, діаметр якого 2,4 дм.

III рівень

6. Обчислити площу поверхні і об'єм кулі, радіус якої 7 м.

IV рівень

  1. Радіус кола збільшили з 6 см до 12 см. На скільки збільшиться довжина кола?
  2. Знайти площу заштрихованої частини.

 

 

 

 

 

 

 

 

ТО № 7 “Напрями і числа”.

І варіант

І рівень

  1. Які числа називають додатними?
  2. Що називають координатою точки?
  3. Що таке модуль?

ІІ рівень

  1. Виконати дії: а)-3,9 + 2,4; б)-7,8  – -4,9;  в)-3,6 : 18.
  2. Записати кординати точок, зображених на малюнку.                                                           

ІІІ рівень

  1. Порівняти числа:

а) –205 і 2,05; б) –3,8 і 0;  в) –49,9 і –50,01.

  1. Побудувати в координатній площині прямокутник АВСD, три вершини якого мають координати  А(2; -4), В(4; -4), С(4; -1). Знайти координати   вершини D та обчислити площу прямокутника.

IV рівень

  1. Знайти всі цілі розв’язки нерівності х < 7.
  2. Розв’язати рівняння  а + 2 = 14.

 

ІІ варіант

І рівень

  1. Що таке координатна пряма?
  2. Яке з двох від’ємних чисел є менше?
  3. Які числа називають протилежними?

 

ІІ рівень

  1. Виконати дії:  а) 2,7 + -14,5;

             б)  -0,3 · 2,4;  в)  19,04 : 28.

  1. Записати координати точок, зображених на малюнку.                             

 

ІІІ рівень

  1. Порівняти числа:

а) –314 і 3,14;  б) –6,8 і –19,7;  в) –45,3 і –37,6.

  1. Побудувати в координатній площині квадрат АВСD, три вершини якого мають координати  А(-3; 6), В(-3; -2), С(5; -2). Знайти координати   вершини D та обчислити площу і периметр квадрата.

IV рівень

  1. Знайти всі цілі розв’язки нерівності х < 9.
  2. Розв’язати рівняння  а – 2 = 8.

ІІІ варіант

І рівень

  1. Які числа називають від’ємними?
  2. Що таке координати точки?
  3. Де лежать точки, у яких х = 0?

ІІ рівень

  1. Виконати дії:  а) 7,45-3,25; б) -3,4  + 7,8;

                              в) -4,8 : 16.

  1. Записати координати точок, зображених на малюнку.      

 

 

ІІІ рівень

  1. Порівняти числа:

а) –107 і 1,4; б) –2,7 і –100;  в) –4,3 і –0,43.

  1. Побудувати в координатній площині квадрат АВСD, три вершини якого мають координати  А(-8; 3), В(-8; -7), С(2; -7). Знайти координати   вершини D та обчислити площу і периметр цього квадрата.

IV рівень

  1. Знайти всі цілі розв’язки нерівності х < 10.
  2. Розв’язати рівняння  b – 3 = 6.

 

IV варіант

І рівень

  1. Що таке координатна площина?
  2. Чому дорівнює модуль числа?
  3. Які числа називають цілими?

ІІ рівень

  1. Виконати дії:  а) -9,4 + -3,7; б) -5,71-2,79

                               в) -6,4 : 16.

  1. Записати координати точок, зображених на малюнку.        

 

  1. Порівняти числа:

а) –27 і 0;  б) –108 і –10,8;  в) –7,7 і –77.

  1. Побудувати в координатній площині прямокутник АВСD, три вершини якого мають координати  А(-6; 2), В(-6; -4), С(3; -4). Знайти координати   вершини D та обчислити периметр прямокутника.

IV рівень

  1. Знайти всі цілі розв’язки нерівності х < 6.
  2. Розв’язати рівняння  у + 4 = 1.

 

 

 

 

ТО № 8. “Додавання і віднімання раціональних

чисел”.

І варіант

І рівень

  1. Як додати два від’ємні числа?
  2. Як розкрити дужки, перед якими стоїть знак “ + ”?
  3. Обчислити:  – 86 + 104.

ІІ рівень

  1. Виконати дії:  а) 5,7 – 10,5;   б) – 6,6 – 11,5;

          в) – 12 – ( – 6,8 );  г) – 9,5 + 14.

  1. Розвязати рівняння:  – 7,5 – у = 8,1.

