Тематичне оцінювання з теми “Давня Індія та Китай”

Про матеріал
Тематичне оцінювання містить різнотипні завдання, які розраховані викликакти інтерес до теми, предмету
Перегляд файлу

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 4 

“Давня Індія та Китай”

https://lh6.googleusercontent.com/TjfUzzJHpUJMVAdCWjtqm8M2YNOndvoe4QN2HjmDnFKug0QcUjMC_4iQK-Leb5xeoacWsM5FVcA-Er-WcDfGv8eLeeFMvPm8pGDBY1DdXntBMrP4GEPC6RzB2w33cPTAKskI-mxs https://lh6.googleusercontent.com/M-LzIaI5oKYo2nr8iSXv4zf98Qc9qqGJKRMo7LnDXs_VIhrp6SBiEFGwxmUMWZ0DpVZhYtRptRdqlNsFfexXNSiVH51tanDoaPXr7Dl9goAlLzYWOtUJE0wx2wtzNPhdd6i-Xgr3

  1. Описати географічне положення Китаю.

https://lh6.googleusercontent.com/DY2jAB9LAlruixvRlJQJcwkICzz-rbOYJd-yDzSwldK5IsEbf6p3yNpslazmz3mCMIDTNTur9Bv6djBUUD6bIQDM_sV9z2qiRbhsfATf4nTZ6yOLyBS79UtqEa3ibUcsaGY5kg7S

2.Скласти схему варн.

 

3. Доповнити речення. 

Китайських ієрогліфів налічувалося …  . 

Папір китайці стали використовувати у   .

  - “перший імператор Цінь”.

Стародавні поселення Індії   .

Буддійський храм -   .

4. Які події відбулися у:

  • 1500 р.до н.е.;
  • 221-210 рр. до н.е.;
  • 184 р.;
  • 207 р.;
  • 551-479 рр.до н.е.

5. Хто зображений на малюнку? Що ви про нього знаєте?

https://lh5.googleusercontent.com/5WVrjLne2Cd_OYanRVOJg105KcGhj3evTMzqVjESbzclNXfRqZIEr_2dYOnzuzOG6NyAI1v4eJ_43-UIecaRJ2yK_t2j-3qDzZMLiw4S0R-7T7Nup6sTNn8KGntNqmmGpnEpqUqY

 

6.Що поєднує ці малюнки?

https://lh4.googleusercontent.com/tNAsWA2BWgOplV4MR2AezetVokNeiiKFOTZeMd0MiDCCMWvC_fxxoNTXTIIfOnzMcZGmqq82j-y_SJSPKfJmPPv3-GqaOR0uMqzQUXdJ1lI4nnCHNyWkBS73HRyDU4KJK649RRUuhttps://lh5.googleusercontent.com/_QbeTvwhgG1WuRtqZjrsn-U6sFuhBNoflPOkDMKZad6p7qsRzJXCB0oc1voguQ93lPEQV_PpFbj0z-DYMI3cVuXIZwxxYdwurG8Rswuj25ZZyJV8VEFvx13tKqxOPIWMGcFe_tDm

         7. Прочитати афоризм та дати оцінку.

 

Слова одухотворених людей витончені. 

Слова мудрих людей прості. 

Слова достойних людей ясні.

 Речі рядових людей багатослівні. 

Речі низьких людей суєтні.

                                                 (З афоризмів старого Кита

 

8. Кому належать ці вислови ?

  •  Благородний муж шукає причини своїх невдач в собі самому, а підла людина шукає їх в інших.
  • Не втручайся у не свої справи.
  • Щиро віруй і любивчитися, бережи до смерті свої переконання і вдосконалюй свій шлях.
  • Якщо до самого себе будеш вимогливішим, ніж до інших, то уникнеш образ.

9. Хто вони?

  • Лю Бан
  • У Ді
  • Чандрагупта
  • Ашока
  • Конфуцій

10. Розшифрувати.

П+К+П+Ш+Л+Ч+С +ДД +Г  = внесок китайців до скарбниці досвіду людства

11. Скласти розповідь за ілюстраціями

https://lh6.googleusercontent.com/kAz0n4rS96Qv_hEaFRK8oJ-GdiiTgjk6mxdpLlhMYaLfVbh0j4Sqp_Xg6l-G3np80o8W72baO1AiffwQtycJZQeHeaEdxjj-qTMRF96aFwB4ghSd6YDSH-KlKgyP3n1SEIuSrtRLhttps://lh5.googleusercontent.com/pSRunA7UpLWaB_Q9mYva5iRpztWrTJ2bGyzCdxPRe_1ZrUju3AA-G7tGAAW2VTgYL-O1x3wUghavGA0aSEkL_gQLw-4SIw0xoFxJvBZP7EnccOeJVwt2Iy8tPiTiZP5Dtt1p2HtEhttps://lh5.googleusercontent.com/KFNl5JN78xKaT1mm2221dxNS0OsK03UWMpwxq86CK3ChWSFTXGpZBp_lxpxqwDRaTbzm-5FRpuk5WuNm9cvxCAiam8GAA6Gxcy29ATCboSBoPukNFtpzPIZD3S34NvDzZ3cIwAE_

12.Про які події йде мова?

Війська, зібрані знаттю і «сильними будинками», почали брати верх над арміями повстанців. Після цього вони вкрай жорстоко розправлялися з усіма, хто зустрічався їм на шляху, не шкодуючи жінок, дітей і старих. Бранці також піддавалися знищенню. Одним з найбільш кривавих військових начальників армії знаті був Хуанфу Суне, який, за переказами, знищив більше двох мільйонів чоловік.

 

docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Бандровський О.Г., Власов В.С.)
Додано
27 квітня 2021
Переглядів
904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку