ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 4
“Давня Індія та Китай”
2.Скласти схему варн.
3. Доповнити речення.
Китайських ієрогліфів налічувалося … .
Папір китайці стали використовувати у … .
… - “перший імператор Цінь”.
Стародавні поселення Індії … .
Буддійський храм - … .
4. Які події відбулися у:
5. Хто зображений на малюнку? Що ви про нього знаєте?
6.Що поєднує ці малюнки?
7. Прочитати афоризм та дати оцінку.
Слова одухотворених людей витончені.
Слова мудрих людей прості.
Слова достойних людей ясні.
Речі рядових людей багатослівні.
Речі низьких людей суєтні.
(З афоризмів старого Кита
8. Кому належать ці вислови ?
9. Хто вони?
10. Розшифрувати.
П+К+П+Ш+Л+Ч+С +ДД +Г = внесок китайців до скарбниці досвіду людства
11. Скласти розповідь за ілюстраціями
12.Про які події йде мова?
Війська, зібрані знаттю і «сильними будинками», почали брати верх над арміями повстанців. Після цього вони вкрай жорстоко розправлялися з усіма, хто зустрічався їм на шляху, не шкодуючи жінок, дітей і старих. Бранці також піддавалися знищенню. Одним з найбільш кривавих військових начальників армії знаті був Хуанфу Суне, який, за переказами, знищив більше двох мільйонів чоловік.