ІІІ рівень

  1. Знайти значення виразу:

а) – 7,2 + ( – 2,5 ) – ( – 1,5 ) + 2,5 – 9,4;

б) 8,3 – ( – 1,25 – 4,75 ).

- 38 -

  1. Знайти корінь рівняння

                         ( х – 5,8 ) – 9,4 = – 5,2.

IV рівень

  1. Обчислити:

            5,5 + ( -10,2 ) – -4,1 – ( -0,3 ).

  1. Знайти х, якщо х + 5,8 = 10.

 

ІІ варіант

І рівень

  1. Як додати два числа з різними знаками?
  2. Як розкрити дужки, перед якими стоїть  знак “ – ”?
  3. Обчислити:  – 45 – 225.

ІІ рівень

  1. Виконати дії:  а) 4,3 – 9,7;   б) – 3,5 – 4,9;

          в) 6,9 – ( – 4,7 );  г) – 8,7 + 12.

  1. Розв’язати рівняння:  7,1 + у = – 1,8.

ІІІ рівень

  1. Знайти значення виразу:

а) – 12,9 – ( – 5,6 ) + ( – 5,8 ) – 5,6 + 3,2;

б) – 5,6 + ( 9,6  – 8,9 ).

  1. Знайти корінь рівняння:

                          – 5,8 – ( х + 4,4 )  = 2,3.

IV рівень

  1. Обчислити:

            -2,3 + ( -4,7 ) – ( -0,7 ) – -0,8.

  1. Знайти х, якщо 11,5 – х = 16,5.

 

ІІІ варіант

І рівень

  1. Як додати два від’ємні числа?
  2. Як розкрити дужки, перед якими стоїть  знак “ + ”?
  3. Обчислити:  – 225 + 108.

ІІ рівень

  1. Виконати дії:  а) – 6,5 + 8,2;   б) – 2,1 – 4,8;

          в) 16 – ( – 5,3 );  г) – 14,5 + 10,6.

  1. Розв’язати рівняння:  8,7 + х = – 4,2.

ІІІ рівень

  1. Знайти значення виразу:

а) 4,5 – ( – 8,8 ) – ( – 5,7 ) – 6,1;

б) – 6,4 – ( – 4,5 – 6,3 ).

  1. Знайти корінь рівняння 

                        – 7,2 + ( 2,4 – х  ) = 3,6.

IV рівень

  1. Обчислити:

            -3,4 + ( -2,8 ) – -6,4 – ( -2,8 ).

  1. Знайти х, якщо х + 6,2 = 7,4.

 

ІV варіант

І рівень

  1. Як додати два числа з різними знаками?
  2. Як розкрити дужки, перед якими стоїть знак “ – ”?
  3. Обчислити:  – 75 – 68.

ІІ рівень

  1. Виконати дії:  а) 8,7 – 10,4;   б) – 12 – ( – 3,5 );

          в) – 4,4 + 6,5;  г) – 8,7 – 2,3.

  1. Розв’язати рівняння:  х – 9,2 = – 18,5.

ІІІ рівень

  1. Знайти значення виразу:

а) – 4,1 – ( – 3,6 ) + 4,1 + ( – 1,2 ) – 6,2;

б) ( – 4,5 + 7,8 ) + 2,2.

  1. Знайти корінь рівняння:

                          (– 6,4 – х ) + 1,5 = – 4,4.

IV рівень

  1. Обчислити:

            -2,9-5,8 + ( -8 ) – ( -4,9 ).

  1. Знайти х, якщо 14,2 – х = 16,6.

 

 

 

 

ТО № 9. “Множення і ділення раціональних чисел”.

І варіант

І рівень

  1. Щоб помножити два від’ємні числа, треба…
  2. Щоб число піднести до степеня, треба…
  3. Який з наведених добутків є додатним числом: 

         а) –5 · 3;  б) · (–4);  в) –0,7 · (–8).

ІІ рівень

  1. Виконати множення:

         а) –0,7 · (–0,6);     б) 8 · (–0,9).

  1. Виконати ділення і піднесення до степеня:

      а) (–6,3) : (–0,9);     б) 4,8 : (–4);   в) (–2)3.

  1. Розв’язати рівняння:       х : (–5,1) = 6.

ІІІ рівень

  1. Виконати дії:

а) ; б) .

  1. Знайти значення виразу:

           –0,5 · (–9,1 : 0,26 + 12,45).

IV рівень

  1. Розв’язати рівняння:

                      –14,1 · (х – 2,5) = 42,3.

  1. Знайти добуток всіх цілих розв’язків нерівності:

                        –11,6 < x < –8,13.

 

ІІ варіант

І рівень

  1. Щоб поділити додатне число на від’ємне, треба…
  2. Добуток кількох від’ємних множників додатне число, якщо…
  3. Який з наведених добутків є від’ємним числом: 

          а) –8 · (–5);  б)  ;  в) –0,6 · 7.

 

 

ІІ рівень

  1. Виконати множення:

         а) –0,9 · (–0,5);     б) 10 · (–0,6).

  1. Виконати ділення і піднесення до степеня:

      а) (–0,6) : (–0,2);     б) 2,8 : (–7);   в) (–5)2.

  1. Розв’язати рівняння:       –1,2 : х = –3.

ІІІ рівень

  1. Виконати дії:

а)  ;   б)  .

  1. Знайти значення виразу:

            (25,5 – 24,5 · 0,6) : (– 0,6).

IV рівень

  1. Розв’язати рівняння:

                      (1,5 – х) · (–5,1) = 10,2.

  1. Знайти добуток всіх цілих розв’язків нерівності:

                        –9,9 < x < –6,34.

 

ІІІ варіант

І рівень

  1. Щоб поділити два від’ємні числа, треба…
  2. Степінь буде від’ємним числом, якщо…
  3. Яка з наведених часток є додатним числом:     

          а) –0,2 · 0,3;  б)  ;  в) –0,3 : (–0,2).

ІІ рівень

  1. Виконати множення:

         а) –3,7 · (–0,4);     б) 0,3 · (–2,5).

  1. Виконати ділення і піднесення до степеня:

      а) –8,4 : (–0,3);     б) 7,5 : (–5);   в) (–3)3.

  1. Розв’язати рівняння:           х : (–5,3) =  –8.

ІІІ рівень

  1. Виконати дії:

а)  ;   б)  .

  1. Знайти значення виразу:

            (–10,67 + 8,17 : 3,8) : (–3) .

IV рівень

  1. Розв’язати рівняння:

                      (3,4 – х) · (–4) =  –5,6.

  1. Знайти добуток всіх цілих розв’язків нерівності:

                        –13,6 < x < –10,12.

 

ІV варіант

І рівень

  1. Щоб помножити додатне число на від’ємне, треба…
  2. Степінь буде додатним числом, якщо…
  3. Яка з наведених часток є від’ємним числом:   

        а) –6 : 0,4;  б)  6 : 0,4;  в) –6 : (–0,4).

ІІ рівень

  1. Виконати множення:

         а) –1,5 · (–6);     б) –6,2 · 0,5.

  1. Виконати ділення і піднесення до степеня:

      а) –7,2 : (–0,9);     б) –18 : 4,5;   в) (–2)2.

  1. Розв’язати рівняння:           х · (–9) =  2,7.

ІІІ рівень

  1. Виконати дії:

а)  ;   б)  .

  1. Знайти значення виразу:

            (1,7 – 25,08 : 4,4) · (–0,6) .

IV рівень

  1. Розв’язати рівняння:

                      (2,4 – х) : 4 =  –1,2.

  1. Знайти добуток всіх цілих розв’язків нерівності:

                        –10,4 < x < –7,28.

 

 

 

 

Тема №10 “Розв’язування рівнянь”.

І варіант

І рівень

1) Розвязати рівняння:

    а) –5х = 20; 

    б) х + 68 = 74;  

    в) 2у – 24 = 18.

ІІ рівень

2) Розвязати рівняння:

     а) –4х + 6 = 46;

     б) 5у + 27 = 4у + 21;

     в) 6,9 – (х – 3,9) = –1,3.

ІІІ рівень

3) Знайти корені рівняння

             3·(5 – х) + 13 = 4·(3х – 8).

4) Робітник за два дні виготовив 360 деталей. Скільки деталей виготовив робітник першого дня, якщо другого дня він виготовив у 2 рази більше, ніж першого?

IV рівень

5) Задумане число помножили на 0,2. Одержаний добуток зменшили на 4,8 і отримали число 6. Яке число задумали?

6) При яких значеннях змінної сума виразів 5х і 3х – 3 дорівнює виразу 6х + 11.

ІІ варіант

І рівень

1) Розв’язати рівняння:

    а) –3х = –27; 

    б) а + 12 = 77;  

    в) 4х – 12 = 24.

ІІ рівень

2) Розвязати рівняння:

     а) –6у + 4 = 46;

     б) 3х – 17 = 8х + 18;

     в) –32  – (х – 17,6) = –3,9.

ІІІ рівень

 

3) Знайти корені рівняння

             3у + 3·(у – 2) = 2·(2у – 1).

4) Комбайнер за два дні зібрав 120 т пшениці, причому другого дня він зібрав у 3 рази більше ніж першого дня. Скільки тонн пшениці зібрав комбайнер першого дня?

IV рівень

5) Задумане число помножили на 0,5. Одержаний добуток збільшили на 8,6 і отримали число –5,4. Яке число задумали?

6) При яких значеннях змінної різниця виразів 5а і 2а + 1,8 дорівнює виразу 6а – 1,2.

 

ІІІ варіант

І рівень

1) Розв’язати рівняння:

    а) 4х = –24; 

    б) у – 15 = 35;  

    в) 3х + 10 = 43.

ІІ рівень

2) Розвязати рівняння:

     а) –5а + 5 = 35;

     б) 7у – 11 = 10у + 16;

     в) – (7,8 – х) + 28,5 = –8,4.

ІІІ рівень

3) Знайти корені рівняння

             4·(3 – х) – 11 = 7·(2х – 5).

4) У 6 класі 32 учні. Скільки дівчат у класі, якщо хлопців на 8 менше ніж дівчат?

IV рівень

5) Задумане число збільшили на 0,8. Одержану суму помножили на 2 і отримали число –4,2. Яке число задумали?

6) При яких значеннях змінної вирази

    –3у + 0,5 і –11у – 0,3 мають одне і теж числове значення.

 

ІV варіант

І рівень

1) Розв’язати рівняння:

    а) –6х = 42; 

    б) а – 16 = 36;  

    в) 7у + 10 = 31.

ІІ рівень

2) Розвязати рівняння:

     а) –3а – 8 = 22;

     б) 3х + 5 = 8х – 15;

     в) 20х = 19 – (3 + 12х).

ІІІ рівень

3) Знайти корені рівняння

             4·(3 – 2х) + 24 = 2·(3 + 2х).

4) За два дні магазин продав 120 кг цукру. Скільки кг цукру магазин продав першого дня, якщо другого дня він продав на 20 кг менше, ніж першого?

IV рівень

5) Задумане число зменшили на 1,2. Одержану різницю помножили на 5 і отримали число –36. Яке число задумали?

6) При яких значеннях змінної вирази

4·(1 – 0,5а) і –2·(3 + 2а) набувають рівних значень.

 

 

 

Підсумкова контрольна робота

І варіант

І рівень

1. Обчислити: а) ·;    б)  – 86 + 100.

2. Знайти значення степеня  (– 4)3.

3. Розвязати рівняння   – 7 · х = 56.

ІІ рівень

4. Обчислити:  а) ;   б) .

5. Перевірити чи є пропорцією рівність     1,2 : 0,4 = 3 : 10.

 

6. Обчислити значення виразу    а : , якщо а = .

ІІІ рівень

7. Виконати дії:   –0,5 · (–9,1 : 0,26 + 12,5).

8. Знайти корінь рівняння (х + ) · = 5,4.

9. Тракторна бригада за перший день зорала всієї ділянки, за другий день 40%, а за третій – решту 220 га. Яка площа всієї ділянки?

10. Знайти х:       |14,2 – х| = 16,6.

 

ІІ варіант

І рівень

1. Обчислити: а) ·;    б)  – 15 – 125.

2. Знайти значення степеня  (– 3)4.

3. Розвязати рівняння   5 · х = – 45.

ІІ рівень

4. Обчислити:  а) ;   б) .

5. Перевірити чи є пропорцією рівність    1,2 : 3 = 1,6 : 4.

6. Обчислити значення виразу    , якщо  .

ІІІ рівень

7. Виконати дії:    (1,7 – 25,08 : 4,4) · (–0,5).

8. Знайти корінь рівняння   ·(х + 2,5) = .

9. Три заводи отримали замовлення на виготовлення моторів. Перший завод виконав всього замовлення, другий 40%, а за третій – решту 280 моторів. Скільки моторів становило все замовлення?

10. Знайти х:       |14,2 – х| = 16,6.

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 січня 2019
Переглядів
3436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку